[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:40

Hoi hoi,

Superroos, ik hoop dat je slaapt als een roos je hebt iig wel lekker gereden

Dobbel, vervelend van de bedrijfsarts.... jammer dat ie zo onbegripvol reageerde.... Ik hoop iig dat er voor jou een goede 'oplossing' komt want hier wordt je niet vrolijk van

Mazzel, fijn dat de wei nog goed te doen is. Jij hebt dus echt 2 heel verschillende damespaarden Hey, goede tip van de site... mss kan ik daar wél wat vinden hihii.... Zeker sneu van de bejaarde tink. Tja, geld en plaats......

Cindy, arme oma Snap dat het allemaal emotioneel is. Ik hoop dat ze toch weer wat op mag knappen Als je ooit in de buurt van hardinxveld/Sliedrecht komt moet je echt langs komen hoor!!!!

Wenk, denk je om je arme armpje....!

HIhi leon, ik snap waarom ze zo verbaasd stonden te kijken.

dobbel

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 22:54

dank je jellie nee ik wordt er zeker niet vrolijk van op het moment maar ja ik maak er maar het beste van meer kan ik niet doen,

Leon dan moeten we maar eens een afspraak maken, meschien dat ik dan chubby ook kan ontmoeten ben daar ook wel eens benieuwd naar in het echt, en ben dan toch in de buurt ,

cindy sterkte met je oma hopen dat het nog wat opknapt.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:03

Ha Jellie doe ik! Hoe ver is dat vanaf Sappemeer? Sliedrecht?
DObbel, balen zeg dat de bedrijfarts niet echt meewerkt.
Wenk beterschap met je schouder!
Leon, in een volle bak rijden is ook niet echt leuk lijkt me. Ik let ook nooit zo goed op, haha rij dus altijd in de weg....
Vanavond heerlijk gereden op Spet. Ik rij niet graag dressuur, maar heb me voorgenomen om toch wat vaker te dresuren want Spet is nogal slapjes in zijn achterhand en erg onbespierd. Hij liep als een trein! Had wel een spoortje om gedaan...
Baal wel, vanaf vandaag is Spet weer aan de schijt! Is 1 week goed gegaan. Krijgt nog best zand binnen volgens mij, hij snabbelt blaadjes van de grond. Maar is nog te vroeg voor volgend zandkuurtje.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:04

TM jammer dat je zondag niet gaat met chuk.

Leon ik heb geluk als ik eens tijd heb om te rijden heb ik twee bakken over mijn beschikking helemaal voor mijzelf. Alleen heb ik nooit tijd

Roos met Marieke gaat het super. Morgen gaan we eens kijken wat ze allemaal kent. Ze heeft even een paar dagen kunnen wennen en nu tijd om aan het werk te gaan want die kilo's moeten er wel af. Het is een echte knuffel kont. Als ze gaan poepscheppen zit ze het liefste in de kruiwagen.

Spetter nog sterkte met je oma. Nooit leuk zoiets en zeker niet als ze ook zo somber in ziet.

Mm ik hou van boscrospony lekker scheuren en gewoon 1 keer aansporen en pas stoppen als ze er dood bij neer vallen en niet elkeer hoeven te sporen omdat ze denken dat ze na 10 meter al moe zijn.

Jellie balen van het eten. Wij hebben lekker kipfilet gehad met wortels, peultjes en aardappelpuree. Was heerlijk.

dobbel balen dat ze het maar niet begrijpen willen. Misschien word het met een nieuwe baan beter. Gewoon lekker met manlief er eens een dagje/weekend/weekje tussen uit. Heerlijk ontspannen

Vandaag met de lesklantjes naar het bos geweest. De dames vonden het prachtig. Was ook erg leuk. Meine de fries waar ik op zat was in het begin erg druk. Bokken, huppen en andere gekke sprongen. Maar even met de stem afgestraft want hij was gewoon enthausast en om dan gelijk met de zweep aan te komen is ook zo cru. Voor de rest waren ze allemaal erg braaf. Ze genieten wel van dit koeler weer. Een stuk fitter en fruitiger de paardjes.
Morgen maar weer eens les en kijken wat Marieke kent. Spannend.
En zondag naar paard en koets en s'avonds naar mijn vader want die word dan 63.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 00:29

hey dobbel, ik weet niet hoe je verstanhouding met carole is? ze helpt me echt goed van mijn rugkwalen af met d'r magnetiseren!

