Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, ik ben er alleen nog niet over uit of ik dat hier neer zou kunnen zetten. Zo goed dat ik voor het eerst sinds jaren een rijbroek heb besteld. (die had ik allemaal weg gegeven, omdat ik dacht nooit meer te kunnen of mogen rijden)
te zien vast goed.
, hadden wij ingestuurd of ze een puzzel hadden met zoveel mogelijk lucht en die wou ze dan graag samen met Atje maken, want dar is ze gek van
en ook nog benauwd 

Ze geeft alleen maar aan dat er weer nieuws is over iets wat ze laatst ook al eens aangekaart had.
Als je goed leest heb ik het tegen degenen die zeggen dat ze ook benieuwd zijn, of dat ze vinden dat er geheimzinnig gedoe is. Maar zelf niet pb'en met de vraag wat er aan de hand is en het dus simpelweg vragen, maar dat via een omweg in het topic doen. Naar mijn idee is het heel simpel, je wilt weten wat iemand bezig houdt? Dan vraag je dat aan die persoon rechtstreeks. Veel efficiënter dan van die vage hints in het topic gooien dat je eigenlijk ook wel een pb wilt. Mallow schreef:Om aandacht te vragen?????? Nouja dan zal ik me mond er wel over houden.... sorry maar ben gewoon heel blij en wil dit graag kwijt. Maar als het meteen daarmee vergeleken wordt zeg ik dr wel niets meer over