Ha,ha denk dat wij wat uit de route liggen M_D_H Het hangt er ook echt vanaf wat ze nu bij Divoza doen,anders kom ik er nooit weer(nou denk ik niet dat dat voor hun veel uitmaakt,maar goed)
Hahaha vanaf putten langs noordlaren komen? naja, het zou kunnen.. ze wassen volgens mij in de buurt wel vaker dekens, maar ik vind divoza sowieso een poepzaak.. der lopen altijd van die arrogante poedersuikerdozen rond die denken dat ze alles beter weten.. hou ik niet zo van
Da is voor de 2e keer bij Hidalgo geweest. Heeft weer pijnstiller en Buscopan gehad. Vanavond nog een aantal keren 10 min stappen,zodra hij weer koliekerig wordt gelijk bellen,weet nooit wat voor kant het op gaat...
Straks zorgen dat de trailer klaar staat hoop voor niets maar dan is die alvast gereed.
Hidalgo is de nacht goed doorgekomen. Heeft ook meerdere keren gemest en stond er fitter bij. Nu nog eventjes een uurtje slapen en dan ga ik weer naar m toe.
Ik wil iedereen bedanken die mee hebben geleeft voor Hidalgo. Vanmorgen stond hij er goed bij, heeft nadat ik vroeg geweest bent ook gemest. At en dronk vanmorgen goed. Het eerste beetje Parafine komt er uit geloof ik hihi hij laat winden daarbij komt een beetje drek mee. Dat zal de parafine zijn.
De da had al gezegt gisteravond zal er 's morgens wel uit komen en de dag erna misschien ook nog wel.
Met stappen was hij lekker alert en stapte goed door. Vanmiddag achter graasmaskers aan.
Nogmaals bedankt voor jullie steun!!!doet me goed.
dianalamboo
Geplaatst: 14-10-10 12:21
Sterkte met Hildalgo. Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan. Gisteren bij een tinker geweest. Wat een ongelooflijk leuk beest. Zaterdag nog een keer kijken en als het rijden bevalt dan afspraak maken om te keuren. En dan maar hopen dat het niet weer gebeurd dat het paard afgekeurd wordt en dat ze lekker mee naar huis kan. Is een driekleur merrie van 9 jaar oud. Heeft 3 veulentjes gehad maar baasje heeft er geen tijd meer voor. Onder het zadel moet ze erg lief zijn; dat gaan we dan ook zaterdag bekijken. Voor de kar moet ze nog leren maar dat hoeft volgens mij geen probleem te zijn.
Al een poos niet geweest heb het heel druk met stage, school en Jonas natuurlijk. Lees wel alles mee en ben dus op de hoogte.
Wat een spannende situatie met hildalgo. Heet veel sterkte.
Jonas gaat eindelijke goed. Al heeft die op het moment een iets op gezette klier. Aan de kant van de toenmalige ontsteking. Grote kans dat het komt dat die nu een aantal dagen weer wat langer op de wei heeft gemogen en gegraast waardoor er daar toch het een en ander weer ophoopt. (van binnen is nog niet alles geheelt)
Voor degene die willen weten om welk paard het gaat op marktplaats en dan bij dekhengsten en fokmerries staat de tinkermerrie.
DeCobvan
Geplaatst: 14-10-10 18:42
leuke merrie dianalamboo, lief kopje heeft ze.. jammer genoeg kunnen we niet veel van haar lijf zien, maar je zal vast als ze bevalt en goedgekeurd wordt snel foto's plaatsen.. succes ermee..
staan er 2 op, eentje met bruin en 1 met zwart. De bruine zou je niet zeggen dat ze al negen is! jong koppie nog! Wacht zie nu je vorige bericht weer en het is dus de eerste Leuk koppie!
dianalamboo
Geplaatst: 14-10-10 20:45
Het gaat inderdaad om de eerste. Als je bij meerdere advertenties kijkt van de adverteerder dan staat er ook nog een foto van de zijkant. Ik neem zaterdag mijn fototoestel mee en maak dan foto's
tinkerplein
Geplaatst: 14-10-10 21:02
Hey Dianalamboo,veel plezier dan zaterdag,ik hoop voor je dat ze het wordt!
Patrick,ik hoop dat het goed blijft gaan met je kereltje
Nelleke_H,druk,druk,druk,ik ken het,ha,ha.Fijn dat het beter gaat met Jonas
Fijna avond allemaal!
Bear95
Geplaatst: 14-10-10 21:19
haaii ik wil me ook graag melden ik ben nu bijna 16 en in het bezit van een mooie en vooral hele lieve koe!!(zoals veel kinderen zeggen) zijn officiele naam is Caramel van Hippolacta hij is in het wild geboren en met zijn mamma in 2004 naar belgie verhuist en nu bijna een jaar geleden verhuist naar mij!! hij is nu 6 jaar! en afgelopen zomer naar de keuring geweest wanneer meneer een eerste premie behaalde!!
tinkerplein
Geplaatst: 14-10-10 21:24
Welkom beertje!Leuke tink hoor
Hier nog een foto van Diablo,gemaakt door iti,is ie niet mooi?