Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Al het kalk is in de grond geregend ondertussen en de meststof hopelijk werkt het snel zodat ik Jack en Finn kan gaan koppelen ook
.
. Dadelijk eten geven en dan later even aan de lange lijnen/dubbele longe, allemaal nog op stalhalster gewoon 1 iets per keer is genoeg om te wennen voor 'm...
.
. Nou goed eenmaal op weg ging het goed, die snapte het nog niet 100% maar waren al op de goede weg. Ik oefen maar een 10tal minuten per keer omdat dit allemaal nog volledig nieuw is voor hem
. Morgen weer eventjes, rustig ook de commando's stap- draf- galop en stop er op zetten.
Is nu keer of 3/4 telkens erg korte sessies oefenen per week van een 10tal minuten en verder wandelen ermee.
. 
. Meneer heeft met zijn lange benen ondanks zijn stokmaat zelfs maar een 80 boven, 105 onder van dekenmaat ongeveer
... ter vergelijking het dekenmaat die bij zijn stokmaat verkocht wordt is normaal een 115 minimum en vaak zelfs een 130 onderaan . Ga normaal ook voor een tuig van ideal gaan voor 'm ideal eutotech mini
. Je kar zou op zich nog gaan maar mijn voorkeur gaat naar een sulky om te beginnen of een mini marathonwagen puur om de reden dat het leuk zou zijn dat Cup over 2 jaar voor het zelfde kan beleerd worden en ik geen volledig wagenpark wil hebben staan.
.

)
_Clocloken_ schreef:Ik heb nog tuig met koets te koop voor een shet
Maar leuk dat hij het zo goed oppakt![]()
Ik had vandaag weer een dip... heb na lange tijd weer enorm moeten huilen om Naomi... ik krop men gevoelens allemaal op en toon deze niet snel aan mensen rondom mij, ook door de stage die ik een week nadien had heb ik volgens mij mijn gevoelens opgekropt... Nu zat ik een paar dagen thuis voor de stage die ik morgen weer begin en spookten al die gedachten weer door men hoofd... Ik mis haar echt nog steeds zo.. Blijf het gewoon zo oneerlijk vinden, hoewel sterfte nooit eerlijk is maar toch... ze werd dit jaar pas 3... Soms denk ik had ik haar maar nooit gekocht.. dan had ik ook nooit zo vroeg afscheid van haar moete nemen.. maar anderzijds had ik dan wel zo'n fantastisch dier in mijn leven moeten missen die mij zo veel heeft geleerd.. mij weer plezier gaf in deze hobby..
maar ik denk dat jevriend het niet voelt als brlasten hoor..