[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:07

Citaat:
Beterschap Jacky! Zullen we volgend jaar samen gaan? Lijkt me wel gezellig als dat ik alleen ga! Dit jaar lukt het me jammergenoeg niet meer... Maar voor volgend jaar zet ik het gewoon vast in mijn agenda... Ik hoop dat Chuck er dan weer is!!

Goed idee !
Daar hou ik je volgend jaar aan.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:45

Leon, beterschap!
Peetorlan, leuke foto hoor!
Mamauba Marieke is dus een braaf beestje!
Superroos wat doe je geweldig leuke dingen met Figje zeg!
Spet heeft weer nieuwe ijzers. De schijt was nu weer over. Heb van de paardendrogist "Opkikker" besteld, tip van Desillies.
Het was koud vandaag zeg! Zit nu boven, daar is tenminste verwarming. Beneden geen verwarming en geen vloer...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:23

jacky2 schreef:
Citaat:
Beterschap Jacky! Zullen we volgend jaar samen gaan? Lijkt me wel gezellig als dat ik alleen ga! Dit jaar lukt het me jammergenoeg niet meer... Maar voor volgend jaar zet ik het gewoon vast in mijn agenda... Ik hoop dat Chuck er dan weer is!!

Goed idee !
Daar hou ik je volgend jaar aan.

Super! We hebben een "date"!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:40

mamauba, ow wat super van mariekje zeg, geweldig klinkt het
met de hoefjes en het bit in nemen zal het snel beter gaan als ze merkt dat dat niet staat voor nare dingen
volgens mij is het echt een schat van een dier

peetorlan, leuke foto's

spetter, thanx
fijn dat spetje vandaag niet meer aan de schijt was, ben benieuwd wat die opkikker gaat doen
druk in de verbouwing nog steeds, wanneer zou het ongeveer klaar zijn denk je?
en spet lekker nieuwe voetjes, zeker om morgen op fig zn feestje te dansen haha

indezz, hihi volgend jaar op 'date' met jacky, super

vanaaf toch niet gewandeld met fig maar even heerlijk gereden
toch weer bezig met rechtrichten en schoudergebruik, doe het niet te lang met fig want het is zwaar maar als ik hem zn rug en schouders niet laat gebruiken worden zn botjes en de rest van zn gestel dr straks niet beter op
hij deed het super, hoop dat ie dus zelf ook doorheeft dat het beter is, en dat het toch ook wel lekker loopt
galop gaat ook stees beter, deed ie altijd al super maar niet stabiel zeg maar, beetje hangen in de bochten, nu gaat het heerlijk
had ook echt het idee dat ie zn rug wat gebruikte want het zat nog lekekerder dan normaal

nou ik ga fig zn tractatie inpakken voor morgen hihi, allemaal appeltjes
dusse, als jullie zo lief willen zijn om zelf je paardje een appel te geven, en dan stiekem zeggen dat ie van fig was zou die super vinden
of wordt ik nou echt gek haha

ff lekker douchen, paradise hotel kijken, en dan lekker naar bedje

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:42

Je wordt echt gek, Roos

edit: ik ook overigens... Heeft 1 van jullie wel eens naar de Nederlandse versie van 'Herken de Homo' gekeken? En zegt de naam Koen jullie dan iets...?

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:59

Leon

Chuck heeft weer een knap bekkie met tanden, wel sneu toen hij zijn roesje had, stond echt te wankelen op zijn pootjes, wel heftig hoor z'on electrische rasp, da vond wel dat hij een net gebit heeft voor zijn leeftijd, heb wel heul makkelijk sokjes en staart kunnen wassen, leek wel of hij 10 blowtjes op had
Hij is nu wel weer helemaal het manneke gelukkig.
Had er eigenlijk ff foto's van moeten maken bedenk ik me nu

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:00

SuperRoos schreef:

indezz, hihi volgend jaar op 'date' met jacky, super

Als we nou afspreken volgend jaar met z'n allen bij paard & koets??? Hebben we een date met z'n allen. Lijkt me best gezellig : jullie allemaal eens te ontmoeten....

