Chacolademeldpoeder ik las het ook maar dacht dat het misschien express zo getypt was
Ik had bij hun Twister (valkbonte) op het oog Leon Vind ik ook echt een prachtdier. Ik moet zeggen, dat ik nog eerder voor Twister zou gaan dan voor Pitalo of Celtic.
Grit
Geplaatst: 18-01-10 22:09
Twister
Tsjonge jonge zeg! 19.00 u; deurbel. Nuon, bla, bla, bla, bla. Nee, geen interesse 20.30 u; deurbel. Nuon opnieuw, bla, bla, bl (rest kon ik niet horen, toen zat de deur alweer dicht ) Pff, twee keer op een avond is echt iets teveel van het goede!
Resi_lover
Geplaatst: 18-01-10 22:09
CP, ik heb wel vaker van dat soort rare combinaties
nou grit luister je niet eens naar die leuke mensen aan de deur die zo hun best doen
Zo ik ben weer in het land der wakkeren, al eren poosje hoor maar heb nu pas puf om weer te reageren...
Cp op zoek naar een hengstje, Móhr is inderdaad al verkocht en ik hoop dat hij aanstaande zaterdag opgehaald wordt, dan heeft Noa eindelijk een beetje rust. Ze gaat nu invallen en krijgt er wel last van. Ze doet ook heel boos tegen hem, wel komisch hoor. Dan rennen ze in de bak, Móhr te dicht op mams, dan duwt ze hem met haar dikke reet gewoon omver En Móhr wordt getorpedeerd
Loïs wordt gepest, hihih ik heb vannacht weer zoveel stomme dingen aan de foon gezegd, dan word ik moe en dan ga ik haperen.
Aygo bijna voor de deur las ik...
Mirjam iemand gered, hier was het ook nog redelijk glad hoor.
Pitalo te koop, hm vind hem nou niet zo hoor Vond die Celtic leuker alhoewel er ook iets aan hem is wat ik niet kan plaatsen (en dus niet zo mooi vindt)
Johnny wordt gewoon achterna gezeten door een merrie, wat een mietje hihihihi Hij kon wel ergggg mooi lopen. Jammer dat je dit jaar niet al gaat Lies, denk dat als hij zijn bewegingen daar zo laat zien, hij toch wel hoog komt
Nou ik ga lekker tv kijken, mijn lekkere ding komt weer op tv, Daviz Boreanaz
Even vluchtig de bijleespost van iedereen bijgelezen Ben blij dat ik zit
Vannochtend naar de ggd, uitslag negatief, dus heb geen TBC. Daarna zijn Wilco en ik als een gek door huis heen gejaagt. Van boven naar beneden alles gestof, gedwijld, gesopt en gepoetst. Er lag weer overal stof door het zagen van het hout voor de trap. Tussendoor Wilco zijn ouders gebeld, of we daar konden eten. Maar eerst s middags nog naar de bank. Daarna bij zijn ouders gegeten. Toen nog even naar de gamma,karwei en praxis. En nu lekker thuis