[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 21:10

Sita :(:) "komt wel goed schatje"

en Bianca ook :(:)

Grit mestmodderworstelen :(:) maar stal en paddock dus weer schoon 8-)

Puck idd als je wilt hebben bieden, maar je moet idd ook wel grens stellen zo gingen ze met een HH balance boven de nieuwprijs :n

snowdon

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:28

:(:) lieve mensen :(:)

Hier gaat het rijden ook niet naar zoals ik het in mijn hoofd heb, maar ach... we hobbelen in elk geval nog lekker door de bossen :)

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:44

Zo ben ik weer.

Lekker was het weer buiten en gelukkig was het droog.
Pff wat kan lopen zwaar zijn als je niet helemaal in oorde bent, voelde helemaal me benen die waren erg zwaar.
Ik heb nu ook last van stemmings wisselingen door die rot prednisolon, |( om de stomste dingen of word ineens kwaad om niks.

Sita, dat is zeker schrikken als je daar ineens bloed ziet, en met het rijden er niet zo druk over maken, volgende keer gaat het weer beter :(:)
Bianc, denk ook aan jezelf en goed uitrusten, niet meer doen dan je kan. :(:)
Heb leuke dekjes voorbij zien komen. :9
Puchje, gewoon bieden wat je er echt voor over hebt.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:46

Sita Dikke knuffel meid. Ik begrijp hee goed wat je bedoelt

Ik herken zoveel in wat je schrijft. Af en toe lig ik als een klein kind te janken in bed. Waar het allemaal dan in 1 keer vandaan komt, geen idee.
Ik ben een binnenvetter, en af en toe bleer ik het er allemaal in 1 keer uit.
En arme Wilco wordt dan weer wakker en doet zo zijn best om mij weer stil te krijgen, en hij moet er sochtends dan ook weer vroeg uit, ook helemaal kapot.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:47

Snowdon; Heeeeeeeele mooie bossen :z :z

Probeer me er ook minder druk om te maken als het niet gaat zoals ik wil. Ik wil vooral blijven genieten.
Lukt me nog goed omdat ik nog geen "doel" heb wat betreft wedstrijden. Dan komt pas echt de uitdaging om geen druk te zetten op het rijden vanwege een wedstrijd :+ .

:(:) voor degene die even niet lekker in hun vel zitten.

Paddock is idd weer schoon. Jut en Jul stonden vanuit de stal toe te kijken hoe ik mest aan het scheppen was en toen met een volle kruiwagen door een stuk modder heen moest zien te komen. Ik verdenk ze ervan dat ze met een brede glimlach stonden, leedvermaak :Y)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:02

_janet_ schreef:
Sita Dikke knuffel meid. Ik begrijp hee goed wat je bedoelt

Ik herken zoveel in wat je schrijft. Af en toe lig ik als een klein kind te janken in bed. Waar het allemaal dan in 1 keer vandaan komt, geen idee.
Ik ben een binnenvetter, en af en toe bleer ik het er allemaal in 1 keer uit.
En arme Wilco wordt dan weer wakker en doet zo zijn best om mij weer stil te krijgen, en hij moet er sochtends dan ook weer vroeg uit, ook helemaal kapot.

Ja, Hotze ook.. Die weet dan ook echt niet wat ie met me aan moet, ik ben niet te sussen..
Het steekt zomaar ineens de kop op, vanmiddag ook.. Zomaar ineens begon ik te huilen, ik was kapot en moe en weet ik veel.. En dan ineens komt het opzetten.. :\

Heb nu even lekker gedouched, knapt een mens van op..
En nu kijk ik uit naar morgenochtend, dan ga ik wat leuks doen! *D

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:03

wat ga je morgen ochtend doen?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:04

Nog even een aanvulling..
Het gaat me niet zozeer om het rijden als in rijden op hoog niveau/trainen etc., maar als ik na een kwartier rustig aan stappen en draven al uitgeblusd ben valt er bij mij niks meer te werken. Dan is het klaar, ik kan niks meer.. Dus aan het echte trainen kom ik niet eens toe.. En dat is hetgeen wat me zo frustreerd.. Ik kan alleen nog maar hobbelen op het moment..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:04

Iets leuks.. O:) Morgenavond vertel ik het misschien wel.. ;) Moet het nog eventjes geheim houden..

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:07

Dat is hier ook hoor Siet :j Mijn gewrichten (m.n. benen) trekken een lichte training (laat staan een intensieve) bij lange na niet, is Snowdon net warmgelopen in de bak, dan heb ik het al gehad :o Buiten gaat het goed, kunnen uren vooruit in alle tempo's.