cin, sneu van je oma hoor lastig als je ineens met zoveel kwalen moet leven.

en chub's vader.... wauw, ik ben onder de indruk zeg. die heeft ook wat te verduren. vind het altijd knap als men dan vrolijk in het leven kan staan
mijn oma zit ook al jaren onder de reuma maar die heeft er geestelijk wel onder te lijden helaas.

*zucht* ik heb een wollen zweetdeken via natasha (BM stables) gekocht. dat ding blijkt gewoon van polyester te zijn en wil dus graag mijn geld terug want het klopt niet wat ze verkoopt...

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 06:15

Goedesmorgens,

jee Pel, das knap balen van die deken.

mijn moeder had ook reuma, al vanaf haar 45e, ze was vrij snel rolstoelgebonden en had erg veel pijn, maar altijd vrolijk en altijd lachen, ik heb daar z'on respect voor gehad.

jammer dat je me niet komt aanmoedigen Snow, voor degene die wel naar P&K gaan, ik geef een show op vrijdag om 20:00 en op zaterdag om 15:00 in de kleine ring, brrrrrr

vandaag komt de da Chuck zijn tanden doen, heb nu al medelijden met hem.

fijne dag allemaal.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 07:30

Spetter schreef:
Ha Jellie doe ik! Hoe ver is dat vanaf Sappemeer? Sliedrecht?
DObbel, balen zeg dat de bedrijfarts niet echt meewerkt.
Wenk beterschap met je schouder!
Leon, in een volle bak rijden is ook niet echt leuk lijkt me. Ik let ook nooit zo goed op, haha rij dus altijd in de weg....
Vanavond heerlijk gereden op Spet. Ik rij niet graag dressuur, maar heb me voorgenomen om toch wat vaker te dresuren want Spet is nogal slapjes in zijn achterhand en erg onbespierd. Hij liep als een trein! Had wel een spoortje om gedaan...
Baal wel, vanaf vandaag is Spet weer aan de schijt! Is 1 week goed gegaan. Krijgt nog best zand binnen volgens mij, hij snabbelt blaadjes van de grond. Maar is nog te vroeg voor volgend zandkuurtje.

ik heb een heel aantal bladzijdes terug al een de tip gegeven om hem Opkikker te geven van de paardendrogist,je kunt op de site lezen hoe en wat (dat ga ik niet weer typen )
bij Pepper werkte het super!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 07:40

Goedemorgen!! Het is toch weer laat geworden gister (1 uur )... Ik had Scrabble meegenomen naar de les, om mezelf af te melden, kwam ik daar weer iemand tegen waar ik mee stond te kletsen, daarna maar even naar hun huis gegaan en daar verder gekletst... Was erg gezellig, Scrabble vond hun hondjes errug leuk.

Ben wel doodop nu, en ik slaap al zo lang elke dag de afgelopen dagen, dan word ik een paar keer tussendoor wakker en sta ik dus moe op, nu ben ik niet wakker geworden, maar sta ik nog moe op... *zucht*

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:05

Goiemorgen!!

Roos; fijn dat het rijden toch lekker ging. Soms heb je dat gewoon eventjes nodig he, lekker genieten te paard

Leon ook zo te lezen! Wel grappig dat Lucas z’n voetjes gewoon geeft als je aan z’n sokjes trekt. Ik moet eigelijk nog steeds een keertje komen kijken, als dat mag?

Dienie, Wel super dat voetjes geven nu wel heel goed gaat! Ik ben blij dat we met kaylen vanaf het allereerste begin daar mee bezig geweest zijn, hij doet het nu ook heel netjes. Is in het begin ook welleens vechten geweest

Spetter; vervelend dat van Spetter zeg, dat ie toch weer aan de dunne staat!
Hopelijk gaat het snel weer beter!

