Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Let vooral niet op mijn rijden, mijn stijgbeugels waren veel te kort, en die van het zadel zelf te lang, dusja. Overigens heeft Boris ook echt een handleiding - niet in de negatieve zin hoor - en het is dus echt nog zoeken. We kennen wel zijn commando's nu goed. Het is voor ons allemaal hier hélémaal nieuw. Hij is totààl anders dan Tinky.
ANWB ons van de autobaan gesleept. Wachten op bergingsauto. Wij weer mee terug voor een leen auto. Onze auto ondertussen naar Deventer toen wij weer verder konden naar Limburg. Trekhaak toch maar afgebeld. Nu moet er een ander motorblok in.

Hij vindt alles wel nog reuuuze spannend. Op dit moment staat hij nog even alleen op een landje, morgen gaan we hem introduceren met de kudde. Hij heeft een heilige schrik voor de dwerggeitjes die naast hem staan, van een caravan die daar in staat (weide vol brol, is niet van ons) moest hij ook niet veel weten
Het is wel echt een goedzak en begint al meer vertrouwen in ons te krijgen en komt af en toe al eens naar ons in de wei. Spulletjes zijn met hem ook aangekomen, die hebben we daar nieuw gekocht aangezien ze daar zelf een store hebben. Ik ben gek op zijn zadel, het is een EE Tack westernzadel (http://shop.reininghorse.nl/images/imag ... %20047.jpg) Ook zijn rood/wit parelli natural hackamore is echt mooi, ben blij dat we deze gekozen hebben. Genoeg gekletst over spullies, nu foto's!

Om lekker samen te gaan buitenrijden. We zijn ook van plan samen grondwerk lessen te gaan volgen! Echt leuk!
Maar is dik grasbuikje. Als je het vergelijkt met zijn kont is hij daar juist een beetje ielig (weinig spieren) Komt wel in orde met wat meer beweging binnenkort

Ik zal ook eens kijken of ik die voor je kan natekenen
Moet je eerst wel even toestemming vragen aan fotografe.