haha dagmar Ja petra woont hier 4 straten vandaan, maar die gaat niet mee haha. Ooh balen van je les! Maar trainen is ook wel leuk Ik ga met de laatste lichtstralen nog maar even naar buiten
Ik heb ook niemand echt in de buurt hoor. Sylvia, en 2 van stal die op bokt zitten. En nog een paar andere van een andere stal, maar niet van tinkertopic!
Oh van bokt wonen er wel aardig wat in en omstreken van delft. Maar ook geen tinkermensen Heb ook geen van jullie allemaal ooit ontmoet! Behalve petra dan
Ik heb van de Tinkerpeople alleen Siet in de buurt, en die emigreert naar Fryslan
Overigens. Delft - Putten een wereldreis? Da's nauwelijks 110 km Doe je krap 1,5 uur met de trailer over. Ik ben ruim het dubbele onderweg met 240 km. (3,5-4 uur)
hellooo hier een berichtje vanaf mijn werk, pfff ben helemaal op. Ik heb afgelopen nacht weer niet geslapen, nou ja ik viel om 4.40 ongeveer in slaap (is de laatste tijd die ik gezien heb) en om 5.15 ging de wekker van Mich alweer af...
Ik ben nog wel een uurtje mn bed terug ingegaan maar daarna dus de kinderen naar school gebracht. Daarna naar Noa aangezien de hoefsmid kwam, daarna de frituurpan uitgesopt anders hebben mich en de kids dalijk niets te eten... En dan dus naar mn werk gegaan. Nou je kan me opvegen kan ik je zeggen
Ik wil ook niet naar de dokter omdat ik bang ben dat ik weer aan de medicijnen moet en dat wil ik niet. Anders vannacht maar een slaappil nemen...
Puchje
Geplaatst: 12-03-09 17:41
Zo, ben terug van stal, nat, moe en vies. Stal was uitermate smerig, haalde er wel 5 kruiwagens vlas uit. Twee pakken nieuw erin, Bas geroepen om het te verspreiden, die sukkel neemt eerst 2 grote happen ( ) , gaat dan uitgebreid liggen rollen en rolt zich vervolgens vast tegen de wand..... T was maar goed dat ik erbij was, want ik kon m aan zn pootjes weer terugtrekken. Sukkeltje. Bij het rollen zag ik ook een rode koker, dus even gekeken toen hij weer op zn pootjes stond, en jawel... ontstoken. Morgen maar wassen met lauw water...