Als ik clover niet net had gekocht, had ik zeker intresse gehad.. Wat vreselijk jammer dat diaz en travis uit elkaar gaan dan . Wil ze tinker gaan kopen?
Boncho
Geplaatst: 04-09-09 22:13
Ach Dagmar!! Dat is jammer voor Travis en Diaz!! Waarom gaat ze weg? (ook jammer voor jullie natuurlijk, sorry!!)
we hebben er heel lang al over getwijfeld wel doen of niet doen, maar wat wij in principe willen is gewoon lekker genieten met de paarden en Diaz met dr zomereczeem, we hebben het idee dat we dat niet helemaal in de hand kunnen houden met de tijd die we hebben. Ze staan niet aan huis. Het is niet zo dat we haar "omdat ze zomereczeem heeft en dat is teveel werk" verkopen, maar het is niet de ideale situatie, voor ons neit en voor haar niet. Omdat we haar later misschien graag voor de fok wilden gebruiken, leek het ons beter om naar een merrie uit te kijken waar we dat wel mee kunnen gaan doen.
Het is heel lastig uit te leggen en wachten wel af wat de reacties zijn, want we willen dat ze een goede plek krijgt omdat ze dat echt verdient.
grrr
Geplaatst: 04-09-09 22:16
In het wit zijn ze leuk!
Meneer Banbay wilde dan ook graag erbij in stal, dus maar zo gelaten, ze zijn met z'n drieën heel close, staan samen hooi te eten... heel gezellig
Diaz te koop?
Carola, klopt hoor, van die kalebassen, schuin tegenover ons aan de weg...
dat denk ik ook! Al hadden we haar jou ook zeer gegund hoor
thnx carola
Grit
Geplaatst: 04-09-09 22:22
Zo, ben weer bij.
Nog bedankt voor de uitjestips! en voor de knuffels. Elk werk heeft wel eens een baaldag en ik had er vandaag een. Gewoon van die slome mensen "oh, vergeten dat je kwam" . Met het gevolg dat ik 7 van de 26 pakketten mee terug kan nemen. En een klant was erg irritant en ook intimiderend/agressief toen ik hem zijn pakket moest weigeren (gegevens klopte niet).
Maar de roze autootjes vrolijken weer op. En ik moest ook lachen om de efteling foto's. Gaan de mannen naar de Efteling en waar gaan ze in; in de kindercarnaval en de stoofpotjes
Verder voor Maartje, Marleen en Dagmar. Sterkte met afscheid nemen, Kai beter krijgen en met de verkoop van Diaz