Vanochtend gebeld door de DA, of we Flynn niet naar de kliniek kunnen brengen. Ze hebben het er nogal druk, en kunnen eigenlijk het uur heen- en terugrijden naar mijn stal niet missen. Kost niets extra's, er worden geen stallingskosten in rekening gebracht en het scheelt me de visite. Paps kon ook nog, dus om half 5 dump ik mijn kleine puk daar. Scheelt mij weer de zenuwen of hij wel of niet op stal blijft staan, zo zonder eten En mócht er iets niet goed gaan, dan is hij daar op de juiste plek.
Maar toch. Mijn arme, kleine vent helemaal in z'n uppie daar op de grote enge kliniek..
Ik ga van de week de DA eens een mailtje doen wanneer we gaan beginnen met Amy haar cyclus scannen.. Dat rare paard laat écht niet merken als ze hengstig is. Ik durf echt niet met zekerheid te zeggen wanneer ze het is, ik gok tussen den 10e en 17e van de maand.. Maar ik weet t echt niet zeker..
Aah Julian, grappig dat jullie ook op Bokt zitten, ik heb jullie vanochtend net een email gestuurd Ik ken de cyclus van de ladies ook niet. Breng ze gewoon weg, en dan zien we ter plekke wel hoe lang ze blijven
Jessie toont soms wel, soms niet. Meestal ruik ik het wel Maar ja, nu we ook geen shetland hengst meer hebben lopen.. er is wel een hengst in de buurt, maar die staat niet altijd buiten, en als hij wel buiten staat, Jessie snuffelt en ze is hengstig klimt hij geloof ik over het hek heen
Ik ben van het zonnetje genieten
timokyana
Ik ben net thuis, en je word toch van het kastje naar de muur gestuurd he. De ene zegt dat ik gewoon een afwijking heb, die zo is dat ik er last van heb. Erge last. En de oogarts van net zegt dat ik helemaal niks mankeer Nou en ik heb dus wel degelijk ergens last van anders zat ik daar niet. Dus ik zei tegen me moeder, nou ik vind dat zo raar, de ene kijkt een uur en ziet vanalles wat niet goed is, en zij kijkt 5 minuten en ik heb niets Zegt ze : Begin je nou alweer te zeuren? Dus ik zeg, ik vind dat gewoon. En haar negeer modus staat weer aan
Hengstigheid, praat me er niet van ,daar krijg k natuurlijk ook weer mee te maken straks. Ze is dan vooral sloom, sloom, sloom, en totaal niet voorwaarts!
Pukkiepluk staat op de kliniek. We hadden een klein meningsverschil wat betreft de trailer, ik vond dat hij erin ging, hijzelf was het daar absoluut NIET mee eens. Nou.. en dan is hij nog maar negen maanden, maar al behoorlijk mans In de kliniek werd even getest of alles er hing, en daarna mocht hij z'n box in. Arme vent, de deur zat nog niet dicht of hij hinnikte al. Ook daar was hij het niet mee eens Hij wordt al wel meer mans, dus wat dat betreft zit het wel goed. Ze vonden hem ook al zo groot, harig en af al "zeker weten dat hij negen maanden is?" "ja" "oh ja, ik zie het in z'n paspoort. Goh. Wel al een flinke vent zeg" " "
Jep.. Zo een hoofdpijn ervoor. Me zicht veraf word slechter. Maar mijn oogstand is verkeerd, dus met speciale bril zou ik me ogen 'normaal' kunnen dwingen. Mijn ogen zijn eigenlijk constant bezig om mijn beeld normaal te krijgen. Zo heb ik ook enorm moeie van veraf dichtbij omschakelingen en andersom.
Nou ik zou een bril eisen als ik jou was. Jij bent de enige die kan beslissen of je een bril nodig hebt, en dat kan niemand anders voor je doen. Als jij zon last hebt, en als er bewezen is dat jij een oogafwijking hebt, dan heb je toch gewoon een bril nodig.
Ja is ook zo, maar ik moet het eerst maar proberen op te lossen met oefeningen. Ik probeer al 2 jaar een bril voor elkaar te krijgen, nu was het eindelijk dichtbij, is er weer zo een prutsmuts die aan de hand van 5 minuten even kijken iets kan oordelen.
Jemig Joyce, je moeder geloofd je dus gewoon niet? Wat raar, net of je voor je lol hele tijd gaat zeggen dat je hoofdpijn heb Ik ga mee met Janet, het is bewezen dat je een afwijking hebt. Dus die bril moet er gewoon komen.. Ik zou echt doordrammen hoor.. Straks mankeer je weet ik veel wat en zijn ze te laat..
Sterkte met Flynnie Berdien..
Net na school naar mijn ouders gegaan. Die waren in Hoek. Bij mijn tante. Die haar zus is pas overleden (overdosis pillen ) en we zijn daar nu aan het opruimen. Mijn moeder heeft wat kleren meegenomen, ze hadden dezelfde maat en ik heb er een spiksplinternieuwe MP3 speler bij.. Ben dr echt blij mee! Dat vrouwtje had er ook allemaal muziek op staan.. Allemaan jaren 60 en discomuziek (á la village people) we hebben ons dernet goed vermaakt in de auto naar huis!
Straks even mijn fiets ophalen bij de bushalte en dan ga ik lekker op t gemakje zitten. Ben nog steeds niet echt fit.. Die 'steen' in mijn buik gevoel is nog niet weg..
Ja geen idee of ze me geloofd. Het gaat de laatste tijd zo stroef tussen haar en mij.. Ik doe zo me best om het goed te laten verlopen.. Maar ik weet het ook niet meer hoor