Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha
draaakje schreef:Leuke foto's van jou met Tinky! Gelukkig heeft ze nog prachtige manen en voorplukStaart groeit vast snel weer aan, mooi gevlochten hoor.
Super dat het afvallen zo goed gaat Mona!
Veel plezier vanavond Jessica, lekker van genieten!
Tamadine schreef:draaakje schreef:Leuke foto's van jou met Tinky! Gelukkig heeft ze nog prachtige manen en voorplukStaart groeit vast snel weer aan, mooi gevlochten hoor.
Super dat het afvallen zo goed gaat Mona!
Veel plezier vanavond Jessica, lekker van genieten!
Ha ha ha, moest hier stiekum wel even om lachen. Ikzelf heet namelijk Mara en mn paardje heet Mona, hahahaha.
Hier is het megadruk, de laatste loodjes voor de vakantie (ben docent). Vandaar dat ik in de meeleesmodus hang. Kailonne schreef:Ben je al terug Jessica? Ben benieuwd hoe het was
dus het is nog even afwachten haha,
Alleen van wat ik op bokt zie
. Wandelen aan de hand samen met de merrie van ene vriendin. Ook lekker tutten met hem. Maar ik rij ook dressuur maar springen ik ben er geen held in dus hou ik het bij een beetje dressuur rijden. Owja en ik doe ook zo nu en dan schriktraining met hem.
Ik was met mijn vorige paard te veel bezig met dressuur en focuste me er daar helemaal op. En als het dan niet ging zoals ik wilde, dan baalde ik enorm. Achterna vind Pomme springen ook veel leuker en ook voor als je niet zo'n held bent, dan voel jeje op haar wel vertrouwd.