western zadels zijn inderdaad duur.. ik heb ook een 2e handsje hoor Je hebt ook boomloos van barefoot, dat is iets goedkoper.. en het lijkt ook een beetje op western..
ik wil een hoekbank! maar niet zo'n peperdure! dus ik ga mp in de gaten houden! gevalletje verhuizing of samenwonen of echtscheiding en dan zo'n bank op de kop tikken!
De westernvarianten van BF vind ik of te vierkant (en dus groot en te warm), of hij ligt niet goed (al getest) en die nieuwe vind ik qua prijs te duur in vergelijking met een BM of Freemax Maar grote kans dat als mijn huidige BFje uitelkaar valt (wat hij nou al doet ) dat ik dan gewoon een nieuwe normale BF haal, kan ik Flynn ook mooi mee inrijden over twee jaar
Over uit elkaar vallen gesproken..... mijn kar valt uit elkaar Rugleuning voor een deel en i achterbankje, damn.... en kar stond te koop, wordt dus een 'opknappertje' voor iemand...
Je hebt wel meer boomloze westernuitvoeringen dan Barefoot, Berdien noemt idd al Freemax als voorbeeld. Ik heb een Randolls.
snowdon
Geplaatst: 25-10-09 18:08
ellieellende schreef:
hoe doe je dan foto's plaatsen rechtstreeks vanaf hyves?
Hetzelfde als anders, de eigenschappen van de foto kopieren en tussen de IMG-tag plaatsen
Oh. My. God. Ik had mijn moeder wat foto's van vandaag gestuurd, en ik kreeg net terug dat mijn vader wel op Flynn wil rijden tegen die tijd Dus waarschijnlijk heb ik binnenkort regelmatig mijn paps over de vloer voor paardrijlessen op Jessie. Hahahahahahaha Oh boy Mijn paps heeft trouwens wel eens op Jes gereden.. *gaat foto zoeken*
western.. ik vind het ook wel heul gaaf hoor.. Heb toen zon Barefoot Cherokee op leen gehad, zit er zon beetje tussen in vind ik Vond het wel wijs staan, het zat ook als een huis trouwens. Maar ik weet neit wat ik later meot nemen voor Travis want een dressuurzadel vind ik ook heerlijk zitten. Werled van verschil maar goed
Westernzadels hoeven niet persé zo duur te zijn.......zeker niet als je zo'n mazzelaar bent als ik Kwestie van geduld hebben en de juiste advertentie afwachten.
Ik heb namelijk een: Crates alrounder: 350 euro Alamo Reiner: geruild tegen een auto BF Nevada Continental roundskirtje: 200 euro
Haha....sòms moet je gewoon geluk hebben
snowdon
Geplaatst: 25-10-09 18:18
ik zie het verschil niet tussen al die zadels, dus zo'n mazzeltje zal ik wel niet snel krijgen
Grit
Geplaatst: 25-10-09 18:19
Jouw vader heeft talent Berdien, koop idd maar een dressuurzadel. Kan je vader jouw dresuurproef evenaren
Heb op een barefoot Cheyenne en Atlanta gereden. Heeeeeeerlijk gereden (lagen op andere paarden) en ze mogen proberen op Vince. Maar helaas , dezelfde zadels zaten vreselijk op Vince . Dus voor mij valt barefoot af. Het stockzadel heb ik ook verkocht, vond ik ook niet fijn. Vandaar dat ik toch maar voor een dressuurzadel ga, daar rijd ik jaren met plezier op.