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:01

snowdon schreef:
Je wordt echt gek, Roos

edit: ik ook overigens... Heeft 1 van jullie wel eens naar de Nederlandse versie van 'Herken de Homo' gekeken? En zegt de naam Koen jullie dan iets...?

Ik heb wel een paar keer gekeken. Laatste keer ging er een kapper uit (ik weet niet meer hoe die heet) Er bleven er nog 3 over in ieder geval.
Koen komt me wel bekend voor, maar ik kan er geen gezicht bij halen... Moet ik hem weer effe zien...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:01

Roos, ik zal spetter morgen een gebakje geven hoor! hahahaha
Nee Leon, nooit naar gekeken.
Arme Chuck..... vrouwtje lacht hem uit.

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:04

Indezz schreef:
Ik heb wel een paar keer gekeken. Laatste keer ging er een kapper uit (ik weet niet meer hoe die heet) Er bleven er nog 3 over in ieder geval.
Koen komt me wel bekend voor, maar ik kan er geen gezicht bij halen... Moet ik hem weer effe zien...

http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/368q ... cpikt.jpeg

En ik heb hem dus net 'gesproken', maar maakte echt een blunder door slechts te denken dat diegene op hem leek.... *oops*... Vond hem nl wel heel erg leuk en is nog een Brabander ook!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:08

SuperRoos schreef:
en spetje weer aan de schijt, het is wat
kun je niet een keer iets alternatiefs proberen
aantal pagina's terug staat van FK en jean en ook van mij dingen daarover, heb je misschien wel gelezen
dat je paardje wordt doorgemeten en dat ie dan medicijnen krijgt...
meestal verbluffend goeie resultaten, bij een goede homeopaat dan he hihi, dr zijn natuurlijk ook veel kwakzalvers

Vandaag is Eveline Hekkenberg geweest. 't Was erg emotioneel, ik kan weer janken als ik aan mijn Miraatje denk. Verslag hier: http://www.fjordkootjetinkermira.nl
Ben even leeg nu.

Snowdon: vreselijk dat het Arabiertje is afgemaakt, dan had Kootje al 3x dood kunnen zijn
Kan JP 't weekend niet naar jou toe komen dan?

Leuke foto's Peetorlan! Hoe gaat het nu met je zoon?

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:11

fjordkootje, deze arabier kwakkelde al maandenlang... iedereen had de hoop al opgegeven, het was echt ernstig. Vorige week is er nog een hoefzweer weggesneden, deze week stond ze weer overeind, maar zette geen stap. En het hoefbeen was nu te ver gekanteld.. 3 weken terug zat er nog 5 mm tussen hoefbeen en wand en nu was het schijnbaar er doorheen, maar heb het nog niet exact nagevraagd, vond dat niet geschikt momenteel.

JP is al 2 x hier geweest, maar misschien ga ik zaterdagmiddag toch even...

Sterkte met Mira!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 10-11-05 21:16, in het totaal 2 keer bewerkt

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:14

Ook een hoefbeen die al door de zool heenkomt kan met de juiste bekapping en de juiste stand weer goed komen. ... Maar laat maar ieder zijn eigen keuzes. En het is inderdaad niet het juiste moment om daarover te beginnen.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:15

Net 'gesproken' Leon?! Op MSN ofzo? Ik dacht dat jij zo blij was met je brandweerman?

Roos, cool dagje vandaag dus met Fig! En morgen jarig, gefelicifjord alvast!

Masseren doe ik wel eens een beetje hoor. D'r hals en borst een beetje 'opwrijven', vooral als ik de deken los maak. Vindt ze heerlijk! Maar als ik écht wil masseren, wil ik het goed doen en zou ik iets meer moeten weten van de anatomie enzo...

Peetorlan, leuke foto's inderdaad!

Spetter, fijn dat z'n spetterpoep alweer over is. En hij heeft dus een fijne pedicure gehad...

