ik geloof er heilig in dus denk niet dat het bij fluit toeval was, hoop het niet in ieder geval
met flan weer heerlijk gereden dus en donderdag ook weer allebei een paardje onder jullie kont
mamauba, hoest nu met mariekje, is ze al een beetje vertrouwd enzo...?
chubby, pff echt erg van je pa hoor
idd ff erachter komen hoe dat ventje kust, als t niks is dan weet je t gelijk haha
mazzelmeid, ik doe opzich wel rustig aan, kan alleen gewoon niet slapen hihi
vind het niet zo erg dat ik niet mee kan doen hoor, fig vind dat grietje ook wel super geloof ik, en ik ook
is echt een apart meisje, gewoon super, heel puur ofzo hihi wat klinkt dit raar
indezz, leuk he krolse katten hihi, ney vind ze altijd een beetje zielig
gelukkig zijn die 3 poezebeesten hier dr lekker vanaf
zit ff te denken, wat worden ze al weer oud, weet nog dat de middelste geboren werd, en die is nu alweer 9, dr mama 10 die hebben we ook
haar dochter is 3x zo dik haha 8 kilo, we hebben alles al geprobeert maar niks helpt

annick, gelukkig leeft de zwaan nog, hopen dat ie snel weer aansterkt, leuk dat je nog even bij hem/haar gaat kijken
desillies, duim met je mee
het valt me op dat er steeds meer huidproblemen voorkomen bij paarden...
de huid is de plek waar troep het eerste door afgevoerd kan worden, en die staat open rond deze tijd geloof ik, zal op dit soort begin van de avond momenten het ergste zijn
grappig is dat dan die klotemugjes ook actief zijn dus mensen denken snel dat het daarvan is...
ik denk zelf dat een groot deel van dit soort klachten wordt veroorzaakt door straling
zoveel zendmasten als er staan en noem maar op
ik en mn moeder voelen straling soms en worden echt ziek
laatst toen ik met fig reed bv, hij deed raar dus ik ging opletten, pats, oren dicht, misselijk, idee van flauwvallen, jaja jullie mogen we weer voor gek verklaren hihi
maargoed hoop dat ze wat vinden bij hem wat ze kunnen genezen
zo, net weer even 2,5 uur opgepast, ik wordt er nog eens goed mee met die kinderen
hahahazo lekker naar figje, tijdje niet serieus gereden dus ga een even aan de gang met rechtrichten enzo denk ik weer
en vanaaf maar eens even analyseren enzo...
fysio was een beetje dubbel, een belanrgijke spier in mn bovenbeen krijg ik slecht aangespannen en kan ik dus ook moeilijk trainen, van de blauwe plek is nu een kleine hard bult over gebleven, net of het verkleefd is zeg maar, voelt als stukje bot en dat moest los gemaakt worden, auau en daar moet ik hier mee verder gaan
had 1x in de week fysio net, maar moet nu vrijdag alweer... op figs verjaardag notabene hihi
, vind het alleen een beetje jammer dat die wat over belicht is
naja resultaat; vreselijk slappe frites en verkoolde hamburger 
Zo uit gemopperd
Maar jij hebt nu geen bak toch? Ga je meestal langs de weg rijden? (Dat vind ik ook erg leuk!!!) 

haha

schiet niet op nee
hihi ben kapot, maarja das al de hele week