Leuk is het goed weer kan ik naar iemand waar ik een website voor ga maken terwijl ik gevraagd had of ze me de info eerst kon mailen maarja dat wilde de klant niet. jammer want anders had ik ten minste al iets kunnen doen eraan maarja. En vanmiddag komt mijn oom kijken naar de opknap trailer, kijken waar we kunnen beginnen . En vanavond is de opening van de tentoonstelling waar ik aan mee doe. Ik wilde eigenlijk gaan rijden
Heerlijk, af en toe moet je zeuren, klagen, janken, balen enz. Dat hoort er gewoon bij. (de kids doen dat regelmatig ) Hoort er gewoon bij. En kan ook heel erg opluchten. Ik weet niet of jullie dat nu ook hebben, maar ik vind dit altijd een drukke en vermoeiende tijd van het jaar. Zeker met dat kwakkel weer.
Als het me allemaal gaat lukken (met de druktes vandaag) dan gaat Storm vandaag in de 2wieler!!! Ons pap en een kennis hebben die 15 jaar geleden zelf gemaakt en er heeft nog nooit een paardje in gelopen. Er was altijd iets waardoor dat dat paard het niet kon/mocht. Dus misschien lukt het vanmiddag, anders wordt het volgende week, spannend.
Nimby
Geplaatst: 08-05-15 09:33
Jane spannend! wat is een tweewieler, hetzelfde als een sulky?
Claudia, nog sterkte! Verdriet overkomt je gewoon... Dott ook nog sterkte. Ik hoop dat alles een beetje achter de rug is, met al het geregel en dat je een beetje plek hebt om het te verwerken.
Nimby, zoiets ja. Het is meer een marathon wagen maar dan met 2 wielen (en niet met 4). Het is een eigen idee wagen wat ze zelf helemaal uitgewerkt hebben. Het voordeel van deze kar is dat je altijd in evenwicht rijd. Je bury moet natuurlijk redelijk horizontaal hangen, zodat niet alle druk op je paard terecht komt. We kunnen zelfs onder het rijden het stoeltje waar je op zit een paar centimeter verschuiven zodat je in balans blijft. Een erg goed bedacht systeem, alleen nog maar 3x mee kunnen rijden.
Het is gelukt met de 2wieler. Alleen kloppen de burrys niet. Storm past er niet goed in. De broek zit niet goed. Dus burry word komende week langer en breder gemaakt. Dus aub geen commentaar over het tuig en burry . Er word aan gewerkt.
Pff Feike zit weer in een groeispurt. Zijn kont en schoft waren een aantal weken geleden nog gelijk, maar nu is zn kont alweer duidelijk een stuk hoger... Zijn schofthoogte is 1.65m... De staleigenaresse zei me vanavond dat ik er rekening mee moet houden dat hij de 1.70m nog wel eens kan gaan halen... En dat zou max 1.55m worden er blijft niets "Lyts" over aan Feike Van mij mag hij wel stoppen met groeien
Het komt door al die regen van de laatste tijd... Wat ziet Storm er stoer uit voor die leuke kar Ik vind het er ook mooi uitzien, maar heb geen diepgaand verstand van aanspanningen.
Lori
Geplaatst: 08-05-15 22:42
Die kar is voor een zelfmaak waaw, had zo een houten rommel geval verwacht maar erg mooi gemaakt zeg. .
Hier is het stil ik zit momenteel in enorm spannende dagen, ik heb dinsdag te horen gekregen dat ik voor een vrijstelling niet geslaagd was bij de foto en het gevolg is dat ik in die school in september dus niet met mijn finale module mag starten, ik moet eerst die andere volgen.
Nu mailcontact met een ander centrum die fotografie met de zelfde termen aanbied want daar kan je ze tegelijk volgen, hoop dat daar een oplossing komt want anders schuift alles nog meer op en wil echt zo enorm graag naar de hoge school.
Ook direct gemaild naar de hoge school of er een aangepast traject mogelijk is voor mij met het oppakken van een gedeelte van de studiepunten met de uitleg dat ik dus bezig ben met mijn diploma halen... kwestie van op voorhand weten of ze mij zelfs zouden binnen laten anders kan ik beter volgend jaar mijn jaar volgooien met wat interessante module's gewoon kwestie van aan minimum 16u raken .
Verder positief nieuw is dat ik woensdag naar de intrim moet dat het kan dat ik een job ga hebben deze zomer eindelijk en ben vanavond met Cup en Finn tegelijk gaan wandelen en het ging super! Heb ze ook betrapt op de eerste keer kroelen vandaag die 2. Is nog altijd regelmatig dat ze even elkaar "pesten" met op elkaar springen maar stiekem zijn het toch wel maatjes aan het worden . Gisteren was die ook al uitgebreid aan het rollen dus heb de indruk dat die zich op het gemak begint te voelen stil aan.
Ow en heb Finn zijn mentuig besteld, ben echt blut nu ik lig bijna aan de 500 met het bitje er nog bij . Ga voor een ideal tuig dus direct kwaliteit..
Die is hier nu 1,5 week ben zoooo blij met 'm... die is meer dan het wachten waard geweest .
Mira283
Geplaatst: 08-05-15 23:21
Nientsje schreef:
Haha heb ik ook tegen de staleigenaresse gezegd, dat Feike geen pokon meer mag
Zeggen we hier ook altijd hoor haha
En niet allen koudbloedjes groeien door warmbloeden ook
Hier komt maandag toch de tandarts voor Zac. Vertrouw t niet, hij heeft volgens mij eegens last van. En heb ons aangemeld voor onderling springwedstrijdje volgende week zaterdag ben benieuwd haha.