[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:53

Citaat:
jacky, beterschap, ow heerlijk macho nog lekker dag en ncht buiten
hier kunnen ze overdag lekker naar buiten, maar merk ook dat ze het lekker vinden om savonds naar een stalletje met lekker eten te gaan

Macho krijgt 's ochtends en 's avonds eten in de wei en dan van mij als hij gewerkt heeft tinkerbrokken met fruit.

Het is bijna weer december,wie is er creatief met kerstkaarten ?
Ik heb op site's zitten kijken om een fotokaart van macho te maken,wie weet er een goede site ?
Niet te moeilijk want zo goed ben ik nog niet met de computer !

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:54

Veel plezier vanmiddag Roos! Heerlijk om met dit weer lekker buiten bezig te kunnen...

Masseren zal niet zo veel helpen Roos. Ze kan wel inbuigen, maar dit is gewoon haar moeilijke kant die iets meer moeite kost. Kwestie van een lange adem hoop ik, alhoewel het wrs nooit helemaal over zal gaan. Het schijnt dat alle paarden een makkelijke en moeilijke kant hebben.

Lekkere les Jellie! En zondag lekker een buitenritje samen! Beter! Ik ben zo te lezen niet de enige koukleum... Jammie, warme choco...

Fijn dat Natasja de deken terug gaat nemen Pel, dat scheelt wel!

Jacky2, beterschap! Bij een gemiddelde fotozaak en bijvoorbeeld bij de Hema kunnen ze je vast wel helpen aan fotokaarten!

Vanmiddag zal bokt er wel de hele middag uit liggen (serverwerk tussen 13,30 en 16,00)

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:57

Zal vanmiddag wel weinig bokt worden gezien ze de server gaan vervangen! Dus nog effe op de valreep reageren

Roos, weet jij dan goede namen in het homeopathische circuit? Soms zo moeilijk om aan zoiets te beginnen omdat men er weinig vanaf weet/mee te maken heeft gehad…
Hihi paardjes als drug, zo zie ik t ook wel! Ik denk idd iets van ontstoken. Het voelt gek aan
Iig beter geslapen jij! Ik slaap ook goed maar heb al een beetje de zenuwen voor het prijs uitrijken met Flan. Droom er ook steeds over…. Hahah Les was super. Zal vanaaf ook wel leuk worden denk ik

Chub, is ook waar van moeilijke en makkelijke kant. toch kom je wel verder met trainen. Flan is wel eens een paar x gewisseld van makkelijke en moeilijke kant choco is zeker

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:02

Ja dat klopt ,maar dat vind ik geen leuke kaarten, te standaard !
Ik heb vorig jaar op bokt ,echt hele leuke tinkerkerstkaarten gezien maar wie dat was weet ik niet meer !

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:07

Chub is inderdaad ook al een paar keer gewisseld van kant Vooral als ze jonger zijn komt dit vaker voor, aldus mijn instructeur... Veul oefenen...

Lekker een broodje brie besteld voor de lunch

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:16

Eet smakelijk! Ik heb zo lekker champignonsoep een een saucijzenbroodje

Bij flan is t ook wel gewisseld. V.d. week was ze zelfs een paar dagen beter op links en dat is eigenlijk doorgaans de moeilijkere kant v.d. laatste paar maanden.

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:23

Eet smakelijk, jullie eten wel lekker luxe,
ik zit aan een tosti !

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:24

Oh mjam een tosti is ook wel errug smakelijk zeg, daar zou ik wel mee willen ruilen jij ook smakelijk!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:25

Tosti is niets mis mee toch?! Lekker juist: en ik kan 'm hier op kantoor juist weer niet klaarmaken...

Voor vanmiddag heb ik nog wat M&M's liggen!

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:27

Ja ,lekker aan de keukentafel,eerst een met kaas en als toetje eentje met jam !
en niet vergeten een glas melk.

Nee,zeker niet ik wilde jullie even pesten !

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:29

Een tosti met jam zou ik niet hoeven

Ik zie trouwens net een heel bokt- subforum voor kerstkaarten enzo!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 13:11

Nou, mijn maagje is weer vol! Heeft goed gesmaakt.
Dikke pret aan tafel gehad

Chub, dat Forum is jaarlijks. Ik had t nog aangevraagd bij FZ

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 13:18

jacky2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 13:21

MOOI GESCHREVEN !

