En Feike blijft maar groeien, misschien dat hij dan ook nog wel wat in de breedte gaat als hij straks uitgegroeid is in de hoogte
Lieve Finn en Cupcakekje!
Zac naar de tandarts, vaak helpt spoelen bij een diastema goed. En super stoer op de foto
Mooi tuig Lor!
Ahhh Chazie en Sansa
Oh lekker Ellie, nog even volhouden en dan lekker vakantie
Hier heel erg druk geweest in de week voor moederdag. Maar gister lekker naar Animal Event geweest De kuikentjes groeien hard, en morgen komen de kwarteltjes als het goed is uit
Dott
Geplaatst: 11-05-15 12:26
Oeh spannend. Heb je de bak goed dicht van de kwartels? Want die piepen echt overal uit
Uhhh even tussendoor, welke BNers zijn populair en geliefd? Ik heb niets met het Nederlandse gebeuren dus ik ben totaal niet op de hoogte en ik moet dus nu een BNer vinden voor mijn campagne (fictief) en ik heb geen flauw idee waar ik zou moeten zoeken
@Chimello: gordon, gerard joling, carlo boshart, dave roelvink, jan smit, nick & simon, patty brard, rene froger, charlie luske, katja schuurman, frans bauer... uuuuh, zoek je nog iets in een bepaalde hoek? Tv of juist zang?
Dott
Geplaatst: 11-05-15 15:07
Tandarts kon trouwens niks aparts ontdekken. Een aantal kleine puntjes en die heeft ie ook weg geveild, maar niks dat evt kwijlen en dat bijtgedrag kan verklaren, tenzij 1 van die puntjes erg gevoelig is geweest.
Hmm nou ik doe dus een campagne voor Brooke Hospital en ik werkte eerst rondom een supermarkt keten maar mijn concept was niet uitvoerbaar vanwege de wetgeving rondom loterijen (lang verhaal ) en nu kan ik het dus omzeilen door een BNer te gebruiken en een ander soort concept uit te voeren. Rondom een paard. Dus ik zoek een BNer die iets doms kan uitvoeren en wat er nog wel bij zou passen (cru gezegd iemand die wel vaker domme dingen doet) omdat er echt publiciteit nodig gaat zijn voor deze campagne. Maarja, ik was dus echt al weken bezig tot de docenten vandaag besloten toch maar te zeggen dit werkt neit doe maar wat anders dus ik ben een beetje verbouwereerd nu want ik dacht dat het goed ging! Maarja, een BNer die erg volks is, dus waar veel mensen van gehoord hebben, een die eventueel gevolgd wordt, iemand actief op twitter ed. Iemand die eens doms kan doen waar over gepraat gaat worden. Het is gelinkt aan een goed doel dus uiteindelijk zou het geen slechte publiciteit zijn. Als het zo een beetje duidelijk is?
Dit mag wel absoluut niet duidelijk zijn dat het om een campagne gaat. Het zou dus echt uit negatieve of foute hoek moeten komen. Weet niet hoe mensen daar dan tegenop kijken...
Toevallig zei net nog iemand die naam! Toch eens opzoeken
Nientsje
Geplaatst: 11-05-15 17:46
Kwarteltjes!! Cute
Mooie kuikens zeg!
Fijn dat er niks raars was met Zac's gebit. Hopelijk was het vijlen genoeg
Hmm idd Britt misschien?
Van mij hoeft Feike niet breder hoor Maartje Straks moet ik in de split
Dott
Geplaatst: 11-05-15 17:55
chimello schreef:
Toevallig zei net nog iemand die naam! Toch eens opzoeken
Past bij je beschrijving
_Clocloken_
Geplaatst: 11-05-15 19:31
Leuke Storm voor die tweewieler
Die foto's van Guess had ik al gezien op Facebook, knappe man is het toch!
Sorry trouwens dat ik hier even vlug kwam binnenvallen maar moest jullie toch melden dat er weer een knap tinkerveulen bij ons geboren is! Dit is Luna van Stal Deyaert! Een knappe bonte dame met 2 mooie maanogen