Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Even voor het zekere naar een ander gaan. En dan zou ik ook vooral gaan als je hoofdpijn hebt ofzo.. Maar ja, meestal moet je juist een afspraak maken..

Wellicht komt het later wel beter Joyce
Als jij uit huis gaat ofzo, dat heb ik met mijn moeder gemerkt
Mijn moeder geloofde destijds ook niet dat ik een bril moest, ze dacht dat ik interessant wilde doen (ja, ik ga voor m'n lol met zo'n lelijke bril oplopen
) Dus na lang drammen toch gegaan, en toen had ik een redelijk tekort... 

*rood hoofd* Pfff.... Ander rondje gereden, qua ondergrond wel beter, maar verder enorm druk met fietsers, skeelers, hardlopers, nordic walkers, wandelaars. Dus dat wordt 'm ook niet
Klein uurtje gedaan. Kreeg halverwege wel een soort kramp in m'n voet? Heel irritant iig.
Alleen de 1e dag mogen ze nog samen, daarna haal ik ze al uit elkaar. Dewi is mega beschermend en fel. Tweede dag is dus meestal 2-3 minuten, alleen een rondje om het erf
Maar ik ga het volgende week weleens proberen, als ik het nu doe haalt het weinig uit, Mirthe is toch veeeeeeeel sterker als ze echt niet wil! Wel doe ik nu al steeds even halstertje om, gaat goed. 
Wij willen misschien een rondje naar het westen doen