[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:22

Jellie nog bedankt voor het plaatsen van de foto's. En ik ga er weer snel vandoor (douchen en naar bed).

Knollehollen

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:33

Jean - sterkte ermee, het zit je wat dat betreft niet mee.... om treurig van te worden na het lezen van z'on verhaal

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:43

Jean sterkte. Niet leuk zoiets en al helemaal niet omdat het om een veulen van een ander gaat.
Gisteren is bij ons een pleegkitten dood gegaan. Ik heb vanochtend de eigenaar een mailtje gestuurd met de vraag als ze me willen bellen want zoiets doe ik niet over de mail. Nu hebben ze me nog niet gebeld dus ik moet zo'n gesprek nog hebben en zie er best tegen op. Maar ja het is voor die mensen erger en voor het kitten het ergste.

Jellie mooi dat fluit weer beter is dan in de zomer.

Snowdon leuk met Uk naar de keuring. Spannend.

Chubby ik heb ook een relatie met een collega gehad ging niet goed en was een tijdje door jaloerse collega's ook niet leuk. We waren allebei gewild Ik heb toen tegen mezelf gezegt dit nooit weer maar toch wel en uiteindelijk ook nog eens getrouwd met mijn leuke collega En later toen ik een nieuwe baan kreeg is hij mee verhuis naar dat bedrijf en dat werkte ook super. Het gaat ons altijd goed af dingen scheiden en als het bedrijf en collega's er open voor staan is het ook veel makkelijker.

Ik ga zo lekker naar bed. Cursus gehad en hard gewerkt weer vandaag dus wel verdient.

Weltrusen iedereen.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 02:02

Jean sterkte met het verlies.....

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 04:47

Goedemorgen,

Dank jullie allemaal, ja je denkt altijd dat het wel goed gaat en dan wordt je toch even met je neus op de feiten gedrukt op zo'n manier, zijn toch eigenlijk heel kwetsbaar zie je nu, veulens lijken altijd zo sterk.

Vertelde het vanavond aan een vriend en kreeg later van hem een muziek stuk wat hij had gemaakt. Het heet Finva spirits [het veulen heet Finvaa] echt waanzinnig mooi, dikke tranen, maar het lucht wel op.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 05:22

mogguh, allemaal thanks voor het meedenken.
Jean, veel sterkte, wat balen zeg van z'on jong dier.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 05:59

Goedemorgen allemaal,

#Desillies: Wat vervelend al die kriebels.... Heb je nog sebacil kunnen regelen? anders bel je me maar hoor...

#Jean: wat vreselijk! zo klein en dan zoiets..... krijg er kippevel van....brrrrr....sterkte!

#Snowdon: gelukkig is het niet giftig voor mensen en begrijpen ze dat het niet jouw schuld is...

#Leonoor: niet gek dat die kleine lekker slaapt........ze krijgt lekkere slaapmutsjes te drinken van jou......

Gisteravond lekker bij Silas geweest. Ik kreeg hulp bij het longeren dubbele lijnen.... Silas was fris maar wel braaf....
Daarna flink gestapt op het erf en lekker met een hapje lekkers op stal gezet...
Het is overigens echt een smeerpoets van een paard.
Zijn deken is echt ontzettend ranzig. Vraag me af wat hij er allemaal mee doet. Bah echt een stinker ipv tinker.

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 07:49

Jeetje Jean, sterkte hoor!!! Wat naar!!

Iewl leon!! Dat klinkt echt ranzig!

Verder weer niet echt bijgelezen.

Ik ga vanaaf ff een klein rondje dorp met de bolle rijden, lekker lange teugel en veel stappen..

Maar zo eerst maar eens werken...

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:33

Goedemorgen!

@ het begint een 'soap' te worden Chubby! Spannend, maar wat leonoor zegt zit ook wat in.
...nu lees ik jouw reactie er op en moet zeggen dat het al minder lastig is.
Jullie hebben wel niets gezegt tegen collega's e.d. maar zoiets is altijd te zien, ook al denk je zelf van niet.

