Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lailaa schreef:
hetlevenwint schreef:En die foto van die site is door mij gemaakt. Vind het enorm gaaf dat het met mijn foto is
.
Lailaa schreef:Wat een leuk ding!!
Gister ff pech gehad. We zouden voor onze auto een trekhaak ophalen in Brabant en dan in Limburg een paar velgjes voor mijn auto. Rijden we bij hoenderloo en ineens een knal. Gauw vluchtstrook op. Stap ik uit. Heel olie spoor achter ons. Kijk onder de auto, allemaal olie. ANWB erbij geweest. Gat in het motorblok. Vermoedelijk door een steen.ANWB ons van de autobaan gesleept. Wachten op bergingsauto. Wij weer mee terug voor een leen auto. Onze auto ondertussen naar Deventer toen wij weer verder konden naar Limburg. Trekhaak toch maar afgebeld. Nu moet er een ander motorblok in.
Jackytje schreef:Jaron gaat weer lekker zeg, Andrea! Komt helemaal goed met jullie!![]()
Haha, ja, Sander eiste alle aandacht op en wou dat paard ook maar al te graag eens testen!
Bedankt Ellie!
Vandaag is Boris thuis gekomenHij vindt alles wel nog reuuuze spannend. Op dit moment staat hij nog even alleen op een landje, morgen gaan we hem introduceren met de kudde. Hij heeft een heilige schrik voor de dwerggeitjes die naast hem staan, van een caravan die daar in staat (weide vol brol, is niet van ons) moest hij ook niet veel weten
Het is wel echt een goedzak en begint al meer vertrouwen in ons te krijgen en komt af en toe al eens naar ons in de wei. Spulletjes zijn met hem ook aangekomen, die hebben we daar nieuw gekocht aangezien ze daar zelf een store hebben. Ik ben gek op zijn zadel, het is een EE Tack westernzadel (http://shop.reininghorse.nl/images/imag ... %20047.jpg) Ook zijn rood/wit parelli natural hackamore is echt mooi, ben blij dat we deze gekozen hebben. Genoeg gekletst over spullies, nu foto's!
Hij is trouwens vies omdat hij 2u in de trailer heeft gestaan. Poetsen ga ik nog niet doen nu, pas als hij helemaal gesetteld is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Snackie schreef:Jaa hij was weer voorbeeldig
jorretje schreef:Ik heb even snel bijgelezen, was naar lowlands dus ff lekker helemaal weg
oh jee een ongeluk, dat is schrikken! Iedereen wel ok?!
Lailaa autopech![]()
Kaat een nieuwe aanwinst en ook nog het nieuwe gezichtvan cowboy magic met tinky.
Jaron flink aan t werk, wat een prachtige foto's plaats je de laatste tijd Andrea!
Ik van Diaz' manen zo veel mooier Karlijn, dat heb je netjes gedaan!
Gijs is ook een leuke... Had donderdagavond net tentje opgezet, lekker relaxen met n biertje met vrienden, check ik ff mijn telefoon; 4 gemiste oproepen van de stalhoudster. Dus ik meteen gestrest terugbellen, want die belt niet zomaar 4x. Was Gijs dus gaan zwemmen. Gelukkig had ze m alweer op t droge. Suf paard
.