[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:42

Ik heb een dame die aan het puberen is... Geen land mee te bezeilen onder het zadel bij tijden. Lekker rondjes hobbelen prima maar word ze aan het werk gezet dan begint het geeter

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 23:23

das minder mira.maar ook puberen is een periode die weer voorbij gaat.trouwens leuke veulenfoto!

vandaag loopt alles anders dan de planning.zo wilden we smorgens een kleine fietstocht gaan maken en vervolgens gaan midgetgolven.toen we nog maar net onderweg waren kregen we al snel in de gaten dat de gekozen route iets te pittig was,dus we zijn richting de golfbaan gegaan.voordat we daar kwamen nog ergens een pannekoek gaan eten(was ook niet de bedoeling,maar mam had honger).na het golven zijn we weer richting huis gefietst.
de bedoeling was tegen 6en naar eros te gaan.maar toch maar eerder gegaan,want we konden vanavond naar een trailer gaan kijken.dus ik was lekker bezig,komt vriend van stalhouder aan.ja we gaan zometeen al kijken naar de trailer...
dus we zijn gaan kijken en hebben hem gekocht.er moet nog wel wat aan gebeuren,maar daar was de prijs ook naar.de bodem is nog perfect en ook 4 nieuwe banden.enkel aan het houtwerk van de wanden moet een beetje gedaan worden en hij moet een nieuwe laklaag.
ben nu ook doodop van deze dag.morgen ga ik naar de winkels om een telefoon te kopen.ben er nu uit wat het moet worden,dus dan moet ik m maar gaan halen

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 11:35

Drukke dag Ellie! En je hebt een trailer iets waar ik alleen nog maar van kan dromen op het moment. Eerst maar een ander zadel voor mevrouw. Ze is flink aan het stieren en puberen gister ook wat protest gehad met bokken als ze weer een niet wou. Verder lekker gereden en heb haar mooi afgespoeld. Maar madam is dan te wit denk ze en dan moet je in de modder gaan rollen....

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:11

Jeetje klinkt als een drukke dag Ellie!

Heerlijk he Mira, eindelijk schoon, gaan ze rollen. :=

Gister fotoshoot gehad, heb al 1 foto;
Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 13:47

Heel fijn is dat.... En dan ook in de modder het vieze zwijn :S

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 19:24

die foto is mooooiiiii!!

nou als we dan toch lekker geld uitgeven:ikheb vandaag eindelijk een nieuwe mobiel gekocht.een iphone4.helaas wel een witte,en ik ga nu t dubbele t.o mijn vorige abo betalen(dit is een lease),maar ben er nu geloof ik wel al erg happy mee.morgen moet eros het maar eens ontgelden en slachtoffer voor foto's zijn.heb er een blauw hoesje bijgekocht,maar denk dat ik ook nog een 2de ga kopen voor afwisseling.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 19:57

Mooie foto, zou eigenlijk van ik en Jack ook eens foto's willen maarja kan niet te duur betalen spijtig genoeg.

Voor je mobiel kun je wel leuk hoesje kopen Ellie dan valt dat witte niet zo op.

Verder als ik trailer vind Jack halen zondag, heb mensen van wie ik 'm mag gebruiken maar wacht nog op bevestiging omdat ze niet wisten of ze wel of geen wedstrijd hadden die dag.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:17

Mira283 schreef:
Ik heb een dame die aan het puberen is... Geen land mee te bezeilen onder het zadel bij tijden. Lekker rondjes hobbelen prima maar word ze aan het werk gezet dan begint het geeter

Dana is gewoon niet voorruit te branden.. voel me gewoon klote om d'r af te moeten matten.. anders loopt ze echt niet. en ik moet zeggen na 2 of 3 x zo flink meppen als ze niet reageert snapt ze het de 4e keer weer wel.. Dana is enorm traag van begrip :')

En eens voor afwisseling gaan zorgen, ik denk dat dat ook gaat opbreken.