@ sh*t zeg Jean, wat een akelig verhaal van dat veulen. Bah! Je hebt wel correct gehandeld.
Nooit leuk zulke dingen...

Heb verder zelf niet zoveel te melden. Wel heb ik gisteravond weer heerlijk gereden. Hetzelfde paard als vorige week.
Echt een lekker ding.
Nu maar aan de slag...

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:21

irish_lady schreef:
Cayusejuhh schreef:
Jee Jean.. ! wat erg meid. ik wens je sterkte! en IL ook natuurlijk

Chubby.. frontriem houd de bakstukken en neusriem bij elkaar.
Denk dat een stoffe net zo stevig zit als een leren

Dank je Nadine,

Ik drink er eentje op een nieuwe start tussen ons ( mag je al weer drinken?)

beebje is al 12 weken me buik verlaten en ben zaterdag naar de kroeg geweest .. ik was Bob.. maar Bob moest ook lopend naar huis om 4 uur in de morgen
Dus euh.. mag wel hoor

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:33

wenk, sky had ook hengstentanden

dobbel, ik begrijp helemaal wat je zegt met dat mensen van de buitenkant niks aan je zien, je een aanstellert vinden of een chagerijn terwijl je dan gewoon stikt van de pijn
stallen zien er super uit trouwens!

mamauba, leuk verslag van die vrouw die bij je heeft gereden, leuke foto's ook

jellie, leuke foto's van het mennen met marcella
ben benieuwd hoe fluit gaat reageren op zn medicijnen van de paat, homeopaat denk ik he, zal mooi zijn als het goed aanslaat
en flan een bloedneus, minder, stopte het wel snel?

maya, zondag naar brussel, toe maar!

spetter, sterkte met je oma, 93 zeg, wow wat een leeftijd

nikitagogo, leuke foto's geplaatst weer

chubby, erg van je ouders zeg, beiden zo'n vorm van reuma...
worden de mailtjes smerig nu, hihi?

FK, jammer dat je stopt met het fokken van de katjes...
kan t filmpje helaas niet afspelen, veel te slome pc nu

mazzelmeid, fig is ook 1.40
supermaatje vind ik hihi

leon, klein ongelukje op je werk dus, gelukkig is het goed gekomen
lief van je dat je die kleine shet lekker wat aandacht geeft!

jean wat verschrikkelijk weer dat je dat mee moet maken met dat veulen... echt erg, sterkte
goed van je dat je haar snel hebt in laten slapen onanks dat je de eigenaar niet kon bereiken

ingrid, kan me de vreemde sfeer goed voorstellen... wel mooi gebaar die foto zo...

IL, ook sterkte met wat je hebt meegemaakt met het veulentje

annick, zielig van die zwaan zeg, hopen dat ie het redt...

annepaardoes, leuke foto's van de paardjes
de eerste met jou en bobby is echt lief

yarka, wat voor paardje heb je gereden dan?

zo, ik ook weer bijgelezen
ben kapot, was al kapot maar kan dan nog steeds niet slapen
gister 10,5 uur opgepast, was wel leuk

net terug van figje, zo naar fysio, blegh

26 en 27 november is hier weer een clinic van de ex parelli instructrice
heb besloten zelf niet mee te doen door pijn enzo, ben in 2 dagen tijd 5 uur bezig dan...
maar figor doet wel mee, bijzonder meisje wat bij ons op stal komt, ze heeft gewoon iets met paarden zeg maar, weet even niet hoe oud ze is, 10 of 11 ofzo, zullen wel foto's van komen denk ik weer...

verder, wilde nog meer typen maar weet t ff niet meer, beetje te moe haha

en moet nog zoveel analyseren, lukt ff allemaal niet om eraan toe te komen..

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:45

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:59

Marcella schreef:
Jellie nog bedankt voor het plaatsen van de foto's. En ik ga er weer snel vandoor (douchen en naar bed).