Alvast proficiat met je vader, mamauba!
Ik merk ook dat de paardjes nu wat drukker zijn, maar dat is inderdaad wel fijn

Pellie; wel raar dat dat niet is wat ze zei dat ze verkocht van die deken. Hopelijk lukt het je geld terug te krijgen

Succes met Chuck z’n tanden!

Kan me voorstellen dat dat niet fijn is om steeds tussendoor wakker te worden WenK, ik drink welleens warme melk, dat helpt ook wel. En geen cola.. dat drink ik ook te veel eigelijk.. en dan slaap ik helemaal niet!

Ik moet zo weer stage lopen, en vanavond gaan we nog uit eten. We hebben van kennissen een bon gehad voor een bepaald restaurant, wat echt supersjiek is… dus ben benieuwd! Ik heb altijd liever gewoon een lopend buffet!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:09

Cola en koffie kan ik inmiddels gewoon drinken voor ik ga slapen. Alcohol beter niet, dan slaap ik makkelijk in, maar kom ik niet in een diepe slaap.

Ik word nu steeds wakker als ik een verkeerde beweging maak met mijn arm/schouder, dan krijg ik weer een pijnscheut en word ik wakker. Ik slaap ook altijd erg onrustig, dus dat helpt niet echt...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:43

Goedemorgen!

Ach, ik heb vannacht ook weer 45 minuten wakker 'gezeten' met spierkramp in m'n voet. Daarna kon ik niet weer slapen, dus was tegen 2en

Spetter: een voor je oma. Ik hoop dat het allemaal redelijk goed gaat komen! Vervelend dat Spetter weer aan de spetter is!

Leon, leuk van Lucas! Lijkt me stoer om eens te zien als jullie aan 't rijden zijn! Je mag mij zeker wel eens leren met dubbele longe, als ik had geweten dat jij dat kan had ik het al veel eerder gevraagd

Dobbel: jammer dat het niet erg vlot bij de ARBO enzo. Wel leuk als je een x hier komt meeten!

Tsja, mijn vader en reuma. Hij doet er inderdaad niet zo vaak 'zielig' over. Heb ook respect voor het feit dat hij fanatiek mee gaat jagen met de honden enzo. Is toch een hele dag door de polder met niet altijd plezierig weer.
Maar andere mensen vinden hem wel vaak zielig, en daardoor kan hij dingen maken die men van een gezond mens niet zou pikken.
Vind het wel heel eng om hem volgend jaar weer te zien op de bruiloft van m'n broertje...

Gisteren heb ik les gehad. Chubje was lekker voorwaarts, echt een verschil: als ze lekker de hele dag buiten staat is ze veel fijner te bewerken dan wanneer ze de hele dag binnen staat. Maar buiten/ binnen is gewoon afhankelijk van de weergoden.
Aan het einde van de les B-proefje 12 geoefend. GR*(^$%&)* Ging niet echt geweldig. Mijn instructeur weet dan altijd wel weer de positieve dingen te benadrukken, maar damn, wat zit ze vast rechtsom. Heb dus wat om aan te werken de komende maand...

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:29

Goedemorgen! Ik meld me even en wens jullie een fijne dag!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:34

Goedemorgen!

Werd wakker met een pijnlijk dikkig oog Hmmmzzz, wat ik nou weer uitgespookt heb….?

Cindy, Sappemeer en Sliedrecht ligt zo 250 km uit elkaar zag ik op de routeplanner van de anwb. Mooi dat je zo fijn gereden had! Spetter is echt een kanjer! Wel kl0te zeg dat ie weer aan de dunne is

Mamauba, je bet te erg Mij een beetje lekker zitten maken met je avondeten Hihi, Marieke heeft echt haar plekje gevonden bij jullie! Lekker voor de paardjes dat het wat koeler is. Flan is ook fanatieker! Meine, had er zin an Alvast felies voor je papap

Pel, wat balen van die zweetdeken Dat is echt t nadeel van internetbestellen… Miss had ze de verkeerde verstuurd.

