Dan doe ik er ook niks mee die van Farell zijn ook een beetje aan de Zwarte kant, normaal had tie echt Witte Sokken hoor

Heb wel zijn staart geborstelt en ze maantjes.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sosy schreef:Mooi dat ik het weet over de Sokken![]()
Dan doe ik er ook niks mee die van Farell zijn ook een beetje aan de Zwarte kant, normaal had tie echt Witte Sokken hoor.
Heb wel zijn staart geborstelt en ze maantjes.
sosy schreef:Grid:Welke Advertentie ?
grid schreef:...ga nog niks zeggen want wil niet te vroeg juichen
timokyana schreef:Waarom staat shania met een deken siet? ivm training?
Amy al zonder ijzertjes dus ivm aankomende beeb!
cp112 schreef:@Stennisje: Citrosan? is dat die troep in dat zakje wat je met heet water moet mengen? dat is zoooo RANZIG!krijg nog de bibbers als ik aan vorig jaar denk dat ze mij dat probeerden te voeren
Berdien schreef:Lange manen heeft echt niet alles te maken met uitpluizen dan wel kammen hoorDat is voor het overgrote deel gewoon genetisch bepaald
![]()
Jessie haar manen zijn een paar maanden niet gedaan toen ik in Ierland zat, maar die waren niks langer dan voordat ik weg ging. Ze groeien gewoon niet langer. Maakt mij ook niet uit, ze heeft wat leuks hangen en vind het wel prima zo. Flynn gaat wat meer krijgenen waarschijnlijk ook wel flink langer, dus dan heb ik daar nog wat te frutten