*wacht nog op eerste filmpje* Ik heb gefilmd tijdens het sleetje rijden, is het net alsof jullie op de slee zitten Met bijbehorende bellengerinkel uiteraard, die bij Snowdon op zn schoft zaten.
Gáve foto's zeg! Vet tof zo met de slee, en Grit wat een ontzettend lieve zoenfoto
Lucy_1
Geplaatst: 19-12-09 18:14
Brrrrrrr..... Beetje opwarmen in huis.... Mennnnnn wat is dat kkkkoud buiten.... Heel de dag bezig geweest paarden te voorzien van water en bij de opfok de leidingen te ontdooien... We weten weer waar we voor moeten sparen
Vanmorgen Gridx op bezoek gehad... Was gezellig...
Heb ook lekker foto's gemaakt vandaag..... Maar moet ze nog bekijken... Komen nog...
Heerlijke foto's komen er voorbij zeg! Wat is er bij jullie onwijs veel sneeuw gevallen... Dat valt hier wel mee hoor!
Berdien... Paardjes gaan goed... Flynn gewond Toch heeft 'ie ook wel een lekker kontje hoor, ook al is die niet zo dik als die van mams
Prachtig Boncho gezien! Jammer van de deken, maar wat een schitterende foto's
Ooooooooooh Puck! Die vleugeltjes.... Geniaal gemaakt! Ziet er wel leuk uit hoor! Veel plezier vanavond!
Ingrid met Vince! Waanzinnig mooie foto's! Die kusfoto is geweldig!
Heerlijke foto's van Leon en Ellen gezien. Geweldig die neus van Snow! En super met die slee.... Lijkt me ook helemaal geweldig!
Marleen... Kascha weer lekker thuis.... Banbay nu uit logeren! Gelukkig dat alles goed is gegaan. Vanavond nog een avondje uit! Veel plezier ook!
Angela Duur uitje voor al die kou Zal aan je denken als ik vanavond bij de open haard zit met een glaasje wijn Zonder gekheid! Laat je niet gek maken en hoop dat je toch veel plezier hebt vanavond
Janet was te laat op haar werk, maar heeft het wel super naar haar zin op de kliniek...
Prachtige kerstkaart van Denise!
Verder weet ik het niet meer...
Heb het echt koud. Morgen verjaardag vieren van middelste zoon. Die is maandag jarig. Dus moet straks nog wat gaan bakken... Paarden weer water geven en voeren... Dit is echt te koud voor mij hoor.... Wat een werk extra allemaal... Vanmorgen wel lekker uitgeslapen... Gisteravond uit eten geweest en dat was lekker en gezellig... Heb nu gewoon zere lippen van de kou... Vandaag ook heerlijk veel foto's gemaakt... Dus die ga ik maar eens bekijken... Eens zien of er nog wat tussen zit voor op bokt...