Dana gaat volgende week haar eerst lesje met de hulpboeren (verstandelijk beperkten) lopen. dit zijn 2 jongens die niet bang zijn. mocht Dana nu ineens spatjes krijgen wat ik niet verwacht dan vinden zij dat niet eng. Oude Rose is gewoon echt op..
Dinsdag op Mary, ik krijg er steeds meer zin in :D

elliecuijk schreef:
das minder mira.maar ook puberen is een periode die weer voorbij gaat.trouwens leuke veulenfoto!

vandaag loopt alles anders dan de planning.zo wilden we smorgens een kleine fietstocht gaan maken en vervolgens gaan midgetgolven.toen we nog maar net onderweg waren kregen we al snel in de gaten dat de gekozen route iets te pittig was,dus we zijn richting de golfbaan gegaan.voordat we daar kwamen nog ergens een pannekoek gaan eten(was ook niet de bedoeling,maar mam had honger).na het golven zijn we weer richting huis gefietst.
de bedoeling was tegen 6en naar eros te gaan.maar toch maar eerder gegaan,want we konden vanavond naar een trailer gaan kijken.dus ik was lekker bezig,komt vriend van stalhouder aan.ja we gaan zometeen al kijken naar de trailer...
dus we zijn gaan kijken en hebben hem gekocht.er moet nog wel wat aan gebeuren,maar daar was de prijs ook naar.de bodem is nog perfect en ook 4 nieuwe banden.enkel aan het houtwerk van de wanden moet een beetje gedaan worden en hij moet een nieuwe laklaag.
ben nu ook doodop van deze dag.morgen ga ik naar de winkels om een telefoon te kopen.ben er nu uit wat het moet worden,dus dan moet ik m maar gaan halen

gefeliciteerd met je aankoop :D en met je telefoon :D

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:17

Gave foto zeg! :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:14

Even een dikke ego post ik heb vanavond gesprongen met mijn meisje! En ze deed het zo goed. Ik ben een ontzettende schijtluis en dan is ze nog maar 4 ze gedroeg zich voorbeeldig! En nog een stukje buiten gedraafd op een lang stuk pad wauw ze was doodbraaf!

@Jolandaa_ Nu gedroeg ze zich wel

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:27

Super zeg Mira! Zo een egopostje mag wel eens :).

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:38

Ben een enorme schijterd heb ook al jaren niet gesprongen op een half jaar terug een iniminie kruisje :P
Ben heul erg trots. Woensdag komen ze het stockzadel passen hoop dat ze het past

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 22:54

Wat ontzettend fijn zeg Mira! +:)+ Eens Borisje went aan het feit dat Tinky niet altijd naast zijn zijde kan staan, kruip ik weer de bak in en ga ik die nieuwe cavaletti's van de bakeigenaar eens uittesten! Wordt vast leuk :) Ik duim mee dat het zadel past.
Ik hoop dat je Jack kan ophalen Lor, jammer dat je niet mee kan zondag, maar ach, ander keertje!
Gefeliciteerd met je trailer en Iphone Ellie! Twee hele leuke aankopen lijkt me.
Oops, puberende Dana? Hier hebben we nu ook een pubertje erbij, ben eens benieuwd hoe hij verder evolueerd.

Over het pubertje gesproken.. Vandaag hem nog eens geborsteld en voor het eerst (wel samen met Tinky) ad hand er mee op straat gewandeld. Verkeer vindt hij totààl niet eng, doet 'm helemaal niets. Gekke geluiden ook niet.. Maar jeetje, een bosje bloemen of een struikje!? Suuuper eng hoor! :') Van koeien had hij ook echt heilige schrik, maar die kwamen ook echt op hem afgestormt. In het begin was hij ook super voorwaarts en had hij totààl geen oog voor Tinky. Helaas wel in het gras aan de straatkant := Juist ja, sleur je baas naar de straatkant- tijd. Mijn moeder had 'm vast, en het is hem enkele keren wel gelukt. Ze was een beetje te lief voor hem vond ik, nadat ik haar zei dat ze 'm wel een tik mocht geven met het touw en ze dat ook gedaan had, had Boris het wel door dat het niet mag. Toch heeft hij het nog enkele keren geprobeert. Puber! ^) En Tinky? Die had ik vast, zat ondertussen te slapen, kon haar allemaal niets schelen. Na een tijdje stil te hebben gestaan - toevallig reden er vrienden langs en ja, als je met je nieuwe knol loopt te showen moet je die toch wel even voorstellen - was hij veel meer ontspannen. Ook eens een drafje geprobeert ad hand. Dit deed hij super flink, en hij kan bewegen hoor! Jeetje! We hebben zijn manen ook eens los gemaakt. Zo ontzettend mooi en dik :oo Steeds meer verliefd op dat beest. Ben ontzettend benieuwd hoe hij gaat zijn OHZ op straat.. Maar eerst nog 2x te voet, dan met zadeltje er op te voet en volgende stap is erop. (Wel met nog iemand naast in case of)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:02

dat gaat wel goed komen kaat,dat merk ik wel!boris en tinky zijn ook al helemaal verliefd op elkaar,kan toch niet mooier!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:17

Van mij was het helemaal alleen destijds eerst aan de hand en in de weide gereden en toen ik zadel had maar de proef op de som genomen en er op. Dat trek je baas mee in het gras probleem ook gehad kan enkel daar leid oefeningen voor aanraden zodat ze maar al te goed weten dat ze moeten volgen maar dat komt zeker helemaal goed bij jou!

