Pfff, spannend allemaal. Morgen om half 7 naar stal om te gaan "dauwtrappen" te paard, daarna mn kast uitpakken en de kast vochtvrij maken, schuren en lakken. We zouden vrijdag de paarden verhuizen maar word toch morgenavond.
Word een lange, intensieve dag. Ben vandaag nog even op de nieuwe stal geweest om de stallen vast klaar te maken, en even met de stalbaas gepraat. Dit was een beetje een ongemakkelijk gesprek (veel stiltes, liep niet vloeiend). Denk ik meteen dat die man me nu vast heel raar vind enzo en wat als het zo ongemakkelijk blijft... Ik ben echt een rare
Apart dat je dan ineens van zulke dingen heel onzeker kunt worden
Hier vandaag met Jack gaan rijden meneer was enorm braaf, die had wel wat warm merkte ik met die zon er op. Die is nu 8 en het laatste jaar enorm veranderd een stuk rustig geworden in z'n koppie heb ik de indruk met z'n maatjes .
Owja en mijn tuig is opgehaald voor Finn .
Zal wel vlotten zeker Dott als je hem leert kennen .
Inmiddels zijn alle eitjes uitgekomen Het zijn: Chinese kwarteltjes 3 gele 1 grijze 1 zwart met geel hoofdje 1 zwart met gele oogjes 1 zwart met bruine streepjes Japanse 1 gelige met streepjes 1 lichtbruine met steepjes 3 wat donker bruinere met streepjes [url=https://flic.kr/p/sxrtgj]