Wij zijn zondag op horse event. Ik probeer even snel hoi te komen zeggen. Equiday en Horsemandays dit jaar ook al gehad haha. Onze silvy vind het geweldig al die evenementen.
Hoi! Mag ik me hier ook melden? Ik heb na 8 jaar helaas afscheid moeten nemen van mijn pony wegens een blessure waar hij op het laatst ook als grasmaaier teveel pijn kreeg. Aangezien ik niet zonder een paard kan heb ik daarom 3 weken geleden een Tinker merrie, Luna, opgehaald van 7 jaar.
Ze moet nog even wennen maar het gaat vast helemaal goed komen en ik zou het leuk vinden om hier mee te praten!
mooie manen kimley.groeien inderdaad snel. kodyy welkom mooie Tinker Nikki krijgt geen deken om. ze krijgt haar wintervacht al. een paar weken terug wat ze wat bruinig. en nu zijn de vlekken weer pikzwart. en voor op het borst heeft ze al weer dik haar.
Grappig hoe snel dat gaat met dat haar! De. jongste hier was ook.vlot met winter haar aanmaken.
Paddy is ongeschoren dus vandaar dat ik wat later begin met dekens anders vind hij het te warm nog. Grappige is, ze gaan altijd midden in de regen staan! liggen doen ze onder de overkapping. Maar mag van mij wel stukje droger worden
Kimley, knap paard! Wat groeien de manen snel zeg. Ik heb de regendekens al op.
Kodyy
Geplaatst: 09-09-17 21:21
Dankjullie! Mooie manen heeft ze gekregen wordt vast een dikke bos! Ik doe Luna geen regendeken op of ze moet het koud krijgen, maar daar ga ik niet vanuit. Hebben jullie ook tips om horzeleitjes uit de sokken te krijgen?