Ja daarom, dan vind het het wel fijn om de ochtend gewoon even lekker thuis te zijn Naar stap is al snel een halfuur reizen dus dan ben je al gauw een uur kwijt Het is toch ook niet echt uitnodigend weer haha
hier schijnt de zon ook wel even lekker na al die regen. kan nog wel eens een lange herfst worden. ik heb de paarden thuis, ook wel makkelijk kan zelf bepalen van hoe en wat.
Zo ik heb even geshopt! Gisteren mijn nieuw bestelde hoofdstel binnen gekregen.. vandaag naar divoza voor een regendeken. Toch ook maar een chique donlerblauw dekje meegenomen Past zo mooi samen! Morgen gaan de camera mee naar stal voor foto's met het nieuwe hoofdstel
Hoofdstel komt niet bij divoza vandaan hoor.. die hebben geen cognac Wij gaan altijd naar staphorst.. dat is nog redelijk dichtbij maar ik vond dat ze erg weinig aan dekens hadden liggen Was ook snel uitgekeken
Wat fijn! Ik heb dankzij het 'moeilijk om een bijrijder te vinden' topic heel snel een verzorgster gevonden voor Max toen m'n vorige stopte. Nog blij mee!
Leuke nieuwe spullen!
Kimley
Geplaatst: 16-09-17 19:34
Nientsje schreef:
Ben nog nooit bij die in Staphorst geweest
Ik ben nog nooit verder geweest Vind 3 kwartier rijden lang genoeg hahah!
Fijn een goede bijrijder! Ik kan geen verzorgster vinden
Is niet makkelijk een goede verzorgster vinden. Ben nu al tijdje op zoek (sinds juni). Paar meiden gehad. Werd uiteindelijk niks. Nu deze topper. Heel fijn! Is nog een oud collegaatje ook. Haha