ziggy_janet schreef:ik ben even op de site van de paardendrogist aan het kijken,
kent iemand biotine plus (voedingssuplement) Voor betere hoeven? iemand ervaring?
ik heb een poosje een suplement van pavo bij gevoerd voor de groei vd voeten...
zou ik eens een groot moeders tip geven??? kan je lache, maar het werkt ECHT...
Je gaat na de drogist en vraagd een grote tube sperti.. elke dag de kroonranden in smeren en jzn hoeven groeien zienderwijs...
dus ja bij mij in mn kist ligt standaard sperti... ( alleen heeft het bij mij een ander doel als waarvoor het gemaakt is hahaha)
Ik heb het te druk gehad maar heb wel alles mee gelezen..
zo lief die kleine konijntjes..
en da liedje van mika is echt geweldig om vrolijk te worden, die gaat dus staandaard ietsjes harder hahah
Ben druk bezig op stal met van alles en niks, van een nieuwe paddok maken ( omheinen) tot hout halen, van hafje goed wassen ivm exzeem tot de bak weer inorde maken omdat morgen een tinkertje komt om beleerd te worden...
kortom ik zit veel bij mn beeste bende, en uiteraard moet er ook nog bij de baas wat gewerkt worden ( das minder)
Ik heb nog 1x die man vd hengst met da rare been gebeld, maar weer deed die zo vaag dat ik me er maar bij neer heb gelegd.. Er zijn zoveel dingen die gedaan moeten worden, de bodem vd trailer heb ik eruit gesloopt, dus daar moet nu weer een neiuwe in voor pinksteren want dan gaan we weer te paard op vakantie.. Ik heb een andere patrol gekocht waar nog het een en ander aan gedaan moet worden.. en bij stal ligt er gewoon heel wat achterstallig onderhoud door omstandigheden...
Dus ja zonder stallen en goed afgezette wei, en geen trailer en een auto die de trailer kan trekken geen nieuwe paarden verlopig ( zegt ze nu, totdat ze morgen weer wat tegen komt haha)
Ohja en dan moet ik ook nog de haflinger na de hengst toe brengen vd week dusssssssssssssss eigenlijk kom ik tijd te kort, waar kan je tijd halen????
Nu ga ik slapen morgen om half 6 weer eruit bleeeeeeeeeeeee