Hoe doen jullie dat, de manenzijde voor 't vlechten afwisselen? Mijn merrie heeft haar manen echt duidelijk naar 1 kant groeien en als ik ze naar de andere kant kam, vallen ze weer terug...
Ik vlecht ze gewoon niet ja, als het warm is tijdens het rijden zodat de wind eronder kan komen. Anders niet. Bij Jes worden ze er niet beter van, en Flynn.. Flynn is al zo'n mietje, als ik daar nog vlechten in hang wordt het helemaal zo'n wijf
ja precies, zoals je zag is Travis 1x de hoek ingejaagd maar toen hebben we hem weggedrukt, maar zij had ook kunnen trappen of wat dan ook en dat deed ze niet
dus denk inderdaad dat het wel goed gaat komen
Grit
Geplaatst: 25-10-09 19:27
Dat denk ik ook . Ze hebben gelukkig ook de ruimte en gaan niet echt de strijd met elkaar aan.
Ging vandaag heel lekker. Wc geverft en gesaust. Toen wilde ik mijn mooie kronnluchtertje ophangen. Opeens donderde die naar beneden helemaal kapot Toen was het mis... Ben naar huis gegaan, en ben gaan douchen...
Mis gewoon 1 persoon heel erg in mijn leven. Had graag gewild dat hij had gezien hoe ik nu ben en wat ik allemaal bereikt heb...
Janet, op zon k_utmoment komt dan alles eruit.. echt even je rust pakken hoor.. tis niet niks allemaal zo veel bezig met klussen, je raakt er helemaal oververmoeid van. En als je neit bezig bent, dan ben je er in je hoofd wel mee bezig..
Chanel_
Geplaatst: 25-10-09 19:55
goede avond
Whis, met haar dresuur debuut super zeg Daar mag je zeker trots op zijn en wat is ze wit
Leon, ik ben blond ja weet je toch Snap hem nog niet hoor Oei, dat waren even spannende minuten
Berdien, Flynn is echt een joekel maar wel een hele knappe Lekker met jes wezen rijden vandaag
Annique, gave foto's op het strand zijn mooi geworden Foto's van vandaag zien er ook goed uit.
Niamh, voor de kar staat haar goed En al een lekker buikje
Dat 1,5 jarige paard te gek voor worden arm arm beestje. Kon het ook niet laten om er wat neer te zetten.
Mirjam, naar de rommelmarkt Ben je nog geslaagd vandaag?
Janet in een dip
Westernzadels, heb ik eerlijk gezegd niks mee, vind het er leuk uitzien. Maar zou er geen 1 willen
Dagmar Travis en fjord samen ga zo even je filmpje kijken Maar zo te horen is het allemaal netjes gegaan geen gejaag naar elkaar toe
Bianc Silly vandaag opgehaald, maar het is zo beter voor haar. Is ze naar een huis met een tuin?
Nathalie, brave balou
Chanel had vandaag weer een knuffelbui , ze word steeds leuker en groeien steeds meer naar elkaar toe