Gisteren twee achterpootjes van moeders bijna in mn maag, vandaag stond meneer Pluizebol tegen me op te steigeren.
Komtie op me aflopen, ik denk: 'oh leuk, wat toenadering van meneer': Haptie in mijn hand (met zn tandenloze mondje), en steigert ie tegen me aan! Wederom mis, maar heeft wel een tikje op zn neus gekregen. Stout veulen.
Met Nigel vandaag ruzie gemaakt, hij sjaggie, ik sjaggie omdat iets niet lukte van Parelli. Ik heb heeeel vaak even gas terug genomen, hem laten smakken en rustig laten worden. Mezelf rustig laten worden en toen nóg maar een keer uitgelegd.
5 pogingen later ging hij linksom perfect sideways, maar rechtsom kan hij nog niet, kan ook met de scheefheid te maken hebben, vermoed ik. Later ging het wel ontzettend goed en toen lukte sideways ook nog onder de man
Mensen, nu ga ik aan de studie
Ik lees dat Wilco goed zat was
Zo heb ik het een keer meegemaakt dat wij een gratis zuipfeest hadden en dat we op de fiets terug naar mijn ouders huis fietsten. Die wonen dicht bij de stad, dus was maar 20 minuutjes lopen/fietsen. Ik heb mezelf gelijk naar boven gehesen en ben in bed in slaap gevallen. Ik weet nog dat Erik zei: ga maar vast, ik kom zo, even .... ( ? ) . Om 8u werd ik wakker, klop met mijn arm naast me op het kussen... geen Erik.... hm... Ik naar beneden gelopen, ligtie met een IJSkoud lichaam op de bank, diep in slaap. Dus ik heb hem op schouders gehesen, mee naar boven gesleurd, in bed gelegd en tegen hem aan gaan liggen. Erik heeft er níets van gemerkt vertelde hij me de volgende ochtend!
Laatst bijgewerkt door Puchje op 08-09-08 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt