"komt wel goed schatje" en Bianca ook

Grit mestmodderworstelen
maar stal en paddock dus weer schoon
Puck idd als je wilt hebben bieden, maar je moet idd ook wel grens stellen zo gingen ze met een HH balance boven de nieuwprijs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lieve mensen 
om de stomste dingen of word ineens kwaad om niks.

.
voor degene die even niet lekker in hun vel zitten.
_janet_ schreef:Sita Dikke knuffel meid. Ik begrijp hee goed wat je bedoelt
Ik herken zoveel in wat je schrijft. Af en toe lig ik als een klein kind te janken in bed. Waar het allemaal dan in 1 keer vandaan komt, geen idee.
Ik ben een binnenvetter, en af en toe bleer ik het er allemaal in 1 keer uit.
En arme Wilco wordt dan weer wakker en doet zo zijn best om mij weer stil te krijgen, en hij moet er sochtends dan ook weer vroeg uit, ook helemaal kapot.

Morgenavond vertel ik het misschien wel..
Moet het nog eventjes geheim houden..
Mijn gewrichten (m.n. benen) trekken een lichte training (laat staan een intensieve) bij lange na niet, is Snowdon net warmgelopen in de bak, dan heb ik het al gehad
Buiten gaat het goed, kunnen uren vooruit in alle tempo's.
Zelfs de bossen zie ik dan zelden van binnen te paard. In de loop der tijd ben ik veel meer gaan genieten naast het paard, mede daardoor.
Daar baal ik zo van, volgende dag loop ik krom van de pijn overal.. Wilde dat ik eens normaal was..
Heb ik helaas ook last van, helemaal nu ik me echt niet goed voel...
Ben trost op mn meisje, alleen nu helemaal kapot...

En je hebt natuurlijk gewoon op vele verschillende vlakken veel aan je hoofd, zowel privé / werk / studie / verhuizen / paarden / hotze / whatever
Tisgoed dat het er effe uitkwam, en uiteindelijk rol je er wel weer doorheen hoor

Sita_ schreef:Het is niet dat Shan gek doet of wat dan ook. Ze loopt heerlijk, dat kwartier dat ik t vol kan houden dan.. Verder niks aan t handje, ik zit mezelf niet in de weg verder oid. Ik ben dan alleen op..
Die klachten heb ik eigenlijk al jarenlang, of tenminste.. Toen is het voorspeld, het word alleen elke winter erger.

, doet me goed! Boncho schreef:Wat bedoel je met toen is het voorspeld??