He jongens, mag ik er ook nog een leuk nieuwtje tussendoor gooien!!!! Ben even heel erg blij, wij hebben hier aan huis een paddock, en drie kleine weilandjes, net genoeg voor een paard. Het zag er dus naar uit dat we van de zomer veel moesten bijvoeren. Maar.... aan ons weiland vast ligt een groot maisland, en we zijn een hele tijd bezig geweest om dat erbij te mogen huren. En vanavond het verlossende woord: Voor 55 euro in de maand, hebben wij een enorme lap grond erbij!!!! Paardjes lekker op een enorme wei, ik kan ze vanuit m'n kamerraam nog steeds zien, oftewel ideaal. Scheelt ook een hoop in de bijvoerkosten.
Voorlopig dus werk zat, palen zetten en alles goed afzetten (tja ik heb een shet he?!), inzaaien enz. Ik denk dat het pas eind van de zomer zover is dat de paarden erop kunnen, maar da's toch heerlijk!
rommulus
Wat goed nieuws Marleen! 55euro voor een grote lap grond is niet veel! Lukt vast wel eind van de zomer, even werken, maar dan heb je ook wat! Gefeliciteert!
Rommulus, ze stonden al aan huis, maar het zou zeker behelpen worden met op de wei staan van de zomer en de komende jaren. En dat probleem is nu opgelost! zo ga nu even bijlezen.
rommulus