Mazzel, succes met stage. Leuk joh om uit eten te gaan! Wij gaan vanaaf maar even een hapje bij de IKEA halen. Zou wel willen ruilen met jouw etentje, hihi

Chubb, ook al een slechte nachtrust gehad Jammer dat ze zo vast zit op rechts maar als alles even makkelijk gaat heb je niets om aan te werken

Iedereen een fijne dag!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:40

Goeiemorgen iedereen

Het is een prachtige dag, zon schijnt, echte herfsttemperaturen, dus ga erop uit, en geniet! (indien mogelijk, en je niet moet verstoffen in een kantoor...)

Ik ga weer airwaybills maken en printen, Oki doet het nu ineens weer wel

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:56

he pellie ik heb geen behoefte aan carole,

verder niet zo veel meer te melden ga zo mijn nieuwe bril halen en dan samen met mijn nichtje naar Lonan ze kan wel wat afleiding gebruiken want haar verkering is uit en dat naar 2,5 jaar ze is er best van slag van dus laat ik haar vandaag lekker even op Lonan rijden,
Komt mij ook niet verkeerd uit want heb mega napijn van gisteren dus 2 vliegen in 1 klap,

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:57

Dobbel, succes met je nieuwe bril! Gezellig dat je nichtje komt. Hebben jullie allebei baat bij

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 09:59

Vervelend dat je zo'n pijn hebt Dobbel! Gelukkig kun je Lonan dus even uitbesteden aan je nichtje.

Maya, maak me maar weer lekker... Het is inderdaad geweldig herfstweer! En ik zit de hele dag op kantoor....

Heb de verwarming (airco) hier aangezet op 30 gr. maar het lijkt hier alleen maar kouder te worden. Zit gewoon te bibberen. Het is toch te gek om nu mijn dikke wintertruien al uit de kast te halen?!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:03

chubby dikke truien heb ik al een tijdje aan hoor, maar ja ben dan ook een mega kouw kleum

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:13

Morge,

Meld me ook even,ben ook al weer ziek sinds dinsdag,eerst hoofdpijn daarna buikkrampen !
Word af en toe moe van mezelf !
Het ging net weer een tijdje goed.

Als het goed is ga ik wel gezellig zondag naar Paard en Koets,met wie weet ik nog niet,misschien met vrienden en anders met mijn ouders,mijn moeder wil ook wel.
Me lekker maken met mooie marathonwagens !
Jammer genoeg mis ik dan wel tinkermuts !

Verder weinig te melden, hoe gaat het met snowdon ?

Macho staat nog steeds lekker in de wei dag en nacht,je merkt het wel,hij is lekker vrolijk.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:18

oke jammer dobbel!

natasha wil de deken wel terugnemen, en het geld terug storten. gelukkig!! en ze heeft em aan een kenner laten zien en die zei ook dat het wol was, nou jammer maar ik ken het verschil wel tussen wol en polyester voelen en zien

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:23

Goedemorgen!
Jellie, das wel een end vot ja. Jammer zeg! Lijkt me nl wel eens leuk om Flanna in het echie te bewonderen.
Pellie, gelukkig kun je de deken ruilen! Jacky, beterschap! Dobbel, balen zeg van die pijn, doe maar rustig aan

Ik ga misschien de zaterdag naar paard en koets. Nog niet helemaal zeker helaas, maar ik hoop het wel. Wil daar eens kijken naar een stoere hoed voor het mennen.

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:33

SuperRoos schreef:
indezz, ik krijg hem ook wel open
kom je wel ergens op? want dan staan links gewoon de onderwerpen he

leon, gaaf hoor met die lucas, dat je het voor elkaar kreeg met die beentjes, wilde net vragen wat lucas was voor ras, maar was al een bericht bij en het stond er al, super!

Nee, alles is blanco. Zowel thuis als op mijn werk.... Bale hoor!

