Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus zag er allemaal goed uit.
ennuh sommige 1,5 of 2 paards trailers hebben ook een licht onderstel
. Mijn 1,5 paards weegt leeg 520 kg dus met 600 kg paard erop kom je dan bv nog maar aan 1120 kg dat mogen best veel auto's trekken
en stalgenootje heeft 2 paards die ook maar 550 kg weegt dus daar 1 paard op kom je ook maar op 1150 kg 2 paarden wordt dan natuurlijk wel een stuk zwaarder en dan moet je natuurlijk al snel een E hebben, omdat het "sommetje" dan niet goed uitkomt
amanda kan goed bedelen en dewi zo slim om appels uit de boom te schudden...
kan filmpjes trouwens niet kijken ...
Banbay wond niet zo mooi maar idd kan er beter uitkomen dan binnenin ontsteken ...
wratjes kunnen onschuldig virusje zijn of idd plekjes door zon
ziggy zo'n zeikerd 

(wind ging liggen, geen regen aan de lucht en het leek een stuk warmer
) dus lekker buiten de lampen aan en na beetje dressuur nog wat gesprongen
heb al neiging om me ziek te melden
er is ook niet veel werk
(té rustig), maarja morgen met collega op pad dus toch maar aan de gang blijven dan ...
moet zorgen dat ik er niet teveel uitflap is niet goed voor mij
hoop dat ik niet te zenuwachtig wordt omdat ik zo graag iets anders wil
maar gelukkig vrolijken Sayla + John me op
Gaat maar weer een poging wagen

Beter gekeken, en nog niet zoveel, maar hij is wel mooi hoor!
spoilertje en andere bumpers en is de kleur nu ook anders of lijkt dat door lichtinval ?
Ik ben vooral een sportauto freak dus échte snelle bakken bv Lotus elise, sommige jaguars, Firebirds, masserati, sommige mustangs, Ford Cougar en nog meer stoere bakken die ik nooit kan betalen
--> kan ook goed naar Topgear kijken bv

wel gewoon voorzien van de leuke snufjes (alles electrisch, klimatcontrol evt navi) en OK misschien wel brede banden met mooie velgen
ben ook wel blij met onze Ford Mondeo 2 ltr TDCI 130 PK
vind de achterkant van de audi TT cabrio niet zo mooi (maar ben ook vrij kieskeurig:=)
wordt net gebeld heb toch 2e gesprek op interne functie
had het niet verwacht, want tijdens 1ste gesprek had ik het gevoel alsof ze al een andere voorkeur hadden
zondag ook nog wedstrijd
? Officeel? 
moet nog ff naar een bedrijf vanmiddag
Heb je geluk bij

en vind de RAV4 ook wel schattig 
Janet dat wilde ik dus vroeger ook, maar ziet er niet uit voor een trailer denk ik
dus dan toch maar iets anders ...
John en ik eten samen een kilo spruiten op (met sausje)