Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Niet leuk zoiets en al helemaal niet omdat het om een veulen van een ander gaat.
Ik heb toen tegen mezelf gezegt dit nooit weer maar toch wel en uiteindelijk ook nog eens getrouwd met mijn leuke collega
En later toen ik een nieuwe baan kreeg is hij mee verhuis naar dat bedrijf en dat werkte ook super. Het gaat ons altijd goed af dingen scheiden en als het bedrijf en collega's er open voor staan is het ook veel makkelijker.
irish_lady schreef:Cayusejuhh schreef:Jee Jean.. ! wat erg meid. ik wens je sterkte! en IL ook natuurlijk
Chubby.. frontriem houd de bakstukken en neusriem bij elkaar.
Denk dat een stoffe net zo stevig zit als een leren
Dank je Nadine,
Ik drink er eentje op een nieuwe start tussen ons ( mag je al weer drinken?)
en ben zaterdag naar de kroeg geweest .. ik was Bob.. maar Bob moest ook lopend naar huis om 4 uur in de morgen 

vind ik hihi 
wat verschrikkelijk weer dat je dat mee moet maken met dat veulen... echt erg, sterkte
wel mooi gebaar die foto zo...
Marcella schreef:Jellie nog bedankt voor het plaatsen van de foto's. En ik ga er weer snel vandoor (douchen en naar bed).
Jij bedankt voor t meenemen van je camera 

Lekker dat Chubje een vrije dag heeft gehad, buiten. 
Ik weet geen pony te koop. Wel succes met je zoektocht!!!! 
Ik weet niet wat voor paat het was. Iig iemand die het aan een plukje manen af las. Maandag liep hij voor t eerst sinds een paar weken bij mij echt weer goed, ik hoop dat t geen toevalstreffer is!
jammer dat je zelf niet mee kan doen met die clinic. Maar wel tof dat dat meisje dat mag met Fig! Doe rustig aan he 

Na het rijden hebben we haar een poos onder de zweetdeken gezet. Toen ze droog was haar zomerjurk aangedaan. Ondekte voor ik ging rijden dat ze er een gat in gemaakt had. Eens kijken of t nog te fixen is… Een donderdag doen we Fluit ook nog erbij. Dan kon zijn donderdagruiter niet… dus Jan mag dan op hem lessen: Leuk!
Het huisje staat in de zelfde straat.. alleen wij op 830 en dit iets van 28 ofzo… haha bijna 10 km uit elkaar. Ben heel benieuwd maar denk dat t wel erg klein is. Naja de vrouw was bezig met t maken van documentatie en als dat af is stuurt ze t gelijk op!
Wij werkten op andere afd. maar toch helemaal fliefd geworden. Weinig last ondervonden dat we collega's waren. T was wel makkelijk en ook gezellig. In t begin werkten we ook vaak over om te sparen voor ons huisje maar dan konden we wel samen eten
T is dat de bedrijfsideën me niet meer aanstonden en daarom ben ik weg gegaan. Gewoon eens daten en je zoent eh… ziet t vanzelf of t boor jullie werkt 
haha, zelf vinden ze dat niet zo erg geloof ik 

Zo ken ik er nog een paar!
Chubby schreef:Zo vaak krols?! Mijn poezenbeest is misschien 3 of 4 keer per jaar krols...