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:28

Gisteren super leuk gesprongen! Had weer echt een vertrouwd gevoel. Voor de les moesten we even naar onze lesgeefster, ze vroeg of Jan mee kon doen in de 1e les. Leuk zo kunnen we elkaar heel de tijd zien
We moesten eerst over een kruisje losspringen. Daarna moesten we een halve volte verder een ander kruisje meenemen. Dat werd uiteindelijk een volte. Dat op beide handen. Eerst beginnen in draf en later uit galop. Daarna een lijntje van 3 inuitjes en een eindje verderop losse sprong van uit de draf. Er kwam daarna nog een losse sprong voor en dat moesten we vanuit de galop doen. Op t eind een parcoursje beginnen met die hindernissen op de halve volte, daarna wenden om de lange lijn met inuitjes te nemen. Dan gelijk rechtsaf over een sprong en weer een soort van halve volte verder nog 1 sprong doen! Ze deden het super! We hebben de paarden goed uitgestat. Allebei een lekker handje musli gegeven. Ze hebben een poos uit staan zweten onder de dekens. Wij hebben lekker wat gedronken en geholpen om de spullen uit de bak te slepen. Daarna de jurken van de paardjes gewisseld.
Het baasje van Fenno vroeg al of ik zin had om hem zondag voor een buitenritje te gebruiken. Leuk he!

Ik zit hier ook aan de warme choco met een trui en een fleecevest daarover te klappertanden.. brrrrrrrrrrr Niet fijn Chubb!

Pel, gelukkig krijg je je geld terug.

Spetter, idd een eind weg. Maar goed als t er ooit van komt zouden we leuk vinden als je bij onze Fant komt kieken Leuk dat je mss naar p&k gaat!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:42

spetter, lekker gereden dus, fijn hoor
en spetje weer aan de schijt, het is wat
kun je niet een keer iets alternatiefs proberen
aantal pagina's terug staat van FK en jean en ook van mij dingen daarover, heb je misschien wel gelezen
dat je paardje wordt doorgemeten en dat ie dan medicijnen krijgt...
meestal verbluffend goeie resultaten, bij een goede homeopaat dan he hihi, dr zijn natuurlijk ook veel kwakzalvers

mamauba, wat fijn dat marieke zo te horen ook nog een schatje is
hoop dat ze wat dingetjes kent en dat ze het ook leuk vind om weer eens lekker aan de slag te gaan
lekker rustig afvallen en opknappen en dan komt t helemaal goed
blijft ze marieke heten?
verder lekker met de lesklanten gereden, ondeugende fries onder je kont zo te horen
en je vader alweer bijna jarig, hoe is het nu met hem?

pellie, balen dat de zweetdeken niet is wat het zou moeten zijn, maar gelukkig neemt ze hem terug

tinkermuts, sterkte voor chakotay bij de tandarts hihi
en vast succes voor het weekend! had het graag willen zien

mazzelmeid, heb dat elke dag nodig eigenlijk, genieten van mijn paardje of andere paardjes, is mijn drugs haha
chique restaurant vanaaf dus, ook wel eens leuk hoor, 2 jaar geleden ook gedaan, zat er een minister achter me haha

wenk, ookal slaap problemen dus, minder hoor, weet wat t is...
ook nog last van je schouder hopen dat het snel over gaat...

chubby, ook slecht geslapen en kramp in je voet, das echt minder...
chub lekker voorwaarts met de les maar toch ook een beetje vast, misschien de volgende keer voor het rijden lekker los masseren, doe ik hier ook weleens bij de paardjes, merk vaak wel verschil dan hoor...

jellie, goh wat een brokkepiloten hier zeg, iedereen met pijntjes enzo
jij dus een raar oog, misschien beetje ontstoken ofzo?

dobbel, zielig voor je nichtje, na 2,5 jaar
lief dat ze op dobbel mag... balen van je napijnen zeg...

jacky, beterschap, ow heerlijk macho nog lekker dag en ncht buiten
hier kunnen ze overdag lekker naar buiten, maar merk ook dat ze het lekker vinden om savonds naar een stalletje met lekker eten te gaan

iedereen die naar P&K gaat, veel plezier alvast

vannacht iets beter geslapen, sliep zo tegen half 1, wel nachtmerries gehad en dus ook regelmatig wakker geweest
8 uur op, lekker fig buiten gezet en om 1 uur gaan we weer oefenen met zn allen, zal wel leuk worden, t is heerlijk weer ook

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:44

jellie, weer een leuke creatieve springles gehad, super hoor
dan vinden de paardjes het ook leuk he, mooi dat ze het zo goed deden
en zondag met fenno buitenritje maken dus