Citaat:
Chubby, ik heb eens zo'n speelappel gehad. Deden ze niks mee, geen enkel paard trouwens.
Lijkt me ook niets voor Chubby trouwens. Die zal wel boos erop worden als ze er geen stukje van kan opeten
Met de jolly ball deed ze wel wat (overgooien met de buuf en er lekker tegenaan schurken), maar die ben ik ergens met alle verhuizingen kwijtgeraakt).
Citaat:
slecht geslapen ook weer, raar gedroomd en dan om 7 uur al wakker worden snap dr niks van haha
Heb je geestelijk en fysiek wel voldoende uitdaging Roos? Dat fysiek wat lastig is, snap ik. Maar misschien zijn er andere opties waarbij je je knieen niet hoeft te belasten?
Citaat:
chubby, denk niet dat je voor dit soort masseren de hele anatomie moet weten
denk dat je niet veel kan verklooien als je even goed aanvoelt wat ze lekker vind, hard of zacht, snel of langzaam, het gaat gewoon om de warmte van je handen, en die gebruiken, is trouwens ook heel lekker voor jezelf, vind ik tenminste altijd, als ik fig masseer wordt ik zelf altijd heel relaxed haha
Okeej... Zoals ik al zei, ik masseer haar hals en borst wel elke dag eventjes. En borstelen doe ik ook wel bijna dagelijks. Vooral met rossen kan dat beest erg genieten
Misschien massages eens wat uitgebreider gaan oefenen...
Citaat:
Chubby ja ja overwerken hé? Zeker niet alleen.
De laatste dagen bleef kantoorgenoot inderdaad steeds nog langer dan ik. Maar vandaag heb ik mijn kantoor voor mij alleen.... Dussss....
Citaat:
Tips tegen verveling. Ja toch zo veel mogelijk uit de box. Wandelen in de bak losgooien en veel rijden. Eventueel iemand zoeken die het overdag ook een keer wil doen als jij werkt.
Ik zal inderdaad weer eens aan wat mensen melden dat als zij hun paardje losgooien in de bak, de mijne er altijd bij mag om te spelen. Dat ging 2 jaar geleden ook prima en soms werd Chub er 3 a 4 keer per dag een uur uitgehaald!
Goed zeg: 20 kilo kwijt! Wauw... Ik ben, merk ik aan m'n kleding, ook al wat kwijt
Weegschaal batterijen zijn echter leeg, dus kan niet nameten...