Voor Jack nu bericht gezonden naar iemand die prive verhuurd. Met wat geluk ook nog iemand dat ik mocht gebruiken als ze niet naar jumping moeten zondag dus met wat geluk ga vol op zoeken morgen moet iets hebben voor 'm thuis te krijgen.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:30

Stoute Boris!
Stoer gesprongen met Emira,
Prachtige foto van Lilly!
En Ellie lekker wat geld over de balk gegooid!
Ik duim mee dat je een trailer vind om te gebruiken!

Hier spannende dag gehad gister, niet paard geralateerd, maar wil m toch even delen:
Filmpje NOS
Gisteren geschoten met het prinsengrachtconcert! Dan wel niet met kanonnen, maar met musketten en pistolen. De generale eergister ging niet zo goed, veel weigeraars (musketten die niet af wilden gaan), maar gister ging het heel goed!
Zit nu de herhaling op 2 te kijken ,mezelf spotten ;).

(Je ziet net een stukje van mijn witte kapje op mijn achterhoofd op t filmpje, Ik sta achter de schutter die als eerste schiet, die geef ik namelijk een por als een seintje van de dirigent krijg, daarom kijk ik ook naar de dirigent en niet naar het publiek).
Laatst bijgewerkt door jorretje op 25-08-13 13:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 13:53

Gaaf zeg Jorretje!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:43

Kan filmpje niet zien op deze tablet ik bekijk 'm later!

Owja goed nieuws Jack is thuis!! *\o/*

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 23:08

Jeeeej!Fijn dat ie weer thuis is :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 07:56

Wat fijn Lor! je zal hem gemist hebben!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 11:07

Heb 'm zeker gemist ga ook in de late middag de stap nemen om een andere hoefsmid te contacteren voor Jack. Vorige laat mij al een maand wachten en een vriendin van mij (gisteren ontdekt) ook al 3weken vind het gewoon schandalig...

Dus ik wacht even een bericht af die ik had verzonden en dan rond 17u bel ik andere smid op. Kan niet meer wachten ben trouwens blij dat ik niet was gaan rijden ook. Jack was 1/3 van elke hoef kwijt van voor en was al bang voor de drukverdeling van het overige stuk hoef. Dacht al dat hier te veel druk ging opkomen. Aan 1ne hoef is er nog een groot stuk af nu andere nog niet kunnen kijken. Hoop het in 1 kap beurt grotendeels in orde te krijgen wan is aardig veel wat weg is.

Die heeft er gelukkig nog geen last van en verwacht dat als de hoefsmid niet snel kan komen eerst daags nu eigenlijk het enige uitsteeksel aan zijn hoef ook gaat afbreken... ga misschien zelfs bespreken met mijn ma of ik die andere smid niet straks al kan bellen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 11:13

SUper dat Jack terug is!

Gister naar Kootwijkerzand geweest met Savannah en Lilly, beide mega braaf. Daar was een fotomeeting;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<3
Afbeelding
En nog 1 van Sav;
Afbeelding

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:42

ik vindt die foto's supermooi!

@hlw,wat stom zeg dat een hoefsmid je zo in de steek laat.die wij momenteel op stal hebben,heeft er ook een handje van niet op tijd te komen op een afspraak.komt een een paar uur later aankakken.als je het laat weten ok,maar dat gebeurt niet.ik denk niet dat ie dat veel vaker moet flikken want anders is t exit.jammer want hij is wel supergoed.

zo mijn eerste ochtendje sinds de vakantie zit er weer op.uiteindelijk viel het wel mee,maar heb zelf nog steeds last van mijn bovenbeen spieren(die aan de achterkant),dus die voel ik wel de hele tijd.ach ja over een paar dagen is dat over.vanavond begint het koor weer.zo'n zin in!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:04

Hier ook zeer tevreden over die hoefsmid van werkwijze maar een afspraak er mee maken is een ramp.

Mooie foto's !

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 14:11

mooie foto's! Bij mij wordt de hoefsmid altijd verzorgd door de stalhoudster, leveren prima werk, maar je kan er altijd lang op wachten, op t laatste moment afzeggen enzo...