Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mira283 schreef:Ik heb een dame die aan het puberen is... Geen land mee te bezeilen onder het zadel bij tijden. Lekker rondjes hobbelen prima maar word ze aan het werk gezet dan begint het geeter
elliecuijk schreef:das minder mira.maar ook puberen is een periode die weer voorbij gaat.trouwens leuke veulenfoto!
vandaag loopt alles anders dan de planning.zo wilden we smorgens een kleine fietstocht gaan maken en vervolgens gaan midgetgolven.toen we nog maar net onderweg waren kregen we al snel in de gaten dat de gekozen route iets te pittig was,dus we zijn richting de golfbaan gegaan.voordat we daar kwamen nog ergens een pannekoek gaan eten(was ook niet de bedoeling,maar mam had honger).na het golven zijn we weer richting huis gefietst.
de bedoeling was tegen 6en naar eros te gaan.maar toch maar eerder gegaan,want we konden vanavond naar een trailer gaan kijken.dus ik was lekker bezig,komt vriend van stalhouder aan.ja we gaan zometeen al kijken naar de trailer...
dus we zijn gaan kijken en hebben hem gekocht.er moet nog wel wat aan gebeuren,maar daar was de prijs ook naar.de bodem is nog perfect en ook 4 nieuwe banden.enkel aan het houtwerk van de wanden moet een beetje gedaan worden en hij moet een nieuwe laklaag.
ben nu ook doodop van deze dag.morgen ga ik naar de winkels om een telefoon te kopen.ben er nu uit wat het moet worden,dus dan moet ik m maar gaan halen