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:11

He bokt doet het nog steeds...

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:36

Zoo... Leon meldt zich hier even met enigzins wat moeite! Heb vanochtend 2 uurtjes gewerkt om vervolgens toch weer richting huis te gaan.. *blegh* Weer behoorlijk wat duizelingen achter mekaar en flink misselijk. Ik had de pauze afgewacht, maar kreeg niets door m'n keel en toen ik ging zitten sliep ik al bijna. Eenmaal thuis als een blok in slaap gevallen tot ik om half 1 wakker ge-smst werd. En toen had ik knallende hoofdpijn Die is nu lichtelijk gezakt dankzij Ibuprofen, ben ook al ff naar buiten geweest en het gaat nu wel weer... Ga vanmiddag toch naar de paardjes, doe gewoon lekker rustig aan. Morgen ook weer proberen een ochtend te werken, want het geld moet ook binnenkomen!

Jajaja ik doe echt rustig aan, heb al m'n plannen van het weekend afgezegd (Ook JP dus...)

dobbel en Chubby, dan moeten we gewoon eens wat afspreken voor die dubbele longe! Ik ga alleen niet 'lesgeven' hoor, wil het laten zien en jullie laten doen. Bij Snowdon gaat het toch niet mis, die is die lijnen wel gewend.

Chubby en Mazzel-meid: jullie mogen gerust een keer 's avonds komen kijken bij Lucas, ik denk dat het volgende week woensdag wel weer wordt. Met jullie mentale steun zal ik de drukke bak weer trotseren Jullie kunnen dan misschien gelijk even met Snowdon hobbelen? Dan heb ik ook zekerheid of het nu alleen aan mij ligt of ook aan Snowdon...

jacky2: met Snowdon gaat het goed, met mij dus alleen wat minder Ben weer heerlijk aan het genieten van Snowdon, maar rij hem dus niet meer dressuurmatig voorlopig. Zaterdag zouden we gaan springen, maar ik kijk nog even aan hoe ik me voel.

Door m'n koppijn heb ik even erg selectief TP doorgelezen, sorry mensen. Ga zo weer bij de PC vandaan

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:48

Spetter schreef:
He bokt doet het nog steeds...

Misschien is t toch iets minder ingrijpend dan gedacht ?

Leon

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:54

Bokt doet het idd nog steeds.

Knap geschreven Dienie!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 17:43

chubby, denk dat masseren meer kan bijdragen dan je denkt hoor, alleen de warmte van je handen al maakt de spieren in ieder geval iets losser dan dat je koud begint zeg maar, en door masseren zorg je er ook voor dat ze minder vast gaan zitten, maargoed moet je zelf weten hihi, klink nu als juffrouw roos en das niet zo bedoeld, heb er goede resultaten mee gezien in ieder geval

jellie, gerrit zomer is een hele goede, mn moeder doet cursussen bij hem
hij heeft king 'geredt' en ook andere paardjes hier in de buurt
via internet ook super verhalen gehoort, die man is ook echt niet zweferig of iets, t is een hele liefe zachte man

leon, beterschap, ff lekker genieten en rustig aan doen bij de paardjes

blijkbaar zijn ze later begonnen met die server, want nu doet ie het net pas weer...

bij fig was leuk, boel crea oefeningen weer, we zouden er allemaal 1 bedenken, dus mijne was weer grappig
ik wil dat fig overal doorheen loopt als ik het zeg, DUS!!! haha
had een tafel op de zijkant gezet en fig eerst achteruit gezet tussen de poten dus, met zn kont tegen het blad aan en toen gezegd dat ie nog verder moest, hij drukte zo de toch vrij zware tafel om, de andere 4 paarden deden het niet dus was toch wel ff trots op figje
rijdend met 1 teugel deed hij het ook na een hoop vriendelijk gevraag haha

ook in een hoepel staan met de voorbenen en dan wending om de voorhand zonder er uit te stappen, en zo met wending om achterhand ook, erg moeilijk

met circling game over een balkje vanuit het midden achteruit over de balk zetten of vanuit draf stoppen boven de balk, fig deed het super

had bijna het idee dat ie het al weer saai begon te vinden, dus deed ff fig zn stemmetje na

quote van figor:
[i]Ik wil de volgende keer hoepels met vuur /i]

hihi ben bang dat ik daar niet veilig voor kan zorgen, is ff crea zijn weer dus...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 17:46

jacky2 schreef:
Morge,

Meld me ook even,ben ook al weer ziek sinds dinsdag,eerst hoofdpijn daarna buikkrampen !
Word af en toe moe van mezelf !
Het ging net weer een tijdje goed.