Graag gedaan Jij bedankt voor t meenemen van je camera

Annick, wat een naar gebeuren met de zwaan

Chubb, ik heb zeker lekker gereden Lekker dat Chubje een vrije dag heeft gehad, buiten.

Leon, leuk bericht van de fokker

Fk, oh in de kootholte… ik snapte t al niet zo…

Bonte, succes met het bewerken van de foto's!!!!

Mamauba, wat jammer dat er gisteren een pleegkitten is dood gegaan? Ook sterkte hiermee Ik weet geen pony te koop. Wel succes met je zoektocht!!!!

Jean, wat lief van die vriend!

Silas, leuk in de weer geweest met dubbele longe

Roos, bedankt Ik weet niet wat voor paat het was. Iig iemand die het aan een plukje manen af las. Maandag liep hij voor t eerst sinds een paar weken bij mij echt weer goed, ik hoop dat t geen toevalstreffer is!
Hoe lang haar neus nog gebloed heeft weet ik niet precies. Gisteren was hij netjes schoon!
Gisteren een tijd met zo'n uk opgescheept! Succes zo bij de fysio jammer dat je zelf niet mee kan doen met die clinic. Maar wel tof dat dat meisje dat mag met Fig! Doe rustig aan he

Gisteren heb ik dus lekker op Flan getuft. Ze was al druk bij het poetsen/opzadelen. Liep in de bak ook lekker actief. Ging ook best lekker nagefelijk lopen! Ook lekker actief, wat dat betreft is t wel weer lekker dat het kouder wordt. Dan is ze toch fanatieker. Ik heb heerlijk gegaloppeerd. Daar zit ze ook echt super lekker in
T is gewoon een droomknol! Na het rijden hebben we haar een poos onder de zweetdeken gezet. Toen ze droog was haar zomerjurk aangedaan. Ondekte voor ik ging rijden dat ze er een gat in gemaakt had. Eens kijken of t nog te fixen is… Een donderdag doen we Fluit ook nog erbij. Dan kon zijn donderdagruiter niet… dus Jan mag dan op hem lessen: Leuk!

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:29

Weet ook even geen pony voor je Mamauba, maar als ik iets hoor...

Heb alleen even gelezen, ga zo weer verder...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:34

Net even wat documentatie opgevraagd over een leuk vrijstaand huisje aan de dijk....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:55

Goedemiddag!

Zat vanmorgen in Oudenbosch, maar jullie snappen wel dat -als de agenda het maar iets toelaat- ik lekker naar Tilburg terugga om te 'werken'

Spannend Jellie! Een huisje in de buurt? Chub had een paar weken terug ook een bloedneus na het vrijspringen. En toevallig kort daarna een ander pensionpaardje ook. Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord...

Weet zo geen pony te koop Mamauba. Maar zal het mee in de gaten houden! Thanks voor je hoopgevende verhaaltje over jouw liefde
Sterkte met verlies pleegkitten

Silas, cool: dubbele longe! Wil ik ook wel leren, maar weet niet van wie. Gaan je lessen goed?

Roos, mijn moeder had jeugdreuma. Da's nu over. Mijn vader is wel heel erg ja. Hij heeft oa met pinnen vastgezette enkels, zijn schouderbladen zijn vervangen (door prothesen van vliegtuigstaal!), zijn ellebogen en handen zijn erg pijnlijk en nauwelijks te bewegen...

En nee, de mailtjes worden niet smerig, maar lief
maar nu moet ik nog een moment zien uit te zoeken dat ik eens kan proberen hoe hij zoent enzo. Want dat is er gewoon nog helemaal niet van gekomen...

Leon. Gaaf van die fokkers van Uk! En leuk ook van jou dat je foto's enzo had gemaild!

Ik ga eens aan het werk, want er is net een kleine 'crisis' ontstaan...

