Gosh, soms zijn paarden echt bloedirritant!!!!!! Het regent hier behoorlijk, dus ik wilde Mirthe en Kiki vannacht toch maar binnen zetten. Maar de hele paardenfamilie werkte tegen. Ik kan niet met Mirthe langs allemaal loslopend heen, want dan denkt ze dat iedereen het veulen af wil pakken, en word ik doodgemept. Dus wilde de andere drie achter een draadje, voor ik dat voor mekaar had!!!!
Maar goed, ze staat erin!
Dekgeld, tja, ik zeg er ook maar niets over. Ik weet dat tinkerdekgelden niet hoog zijn, maar aan de andere kant, 't is ook wel leuk dat als je wat verkoopt je er ook iets aan over houdt.
Enne... Sita, op je werk weer lekker bezig....kun je eigenlijk niets anders zoeken?
Ik zou heel graag wat anders zoeken Marleen. Maar ik weet niet of dat zo makkelijk is voor mij aangezien ik een BBL studie doe en Intertoys mijn opleiding betaald. Dus ik vrees dat ik niet zomaar weg kan. Of ik zou alles terug moeten betallen misschien.. Daar zou ik geen moeite mee hebben. Maar meestal is dat nog een keer het dubbele ofzo.
Ochjee Marleen, soms.... zijn het net kinderen die je achter het behang wilt plakken
Ik kreeg vanmiddag ook al een sms, dat het Pepijn niet was gelukt de poort uit te gaan zonder Chayenne en Santa te laten ontsnappen... dus hij was maar in de bak gebleven
Oké, dan zal het inderdaad wel lastig worden. Maar als ik jou zo hoor, zou ik er zeker achteraan gaan, misschien kun je ergens anders ook een contract krijgen, wat beter bevalt, en nemen ze die schuld gewoon over?