Dachten wij ook al, is beiden toch wat meer voor lol met je knol... en dat past wel bij ons... en de paarden. Tonnenrace moet ik even over nadenken... maar Mees weet het al zeker.. hihi!
Grit
Geplaatst: 19-12-09 19:55
snowdon schreef:
Ga door! Maak ons gek!
Was dit voor mij of juist niet .Kan je de link geven waar de 350 foto's staan Ik laat het hier maar even bij .
Marleen, en dan duimen dat je er ook een zonnetje bij is . Anders is het wel kkkkoud. Kascha zal wel denken; waar is mijn comfortabele binnenbak , ik ben een sportpaard!
Da's dubbel Grit! Ja, en Kascha is daar geschoren omdat ze het zo warm had in de binnenbak, mis m'n langharige knuffelaapje wel hoor! Past niet zo in de sneeuw...
Elke dag zie ik vooruitgang tussen de twee grote heren.... Baaltje had ik over de draad gegooid en voor ik in de wei stond, hadden ze hm al aangevallen
gekke perfect, op de plek waar ze viel ging gister d'r zoon ook al onderuit daar zit namelijk een bevroren plas met sneeuw er over heen,dus die zie je niet
leon,leuke foto alleen wat klein
kuzznathalie
Geplaatst: 19-12-09 20:17
Oh heerlijk al die filmpjes, jullie hebben vast lol gehad
Leon aan het knutselen, ziet er leuk uit
Lekkere konten van Jessie en Flynn gezien
Sorry, kan het niet laten, even een fotobom
Uitzicht toen ik de wei in kwam lopen. Als je goed kijkt zie je iets voor Balou een soort gat in de sneeuw, daar slaapt ze in. Liever dan in haar schuilstal met stro Het enige niet leuke aan dit weer.... Ijs bikken met een bijl en warm water erbij doen..(er zitten ook nog vissen in dat vat ) Lekker knullig staan Manen groeien ook al weer mooi aan... Gelukkig... Ennnnnnn...................... We hadden ook gluurders....
De oudste vis, een van de goudvissen, zit er al meer dan 6 jaar in
Lucy_1
Geplaatst: 19-12-09 20:29
Oh Nathalie.... Die varkens
Wat een schitterende foto van Chayenne Leon! Ze is prachtig! En helaas... Geen Johnny vandaag op de foto
Prachtige foto's ook Peet!
Hilarische filmpjes!
Denise... Wilde Mirjam langs komen? Hier? Bij mij? Jij lekker Gaap gepoetst en het heeeeel erg koud gehad op de kerstmarkt
Leidingen ontdooien wij overigens met kokend water en heel veel handdoeken... Gisteren hebben we stro om laten ruilen voor hooi. Dus er kwam een knots van een vrachtwagen, zo'n dubbelen. Kwam wel beneden bij ons op het erf, maar kwam niet meer boven toen hij weg wilde gaan Hubbie de traktor er voor gezet en trekken en een vriend van ons met de verreiker en een pak hooi duwen vanachteren... Pensionklant heeft het gefilmd, dus die volgt nog Heel spektakel als je zo'n vrachtwagen weer van de helling terug ziet glijden richting de schuur en auto's....
Foto's van vandaag van de babies voornamelijk.... Ze hebben genoten in de wei!