Jammer dat je geen foto's hebt gemaakt, Tinkermuts! Vind paardjes altijd zo aandoenlijk als ze zo suffig zijn...

Leon, ik wil woensdag's graag zelf lessen met Chubby. Vooral met de aankomende wedstrijd, we moeten nog veel trainen voor dat B- proefje Maar mocht je nog op een andere avond een keer met Lucas rijden, houd ik me graag aanbevolen! Ook voor de dubbele lijnen, ik leer graag door afkijken en oefenen met een paard wat het al kan!

Net gereden met Chubje. Ging voor geen meter. De gehandicapten reden in de achterste bak, wat vaak gepaard gaat met een hoop gegil en gerommel. Er werd in de grote bak (waar ik dus reed) ook nog gelongeerd. En toen kwam iemand ook nog western rijden met haar paardje, waar Chub altijd graag naar kijkt (beetje met dit idee: )
Chub wilde alleen maar hárd, dus heb haar eens lekker laten doordraven (*wat? wordt je moe? nu al? jammer voor je!*). Maar na een half uur instappen aan een lang teugeltje en na 5 rondjes racen wilde ze nog niet ontspannen. Ik merkte al aan mezelf dat ik boos werd, dus ben maar afgestapt.

Heb vandaag dus de airco/ verwarming aangehad in kantoor. M'n ogen zijn compleet uitgedroogd. Leest niet echt makkelijk, dus ga maar afsluiten... Fijne avond nog allemaal!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:16

Hoi Fjordkootje, heb net je verslag gelezen. Kan me heel goed indenken dat dit heel je gedachten beheerst. Lijkt me inderdaad erg emotioneel om zoiets te zien bij je paard. Maar wel goed dat je het gedaan hebt. Ik denk dat je heel gauw een mooie vertrouwensband met Mira zult hebben....

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:16

met orlando gaat het redelijk.
hij is vandaag weer naar school geweest voor het eerst.
als hij zich inspant dan doet alles zeer vooral z'n longen.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:25

Nog maar even wat langer rustig aan doen dus voor Orlando!

@ Indezz, 't hakt er emotioneel aardig in, 't was al waar ik bang voor was, maar veel liefde en vertrouwen geven zullen haar best een eind op weg kunnen helpen. 8 dec. is Eveline er weer, en wat mij betreft komt ze zo vaak als nodig is.
De andere manier van hooi eten was zo opvallend.... Alsof ze mocht genieten van zichzelf...

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:30

Soms zou je inderdaad moeten weten wat zo'n paard allemaal wel niet heeft meegemaakt..... Heb pas weer een paard terug gevonden wat een jaar bij mij heeft gestaan. Een hele grote tinkermerrie, schat van een beest, maar toen ik hoorde wat ze mee gemaakt had..... Tranen in mijn ogen en ik kreeg er kippevel van toen ik een berichtje kreeg van haar nieuwe bazin. Die wil haar nooit meer kwijt gelukkig..... Dat gesol met die paarden is niet voor elk dier goed. Sommige lijden er echt onder....

Snowdon : wat is er nou met die Koen???

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:33

hoi hoi, ben aan het bijlezen geweest, doe mijn best om te reageren

Tinkermuts altijd lekker die tanden, paarden vinden het over het algemeen erg lekker. Veel succes op paard en koets.

WenK, gewoon eens vroeg naar bed, ik ga zo ook maar eens op tijd, ben ook altijd tig keer wakker op een nacht, lastig hoor.

Mazzel meid, eet smakelijk, hoop dat je een leuke avond hebt

Chubby, lekker dat je zo kunt rijden als ze buiten staat, en idd goed oefenen. en is helemaal niet gek, is gewoon koud

Cindy, succes met spetter, pas op dat hij niet uitdroogd.

Dobbel goed bekeken.

Lekker hoor Pellie dat je je geld terug krijgt.

Jelli, mooi dat het zo goed ging met rijden. en heerlijk naar buiten zondag.

Dienie, mooi geschreven maar denk je dat het wat helpt? ik reageer nergens meer op, vaar mijn eigen koers.

