ik heb al 2 weken niet gereden, maar wel spierpijn morgen hebben 33 pakken hooi in schaijk gehaald. eerst in de trailer, dan uit de trailer en in de kruiwagen en bolderkar naar de stal rijden en daar weer opstapelen denk dat ik odinn maar leer de bolderkar te trekken
En bedankt Grit, nu kan ik me helemaal niet meer bewegen
Erik heeft me net in bed gestopt voor de spierpijn, daar heb ik een uur jammerend en giechelend gelegen, lekker warm, maar was te hyper, dus kon ook echt niet slapen
Grit
Geplaatst: 18-01-10 23:46
Bende bij de boertjes geweest Maartje! Wij haalden altijd 160 balen en dan met 3 man lossen en opstapelen, pfff. Of we lieten ze brengen, dan hielp hij ook mee lossen, eerder kon hij toch niet weg
Ik heb eigenlijk nooit spierpijn van het rijden of het moet een extreem lange rit zijn.
ellieellende
Geplaatst: 18-01-10 23:46
Goedeavond!
Zo nu ff ellen tijd….. Heb de kat van vriendin weer wat quality time gegeven, toen een stalgenootje opgevrolijkt, Niamh vertroeteld en gekriebeld en een beetje slobber gegeven…. Ze had honger….
Ff kijken hoor, nu ff lekker lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt….
Carola haar kat chocola gegeten!? Hoe is het met m? weet niet of het voor een kat net zo schadelijk is als voor een hond, bij een hond schakelt het vrijwel direct de nierfunctie uit…
Gabriel en Paradiso worden onder de loep genomen.... zijn beiden mooie tinks, ik zou zelf ook kiezen voor een mooi bewegende, correct gebouwde hengst met nog vrij onbekende bloedlijnen als ik hem eventueel zou willen inzetten voor de dekdienst. Nog een Celtic?? Populaire naam, vind m persoonlijk niet wauw….
Inge moest eigenlijk vandaag gaan poetsen, maar kletst vrolijk door! Inmiddels huis aan de kant?? Kijk een paar pagina’s verder heeft ze dan toch op zijn duits gepoetst!
Vriend van Nathalie maakt hele slimme opmerkingen! Zo eentje zoek ik ook! Hihi
Annique heeft boer, dus deze vrouw zoekt geen boer meer!
Ingrid en Puck gezellie gekletst en gereden!!
Snowy heeft een mooi nieuw nestje zeg!
Bij Maartje vooralsnog geen gekke dingen uit de bloedtest gekomen, maar wel een overenthousiaste rikketik…
Ah toen kwam ik op de pagina waar ik dus vertelde dat Niamh ok is en de link van Bon!
Leuke foto’s van Ravien gezien, alleen opent ie bij mij niet alle links??
Eefje krijgt er een pony bij…. Spannend!
Pitalo staat idd al ff te koop, volgens mij doen zijn zwemmertjes het niet helemaal goed ofzoiets…
Oooeeehhh Johnny heeft gedate!!! Het ziet er erg galant uit hoor!
Ahhhh wat een uberschattige filmpjes maartje
Zitten jullie een beetje Lois te pesten??? Foeii
Bianca gaat in haar eentje zitten B&M-en bij Buffy….. ghehehe
Janet, wat een opluchting! En stof gejaagd! Tfoe
Kijk! Vriendin van Mirjam onverwachts al thuis, maar met veel pijn…. Achos
Hehe, ik haal 2 of 3 keer per week 2 baaltjes hooi bij de boer in Niftrik Super lieve man, rij daar de loods in, sjor twee baaltjes in de auto, rij naar huis, sjor twee baaltjes de auto uit, verdedig ze met mn leven tegen twee hongerige wolven in paardenverpakking. Als ik die man een keer zie, reken ik af Hou het elke keer zorgvuldig bij wat ik haal. Op basis van vertrouwen werkt dat zó fijn
Er liggen hier nog wat kleine pakjes van vorig jaar ik verdeel die in 3 hooinetten, maar ze eten hier heel slecht ze doen er dagen mee.
Grit
Geplaatst: 18-01-10 23:51
Maartje, zoonlief is nog vrijgezel of niet? Iets voor Ellen Niet de knapste, maar wel goed hooi!
Fijn dat dat nog kan Puck, op goed vertrouwen
Ik heb ook een elect. deken, maar verder raam open en lekker fris op de kamer. Deken gaat uit als ik ga slapen, kan alleen niet warm worden in een koud bed (en toch echt wel spek genoeg)