Mijn springtopper.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig gaat het nu beter! Lilly kan wel leuk springen zeg! 

Geen idee of jullie mijn fb-pagina volgen, dus mijn excuses als je het al las. 4 augustus heeft Tinky meegedaan met de keuring in Brakel en hierbij heeft ze terug een 1ste premie behaald en is ze dus nog altijd STER-waardig!
Trotse baas, ondanks dat de werkproef wel niet zo goed ging.. Verder ben ik eergisteren (?) met haar nog eens alleen gaan buitenrijden. Dit ging wel, maar ze deed altijd wat vervelend. (slenteren, hinnikken, héél kijkerig, ..) Nou, ze had er héél veel zin in! Suuperbraaf!! Ondanks dat ze 1x enorm hard is verschoten van een fazant die zich begraven had in 't zand naast een veld - ik moet toegeven dat ik ook wel bijna in mijn broek deed
Ze is gewoon wel netjes blijven staan. Brave knol! Ook mogen afsluiten met een héérlijk galopje op het galoppadje, ze heeft netjes gewacht tot ik aangaf dat ze mocht gaan.. 
Hij heet Boris, is 5 jaar, een ruintje, lange manen, maanoogje, zwarte staart, bitloos bereden, kent goed grondwerk, ...
Hij deed vooral mee met de kinderkampen, ziet er zo'n goedzak uit. Hij komt weg van bij een heel betrouwbare stal, die alles op de NH manier doen.