Viel me idd ook alles mee, vooral omdat mona heeeeel sensible is met alles op en om dr lichaam. Eerste keer singel om heeft ze wel even gebokt. Daarna nog 3x singel om en niets aan de hand. 1e keer dekje erop geen probleem. 2e x dekje erop gedaan toen het onwijs stormde en zocht ik dus wel de grens op en zijzelf was ook pittig gespannen, dus toen was ze het er ook niet helemaal mee eens. En dus gisteren eerst met dekje en daarna zadel erop. Was dus allemaal weer geen probleem haha.
Oh regent t bij jullie dan? Bij ons komt net het zonnetje er niet door heen, dus is wel aardig weer hier gelukkig. Vanavond weer voor de 2e keer rijden. Heb er zin in!!
Mara: wat knap van Mona. Op welk paard rijd je ? Karlijn: fijn dat het zo goed aanvoelt! Hier ook benauwd, maar geen echt regen gehad.
Ik moet maar is remlichten op mijn kar monteren. Gister ging ik voor het eerst een stuk door het dorp. Paard vond de witte fiets (getekend op het asfalt) erg eng. Gelijk in de ankers. Dan zou een remlicht wel handig zijn. Aan de hand is dat geen probleem, dus ben benieuwd hoe dat volgende week gaat. Zal ook wel weer wennen zijn. Tractor die we zijn tegen gekomen ging best goed ! Nog niet perfect, maar wel weer stukke beter.
Poeh hier heel de dag al aan het leren voor de laatste toetsen. Beetje gaar nu.
Siem, wat ga je lekker met je paardje zeg. En dat bang zijn voor veranderingen op de weg, dat ken ik. Heb ook wel eens met Mona aan de fiets haha. Nu heb ik gelukkig een lange lijn dus gaat altijd wel goed, maar is wel ff verassing dan hahaha.
Ik zou een paardje vanstalgenootje gaan rijden, maar hadden steeds geen tijd om af te spreken. En nu heb ik gisteren ffies gereden op haar paardje en vandaag weer. Helemaal zin in weer. Is tijd geleden dat ik met zo een vertrouwd gevoel op paard zat. Maar ken het paardje dus ook al paar maanden en ben bijv ook vaker mee geweest met wedstrijd met hun.
Net nog even aan de slag geweest in de uitloop van BJ (moet al het zand handmatig met een schep etc. omgooien, mest uithalen, nieuw zand tussenkieperen, weer omgooien, ophoogen.....). M'n zusje hielp wat mee, nu het gaat super traag voorruit maar ga dan ook weten uiteindelijk hoeveel zand er nog bij moet....
Ga nu zo dadelijk nog even naar BJ loop oefeningen doen en eventueel even langst straat ALS het goed gaat. (Heb nog ook telkens en oude longeerlijn, touwhalster en zweepje mee)
Lori
Geplaatst: 27-06-12 19:52
Nou het ging SUPER, iedereen hier ook bedankt voor de tips dat ik heb gehad. Paar grote stukken kunnen draven er zelfs mee zonder probleem met bij me blijven. Word ook niet meer het gras mee ingetrokken of waar dan ook mee getrokken. Nu nog gewoon dat blijven door oefenenen .
Heb er een toertje mee gedaan langs straat en in het dorp, ben blij
Magica succes morgen, hopelijk is er een "klik" tussen jullie 2 . Het is in mijn ogen een geweldig paardje.
Ben benieuwd Kaat, zou het niet durven in m'n kanten kleedje (bang dat ik ergens zou blijven haken). Niet meer van der staart gegeten geweest voor de rest ?
Nee helemaal niet erg, positief eigenlijk.. zou het minder vinden moest je achter je pc zitten zo half depri van "ga morgen naar een paard gaan kijken, genaamd Luna"
Hahahaha neeeee daar heb ik totaal geen last van, het is zo erg dat ik overal dingen zie met "Luna" erop of ik droom er over pfff heel vaag want dat heb ik echt nog nooit gehad haha
Kaatastrof
Geplaatst: 27-06-12 20:30
Nee we hebben Tinky er niet meer bijgezet. En men kleedje is enkel kant vanboven. Voorproefje
Edit; Tinky schat de sprong nogal verkeerd
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 27-06-12 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou hoop echt dan voor je dat het vlug morgen is en dat Luna bij je past. Zou het wel leuk vinden om haar te zien blijven passeren op bokt.
Magica
Geplaatst: 27-06-12 20:31
Oww ja sorry ik heb me nog niet eens goed voorgesteld hier Nou ja, ik ben dus Jessica en ik woon in Hoogezand (provincie Groningen). Ik werk ook in Hoogezand dus lekker dichtbij; bij een fotozaak. Heb (tot een jaar geleden) een eigen paardje gehad genaamd Pomme, Pomme is toen verkocht en woont nu bij Miranda (bokker PommeH) en Pomme heeft het daar super naar haar zin en ik ga komend weekend ook weer bij hun op visite want gelukkig is Pomme nog dichtbij. Maar nu na een jaar lang paardloos te zijn geweest en een nieuwe vriend (die gelukkig ook paardengek is ) hebben we besloten om te kijken voor een Tinker; ik had echt zo'n "opeens heb je het" gevoel en we gaan nu helemaal voor de Tinker haha. Verder ben ik gek op m'n ratjes en mijn twee katten (wonen bij mn ouders) en ben ook gek op de Shelties van mijn ouders. Kortom een dierengek haha Nou dat was even kort iets over mij
Aja zo Kaat, mijne is volledig uit kant maar enkel aan de bovenkant zou ik ook nog aandurven. Ga wel in m'n gewoon kleedje er mee gaan rijden etc.
Ga morgen denk ik nog eens zonder zadel (heel misschien met en met z'n bitje) gaan rijden er mee. Ga het zien want het is morgen avond ook rapport en met dat m'n broer wat moet afspreken kwa herexamen vrees ik dat ik ook mee ga moeten (dus zorgen dat ik ook op tijd terug ben etc)
@Jackytje: ben erg benieuwd naar je andere foto's enne grappige spring foto
@ hetlevenwint: ja het kan me niet gauw genoeg morgen avond zijn haha
Lori
Geplaatst: 27-06-12 20:40
Oke welkom Jessica dan, een dierengek is helemaal welkom. Ook fotografie als hobby (ik wel ) of alleen voor werk ?
Nu even me zelf kort voorstellen voor jou. Ik ben lor (niet m'n volledige naam om reden) ben bijna 16jaar. Ben ook helemaal paardengek al van jongs af aan. Vorig jaar m'n paardje weg gedaan die ik had gekregen voor m'n 6de verjaardag (was ook een tinker). De reden was dat ik een echt rustige "sul" wou (was zelf erg onzeker toen, nu ook nog maar is veel verbeterd) en hij ene was van "gaan met die banaan, jeeeeej". Die is ook super terecht gekomen. Gaat maandag een jaar verkocht zijn, de belofte was contact te houden maar heb jammer genoeg al even niks gehoord (zou 'm graag nog eens bezoeken nu een jaar later). Nu daarvoor nog wat paardjes gehad (meer van m'n mam een er van is Figor die nu bij SuperRoos op bokt is)
M'n hobby's zijn dus met m'n paardje bezig zijn en fotografie... ben ook nog een boekenworm. Owja woon in België tegen de franse grens.
@Kaat, grappig die spring foto van Tinky inderdaad, heeft ze een vliegenmasker op daar ?