Als het goed is ga ik wel gezellig zondag naar Paard en Koets,met wie weet ik nog niet,misschien met vrienden en anders met mijn ouders,mijn moeder wil ook wel.
Me lekker maken met mooie marathonwagens !
Jammer genoeg mis ik dan wel tinkermuts !

Verder weinig te melden, hoe gaat het met snowdon ?

Macho staat nog steeds lekker in de wei dag en nacht,je merkt het wel,hij is lekker vrolijk.

Beterschap Jacky! Zullen we volgend jaar samen gaan? Lijkt me wel gezellig als dat ik alleen ga! Dit jaar lukt het me jammergenoeg niet meer... Maar voor volgend jaar zet ik het gewoon vast in mijn agenda... Ik hoop dat Chuck er dan weer is!!

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:00

Jacky, uiteraard ook nog beterschap!

Roos, gave oefeningen, jij bent dus ook al zo lekkere creabea met je paard Ik heb Snowdon vorige zomer (2004 dus) nog laten wennen aan een grote ton met vuur, hij zou zo z'n hoofd erinsteken, zo saai vond ie het... haha

Toennet op stal geweest.. arabiertje wat hoefbevangen stond is nu alsnog ingeslapen.... RIP Accent
En Snowdon liet me ook nog schrikken... Stond te kokhalzen Zal wel iets vast hebben gezeten in z'n slokdarm... Hij wilde niet drinken, maar toen hij aan z'n hooi zat, was het wel voorbij. Was wel ff een kwartiertje lang erg onaangenaam daarmee

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:13

leon, ja als ik het mag zeggen over mezelf, ben crea, moet dat zijn met fig, 3x hetzelfde doen en hij springt gewoon de bak uit hoor
fig heb ik ook kennis laten maken met een bak met vuur, stak ook zn kop erin hihi
strijkers zijn vet maar romijnse kaarsen nog beter

zielig van het arabiertje zeg, maar misschien ook beter
en enge snowdon ff dus met dat kokhalzen... gelukkig wel weer over

zo weer naar figje, 3e keer vandaag haha, ga denk ik eindje buiten wandelen, wordt zoveel vuurwerk afgestoken, echt leuk
morgen is ie dus jarig, eerst om 10 uur fysio en dan figje naar de hoefsmid, middagje rustig aan doen denk ik/hoop ik hihi

misschien nog to vanavond en anders tot morgen...

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 18:58

Even snel tussen door. Vandaag Marieke uit de wei geplukt moest ongeveer 500 meter langs de weg. Ze liep pittig door en keek nergens naar. Zelfs niet naar alle loslopen de dieren zoals kippen, pauwen, kalkoenen, parhoenen en honden die om haar heen gingen staan blaffen.
Eerst toch maar even een half uur in de bak gezet om te wennen en te laten kijken naar de beesten. Ze volgde ons overal als we langs de bak liepen liep ze gelijk op en als we uit het zich waren begon ze met roepen naar ons.
Daarna heb ik haar gepoets alleen de voeten waren moeilijk. Dus allemaal even laten geven en snel weer neerzetten. Volgende keer wel langer. Toen het echte werk; een longeersingel er om met 2 longeerlijnen er aan hoofdstel in (ging redelijk makkelijk, ze wou in eerste instantie haar mond niet open doen dus wist heel goed wat het was een bit) en lopen maar. Ze deed het voortreffelijk en kon al snel zonder iemand naast haar, vooral het haltouden. Ook het draven en weer terug naar stap ging heel goed. Daarna er toch maar even over hangen ook dat ging goed. Nou doe dan maar een handje en zet me er maar helemaal op. Zonder zadel en dat ging ook super. 10 minuten gestapt. Ze laat zich heel braaf sturen. Binnenkort weer met zadel en dan ook gaan proberen te draven.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:03

Afbeelding
Afbeelding

van de bovenste foto heb ik kerstkaarten laten maken

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:06

Leuke foto's, peetorlan!

mamauba, gaaf dat Marieke zo braaf was! Komt helemaal goed met haar