WHAHA Leon, doet me denken aan een filmpje van een vriendin van mij. Die ging hooi voeren en viel perongeluk in de hooibak, ze wilde eruit klimmen, maar haar paard gooide haar de hele tijd terug. Dus had ze d'r moeder gebeld... 'help!'
Vanmorgen na de badkamer de rest van het huis ook maar onder handen genomen. Daarna de kerstcadeau's bij m'n ouders gedropt en de pc gereanimeerd. Toen naar Gaap gereden en gepoetst en nog even mee geweest naar de Kerstmarkt in Piershil. 2 Haflingers van de stal waar Gaap staat stonden op de markt bij de kerststal met Petra verkleed als Maria. Dat die eerder die dag vloekend en bokkend met Haf over een kruispunt vloog moet wel een komisch gezicht geweest zijn, alleen niet zo christelijk van Maria
Verder was het vooral heel koud
Kipjes van Puck gezien. Ruzie met de zelfontspanner
Hee Berdien! De wond is gelukkig vrij oppervlakkig of zie ik het verkeerd?
Succes vanavond Angela.
Mooie foto's Carola.
Eevee, ik duim dat je kat toch nog terug komt
Leon de sneeuwpret ingehaald Jullie hebben gewoon Snow voor de slee geknoopt, gaaf! En Shiloh!
Kascha weer terug bij Marleen.
Prachtige foto's Grit, Vince houdt van je En kijk Tom dan!
Lies druk met water sjouwen en ontdooien. Is Mirjam niet meer langs geweest?
Lekkere sneeuwsnor heeft Whis
Puchje
Geplaatst: 19-12-09 19:27
Denise lekker bij Gaap geweest, hahaha, moest hard lachen om vloekende Maria
Leon, hoe spreek je Shiloh uit? Ik zeg: Sjieloh. Ellen betrapte ik gisteren op Sjailow ...
Explain?
Resi_lover
Geplaatst: 19-12-09 19:30
Arme Dodge en Tobias
Camera van Leon stuk...
Dagmar met Travis
Gekke Spoek
Ellen wilt een vrachtwagen
Whaha, Leon viel het poster bij Puck aan de muur ook meteen op Erik z'n badeendjes
Gaaf Nathalie
Puck met d'r kippies
Berdien Ukkepuk is gróót
Puchje schreef:
Ik heb mezelf geschminkt en dat heeft ervoor gezorgd dat Lois bijna van dr stoel viel van het lachen
Whaha Die lippenstift maakte het helemaal af
Hee, Carola
Eefje kat weg
Kascha weer thuis
Snow voor de slee Whaha, en Shiloh ook
Mooie foto's Grit, van jullie 2
Sierra het sneeuwmonsertje
Zoon van lies maandag jarig
Tom
Vloekende Maria
Whaha, Puck, ik "zeg" ook altijd Sjielow, maar zat net te bedenken dat het ook wel Sjailow kan zijn
Ik ga verder met foto's bewerken
ellieellende
Geplaatst: 19-12-09 19:31
heu ik ben ook 1.70 hoor.... hihihi Denise Tom en Vince zijn echt stoere mannen Ik praat Leon gewoon na
Leon slaapt denk ik.... moeten we ff wachten op het verlossende antwoord. Niamh zou je trouwens volgens de boeken ook uit moeten spreken als Niemf... of zoiets.. ik zeg gewoon Nie-ham.
Gelukkig Denise, mocht het je geruststellen, mijn moeder verteld mij dat ik als kleuter ook elke dag gewond raakte... en ik leef nog steeds!