Jammer Leon, dat he niet zo lekker gaat

mamauba, fijn dat het zo gaat, is wel belangrijk

peetorlan, leuke oto's

ga mijn bed in, welterusten allemaal

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:34

Sorry Snowdon, alles gaat zo vlug.... ha ha, dus jij hebt die Koen gesproken.... Lijkt hij een beetje op je brandweerman of is het een heel ander type???

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:34

Chubby; jammer dat je Chubby toch nog wat vast zit op rechts…
Maar dat komt vast wel goed!
Jammer dat het vandaag niet zo lekker ging..
Wat dat western bestreft; misschien wil ze ook graag slidingstops enzo maken

Jellie; ik heb dat ook welleens; een dik oog of blauwe plekken als ik wakker wordt
Geen idee wat ik in m’n slaap allemaal doe!
Leuk dat je Fenno mag lenen voor een buitenrit!

Dobbel; ook een nieuwe bril halen, zo te lezen! Leuk hoor!
Ik ben trouwens ook zo’n koukleum, hoeveel dekens er wel niet op m’n bed liggen…

Vervelend dat je een beetje ziekjes bent, Jacky!
Hopelijk knap je snel op! Bij marathonwagens kwijlen is altijd leuk!

Roos; jammer dat je weer niet zo lekker geslapen hebt!

Haha, tosti’s met jam… JUMMIE!

Hee leon, het gaat nog steeds niet helemaal lekker zo te lezen, hopelijk gaat het snel beter.
En anders toch maar eventjes uitzieken he! Je gezondheid gaat toch voor de centjes
Enne, ik wil graag naar Lucas komen kijken, en Snowhobbelen is a;tijd leuk

Dienie; superstuk! Ik ben nog steeds lid maar vraag me ook steeds af waarom eigelijk..
Ppfff.. het is moeilijk, het is inderdaad ja en amen zeggen, anders krijg je geen cobstukken meer…

Roos; jij bent ook zo lekker crea met je paard.. ik kan nooit iets leuks bedenken..

Mooie foto, peetorlan!

Super dat Marieke zo braaf was, mamauba!!

Spetter; het is inderdaad flink koud buiten.. viel echt tegen op de fiets van ochtend.
Maarja, wordt toch wel tijd voor winterweer!

Leon; ik heb dat welleens gekeken, maar de naam zegt me weinig..
Foto zegt me wel wat… helemaal niet verkeerd zeg!

Wij zijn lekker uit eten geweest, was erg lekker!
Ik was pas om half 6 thuis en toen was het al hartstikke donker, dus helaas de paardjes niet kunnen doen .. gelukkig heeft m’n zusje Shakyra gevoerd!
Ik hoop dat ik morgen eindelijk een tijd heb om met Darlah aan de slag te gaan.. want het komt er steeds niet van..

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:36

Indezz schreef:
Sorry Snowdon, alles gaat zo vlug.... ha ha, dus jij hebt die Koen gesproken.... Lijkt hij een beetje op je brandweerman of is het een heel ander type???

Wat overigens wel grappig is.. in dat programma zat ook een Leon (zoals ik), ook erg lekker (net als Koen) en brandweerman (net als JP) hahaha

En Koen is wel eenzelfde type als JP, maar JP is wat normaler

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:37

wahahhaha snow

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:40

Ik kom weer even snel hallo zeggen: Hallo

Kerstkaart met een Tinker?? Denken jullie even aan de manege zonder drempels. Die verkopen een kerstkaart met een Tinker erop en de opbrengst is voor hun. 2 in 1 dus. Je hebt een leuke kaart en je steunt een goed doel.
Klik op de link in mijn onderschrift. en dan "wist u dat" en dan naar beneden scrollen.
Afbeelding
Doeiiiiiiiii

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:45

Voor degene die nog geen agenda hebben voor 2006. Bij de HEMA kun je als het goed is een agenda samenstellen door middel van eigen foto's. Dus je kan een agenda maken van je eigen tinkers of beestenboel. Ik vond het wel een heel erg leuk idee!