Het rare is dta die foto's dezelfsde grote zijn als deze...
De foto's van aniek zijn ook leukkkkkk
en maya op zoek naar een huis, spannend hoor. alleen kijken bij verschillende huizen is al leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Grit schreef:Snowdon/Janet; Pijn na/tijdens het rijden. Is dat spierpijn door de gebrek aan training of rij je dan te gespannen/geforceerd?
ben veel te hyperactief haha. Maar met rijden zit ik dus en lang in 1 houding qua benen en ben ik onbewust continu bezig mijn been/bekken te 'forceren' anders te positioneren.
(en ben van plan om iedereen hier nog heel lang te blijven lastigvallen
) . Lang rijden kan ik ook niet meer, maar een rondje stappen is heerlijk. En ik ben er van overtuigd dat ik over een tijdje gewoon weer alles kan.
maar wauw dat je er dan toch nog bent
achteraf gezien hadden we het best paar jaar eerder kunnen doen, maar waren steeds aan het zoeken in Gemert en daar was niks leuks in fatsoenlijke prijsklasse ... toen we eenmaal wat ruimer gingen kijken in omgeving hadden we zo iets gevonden
Grit schreef:Schoonmaken![]()
Ik wil een klein huis met daaromheen wei en een mooie grote ruime loopstal.
Geen tuin, wil ook niet tuinieren. Wel een terras met uitzicht op de paarden.
*ga zoeken*
klein huis en VEEEL ruimte eromheen waar overal een hek omheen kan voor de paarden
en dan stuk gezellig aangekleed terras om te zitten enzo

zou zo graag een mooi vrachtwagentje willen
of een superdeluxe trailer, maar als ik mag kiezen denk toch liever vrachtwagentje
Bertje is leuk 
iedereen die het kan gebruiken heel veen knuffels toch vervelend al die kwaaltjes enzo, ik ook zo mijn kwaaltjes maar da's alleen als ik teveel gedaan heb dus mag niet klagen
Doen we toch iets verkeerd hier
Maandag kan ie naar Oom de automonteur... hopen dat t meevalt ...
Werken

Het was leuk vanmorgen!