De TREC is daarom ook echt serieus een uitdaging voor ons, want zonder doel/uitdaging rijd ik gewoonweg niet. :o Zelfs de bossen zie ik dan zelden van binnen te paard. In de loop der tijd ben ik veel meer gaan genieten naast het paard, mede daardoor.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 12-03-09 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:09

Ja, dat is hier dus ook een beetje zo..
Uitgezonderd van buitenrijden dan, Zondag een stapritje van een uur gedaan en kwam er bijna niet af.. Zo verzuurd was ik.. :x Daar baal ik zo van, volgende dag loop ik krom van de pijn overal.. Wilde dat ik eens normaal was.. :x

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:10

Sita :(:) Heb ik helaas ook last van, helemaal nu ik me echt niet goed voel...
Janet :(:)
Sita geheimpje!

Net gereden in de bak, ging wel lekker eik :) Ben trost op mn meisje, alleen nu helemaal kapot...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:10

Ja pijn heb ik na een rit ook, maar dat voel ik ook pas als ik afstap :oo

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:11

Ik moet idd ook een doel hebben, anders rijd ik net zo liefste niet.. Mja, het doel wat ik nu heb ik om gewoon een half uur/driekwartier lekker te kunnen trainen..

Gelukkig is Shaan heel goed op mij ingespeeld.. Als ze voelt dat ik slechter word dan past ze zich aan, dat vind ik zo lief.. Ze doet dan zo voorzichtig.. :+:

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:15

dat doel is voor Ziggy en mij nu het weekendje weg.

Ik heb hetzelfde als ik van het paard af kom, heb ik het gevoe dat ik giga o benen heb, en dat ze zo bijven staan.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:17

Heey Siet, Ik herken je gevoel helemaal!!! Ik heb het een tijdje terug precies zo gehad! Ik ben toen even gestopt met rijden vooral omdat ik mezelf in de weg zat en daardoor Bons ook rare sprongen enzo begon te maken.
Heb in die tijd heerlijk met hem gewandeld, gespeeld in de longeerbak en lekker gepoetst! Toen ik me weer wat beter voelde ben ik rustig aan begonnen met wat stappen en dit heb ik steeds verder uitgebreid zodat we nu weer op ons oude niveau zitten....... (niet dat dat een hoog niveau is maar ok)

Heb je deze klachten trouwens altijd al gehad met rijden of is het echt van de laatste tijd???

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:20

Het is niet dat Shan gek doet of wat dan ook. Ze loopt heerlijk, dat kwartier dat ik t vol kan houden dan.. Verder niks aan t handje, ik zit mezelf niet in de weg verder oid. Ik ben dan alleen op.. :)

Die klachten heb ik eigenlijk al jarenlang, of tenminste.. Toen is het voorspeld, het word alleen elke winter erger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:20

Siet : knuf :)

Snap wel waarom je over de zeik raakte met Amy, maar, ga er maar gewoon vanuit dat het goed komt. en dat ook voorlopig lekker zo blijft :j :(:) En je hebt natuurlijk gewoon op vele verschillende vlakken veel aan je hoofd, zowel privé / werk / studie / verhuizen / paarden / hotze / whatever :) Tisgoed dat het er effe uitkwam, en uiteindelijk rol je er wel weer doorheen hoor :j :)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:22

Sita hele dikke knuff meis :+:

Toch even deze :
Afbeelding

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:23

Sita_ schreef:
Het is niet dat Shan gek doet of wat dan ook. Ze loopt heerlijk, dat kwartier dat ik t vol kan houden dan.. Verder niks aan t handje, ik zit mezelf niet in de weg verder oid. Ik ben dan alleen op.. :)

Die klachten heb ik eigenlijk al jarenlang, of tenminste.. Toen is het voorspeld, het word alleen elke winter erger.

Wat bedoel je met toen is het voorspeld??

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:23

Staat Prada sjiek hoor! :D

Thx voor alle :(:) , doet me goed!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:25

:) :(:)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:26

Boncho schreef:
Wat bedoel je met toen is het voorspeld??

4 jaar geleden hebben ze naast COPD een moeheidsziekte ontdekt, geen pheiffer maar wat anders.. De doktoren hebben het toen op ME (http://www.me-cvs-stichting.nl/202) gegooit.. Toen ben ik moeten stoppen met school etc. etc. Ik had alle symptomen, behalve die van pijnlijke gewrichten. Er is mij toen voorspeld dat in de jaren later ik er vaker en steeds meer last van zou krijgen..
Het is niet altijd zo, maar ik deze periodes.. Winter, nat en kou etc. heb ik er gewoon meer last van als anders..
Het is rottig, ik kan er goed mee leven.. Maar soms heb ik van die dagen, zoals nu dat ik gewoon helemaal gefrustreerd raak.. :x

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:27

Jeetje Sita.. Vervelend zeg :\

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 22:30

Oh, ok!
Erg vevelend lijkt me! Maar zoals jij zegt kan je er goed mee leven. Je bent de laatste jaren waarschijnlijk niet anders gewend! Voor jou dus maar hopen dat er snel mooi weer aankomt want dan voel je je waarschijnlijk beter??