Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinkerplein schreef:patrick,succes met Hidalgo!
Heb het hier heel erg gehad met Divoza![]()
Ik heb nu 6,5 week geleden 3 regendekens naar ze toegebracht om te wassen en repareren.
Na veel bellen(dekens nog bij de wasserij,o toch niet?Wel gerepareerd/niet gerepareerd/niet kunnen vinden)eindelijk zover dat ze de dekens gratis thuis zouden bezorgen.
Dus gister,joepie!De doos met dekens van Divoza!
Hup,doos open gemaakt,en toen kwam het stoom uit mijn oren,Ja hoor,zat er dus een verkeerde deken in die niet van mij is!
ik heb ze van morgen gebeld en gezegd dat ik vanmiddag terugkom met de verkeerde deken en dat ik niet eerder wegga voordat ik mijn eigen deken heb of anders geven ze me maar een nieuwe,ik ben er nu echt helemaal klaar mee.
Dat het lang duurt hoeft geen probleem te zijn,als ze dat dan maar aangeven(niet gebeurd),datzelfde geldt voor het repareren,ben tussentijds nog geweest,dus ze hadden me de dekens zo mee kunnen geven om ergens anders te laten repareren,maar nee hoor,er werd mijn verzekerd dat ik de dekens na een week in huis zou hebben,niet dus.
En nu eindelijk binnen en dan weer een verkeerde deken......
Ben benieuwd hoe het afloopt vanmiddag.......Jullie horen het wel.
M_D_H schreef:tinkerplein schreef:patrick,succes met Hidalgo!
Heb het hier heel erg gehad met Divoza![]()
Ik heb nu 6,5 week geleden 3 regendekens naar ze toegebracht om te wassen en repareren.
Na veel bellen(dekens nog bij de wasserij,o toch niet?Wel gerepareerd/niet gerepareerd/niet kunnen vinden)eindelijk zover dat ze de dekens gratis thuis zouden bezorgen.
Dus gister,joepie!De doos met dekens van Divoza!
Hup,doos open gemaakt,en toen kwam het stoom uit mijn oren,Ja hoor,zat er dus een verkeerde deken in die niet van mij is!
ik heb ze van morgen gebeld en gezegd dat ik vanmiddag terugkom met de verkeerde deken en dat ik niet eerder wegga voordat ik mijn eigen deken heb of anders geven ze me maar een nieuwe,ik ben er nu echt helemaal klaar mee.
Dat het lang duurt hoeft geen probleem te zijn,als ze dat dan maar aangeven(niet gebeurd),datzelfde geldt voor het repareren,ben tussentijds nog geweest,dus ze hadden me de dekens zo mee kunnen geven om ergens anders te laten repareren,maar nee hoor,er werd mijn verzekerd dat ik de dekens na een week in huis zou hebben,niet dus.
En nu eindelijk binnen en dan weer een verkeerde deken......
Ben benieuwd hoe het afloopt vanmiddag.......Jullie horen het wel.
je moet naar boxco in putten gaan...
ideaal
wassen en repareren, als het repareren boven de 10 euro uitkomt bellen ze voor overleg,
sommige dingen worden gewoon gratis gerepareerd,
en als je geluk hebt lig je op de route(ze komen bij alle grote stallen) en halen en brengen ze het ook nog
alles voor een klein prijsje, ik was dit jaar voor 5 dekens wassen en repareren volgens mij iets van 60 kwijt ofzo?