Vind jullie zo'n leuk stel leon, jullie passen echt perfect bij elkaar!! Kwa uiterlijk dan, innerlijk ken ik nog niet echt, maar voor zover ik t ken!
Hahah ja dirk vind andere honden gewoon niet zo heel erg boeiend, ze is een soort koningin op de erwt. Maar absoluut niet gemeen. Alle takken etc zijn veeeeele malen boeiender
ringelberg
Geplaatst: 04-09-09 20:32
je zou daar werken bij die monsieur cannibale,als je dan snachts in je bed ligt ben je nog aan t zingen.En echt al jaaaaren hetzelfde liedje
ik wil ook mee wandelen,en mijn honden zijn altijd zeer sociaal.Bahalve mijn witte geitje,die vind alles best als ze haar maar met rust laten,maar als ze aan haar komen...
Leuk, een hondenmeeting Nee helaas inge, kan m'n naam niet meer veranderen. Maar Mallow is toch m'n eerste eige paardje geweest, dus zou m ook niet zo snel willen veranderen
he wat vervelend grr, dat kai nog hoest. en die schimmel... in het asiel in uden hebben ze er nu voor de 2e keer op rij last van (schimmel bij de katten)
ah wat een lieve baby knaafjes!
haha, leon met een baby pony op schoot
gefeliciteerd tv!
dierentuin vind ik ook altijd heel erg leuk, in oktober gaan we met de familie een weekeindje naar eurodisney! echt heel gaaf.
heb vandaag van half 7 tot 6 gewerkt, ben wel een beetje op nu. volgende week zaterdag ga ik naar het ijslandertje kijken heb net nog een stukje met syl gereden, laatste keer. dikke tranen natuurlijk. morgen ochtend nog even uitgebreid poetsen en dan is het echt zo ver..
Paintlinger
Geplaatst: 04-09-09 20:46
Hebben jullie zin in een foto-bommetje van een paddenstoelenpoownie?
Nu even een tabasco update.... Kwaliteit is niet zo geweldig...die telefoon van mij weigerd af en toe wel eens.
Na wat vacht-perikelen heeft Basje eindelijk weer een fatsoenlijke vacht....wel heel dik, maar ach.....het wordt toch koud.
Bij de grote paardjes kijken
Hooooi!
Het model wordt al beter
Paddo in het tuig
"I iz sow cute"
Mini fjord in het landje
En de meest intelligente blik
ps: Tabasco is een paddo vanwege zijn kleur (mushroom)....
Lucy_1
Geplaatst: 04-09-09 20:56
Jullie gaan hard... Veels te hard voor mij momenteel Maar hoop dat alles goed gaat met iedereen hier! Las op de laatste pagina wel dat Kai ziek is Vervelend Marleen! En morgen Syl weg!
Hier is het drukdrukdruk.... Zoals gewoonlijk... Ik word saai....