Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita gaat ineens allemaal in een stroomversnelling .... Wel GAAF
Zal voor ik mijn kerstboom afbreeek ook mijn avatar weer wisselen
kerst genoeg geweest
Berdien schreef:Ik vind je bericht niet heel erg aardig overkomen![]()
Hebben jullie geen moeder en dochter lopen? Zie daar je stukje geneticaMet uitpluizen breek je inderdaad minder snel de manen af, maar manengroei is voor het grootste gedeelte echt genetisch

In een ander topic waren ze ook al door t dolle heen..
shar_ianne schreef:Berdien schreef:Lange manen heeft echt niet alles te maken met uitpluizen dan wel kammen hoorDat is voor het overgrote deel gewoon genetisch bepaald
![]()
Jessie haar manen zijn een paar maanden niet gedaan toen ik in Ierland zat, maar die waren niks langer dan voordat ik weg ging. Ze groeien gewoon niet langer. Maakt mij ook niet uit, ze heeft wat leuks hangen en vind het wel prima zo. Flynn gaat wat meer krijgenen waarschijnlijk ook wel flink langer, dus dan heb ik daar nog wat te frutten
Dan vind ik het wel erg toevallig dat al onze paarden het hebben
en hier worden ze regelmatig geborsteld, en met cowboy magic ingesmeerd
En dik dat ze zijn! Geloof mij, lange manen of korte manen heeft niets met borstelen te maken.......
Nou ja, is toch ook leuk?

Sita_ schreef:Ik verhuis van nummer 77 naar 37 in dezelfde straat.. Onze huidige woning word gerenoveerd..
Heb ik allemaal verteld hoor.. Maar blijkbaar is het bij iedereen het ene oor in en het andere oor uit gegaan..In een ander topic waren ze ook al door t dolle heen..
o ja da's waar maar dan vind ik dat je ouders (thuis) gaan verhuizen

Stennisje schreef:Geven jullie allemaal onbeperkt hooi?
En zo niet hoeveel dan?
Stennisje schreef:Geven jullie allemaal onbeperkt hooi?
En zo niet hoeveel dan?
Over van die kleintjes dan he 
. Gemakkelijk vriendje zo.
door de sneeuw.grid schreef:o ja da's waar maar dan vind ik dat je ouders (thuis) gaan verhuizen
![]()
Als je roept JIJ gaat verhuizen denk ik meteen Stekkie Friesland
Ik moet toch ook mee, ik blijf toch niet in die bouwval achter?