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:20

Chubb, hihi vaker naar Tilburg heel logisch Het huisje staat in de zelfde straat.. alleen wij op 830 en dit iets van 28 ofzo… haha bijna 10 km uit elkaar. Ben heel benieuwd maar denk dat t wel erg klein is. Naja de vrouw was bezig met t maken van documentatie en als dat af is stuurt ze t gelijk op!
Wat toevallig dat Chub en ander paardje t pas ook al hadden. Een stalgenoot van mij zei dat t ook kon als ze een soort virusje onder de leden hebben….
Ik ben ook getrouwd met ex-collega… Wij werkten op andere afd. maar toch helemaal fliefd geworden. Weinig last ondervonden dat we collega's waren. T was wel makkelijk en ook gezellig. In t begin werkten we ook vaak over om te sparen voor ons huisje maar dan konden we wel samen eten T is dat de bedrijfsideën me niet meer aanstonden en daarom ben ik weg gegaan. Gewoon eens daten en je zoent eh… ziet t vanzelf of t boor jullie werkt
Reuma is akelig zeg. Bij jouw pa wel extreem

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:22

Snowdon; ik heb inderdaad ook lenzen, maar die liggen ergens in de kast…
Wat gaaf zeg van Uk! Ben heeel benieuwd hoe ie het gaat doen op de keuring!

Annick; wat erg van die zwaan zeg, wat een vervelende berichten allemaal!
Hopelijk overleeft ie ‘t!

Chubby; je paardje een dagje vrij mag ook welleens toch!
De mijnen hebben de laatste tijd eigelijk iets té veel vrij haha, zelf vinden ze dat niet zo erg geloof ik
Enne, ben benieuwd hoe de soap verder gaat

Mamauba sterkte hoor, vreselijk als die kleintjes overlijden!

Jean; sterkte hoor, wel lief van die vriend zeg!

Silas; Een echte Stinker Zo ken ik er nog een paar!

Roos; jammer dat je zelf niet mee kan doen..
Wel leuk dat Figor mee doet!
Enne, niet teveel hooi op je vork nemen he!!!

Super, Jellie, dat Flanna weer zo goed liep!
Ik krijg helemaal zin om zelf weer lekker dressuurmatig aan de slag te gaan!

Kan je niet helpen, Mamauba!
Maar zal goed opletten voor je!

Leuk van dat huisje, Jellie!!!

Lucy_1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:54

Oef, wat gaat het snel. Ik lees wel bij, maar reageren is af en toe lastig....

Vervelend Jean van het veulen. Sneu hoor!

Fjordkootje : zijn je "geholpen" katten al weer een beetje opgeknapt? Bij mij was de kater wel een paar daagjes slapjes! En ik kan me voorstellen dat het effe slikken is hoor, na 10 jaar fokken.

Tinkermuts : ben jij op paard&koets zaterdag? Hoe laat geef jij een show? (Of niet?)

Zijn er nog meer die naar paard & koets gaan?

Verder is het hier druk, dus het zijn maar korte reacties! En ik heb een ontzettend krolse poes die heel mijn computer en mijzelf plat vrijt als ik aan het internetten ben.... Niet echt handig..... maak dus regelmatig fouten omdat ik afgeleid wordt door haar.... Is wel een lieverd hoor!

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:09

inderdaad Indezz tis soms niet bij te houden hier.
haha een krolse poes, heb ik om de 2 weken, die van ons is zo erg he, tis een siamees, die zijn toch al zo aan het kletsen.

Met de zwaan gaat het beter, hij heeft de nacht doorstaan, hij gaat nu naar een vogel opvang, dus ga van de week bij hem kijken.

Hoop dat alles oke is met de oma van spetter!!!
voor de rest niet veel te melden hier.

Annick

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:19

Zo vaak krols?! Mijn poezenbeest is misschien 3 of 4 keer per jaar krols...

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:26

Chubby schreef:
Zo vaak krols?! Mijn poezenbeest is misschien 3 of 4 keer per jaar krols...

ja echt chubby, er zit 2 of 3 weken tussen, we gaan haar ook laten helpen want de hele famillie word er kierewiet van.
Ze kan gelukkig niet naar buiten, en maar gillen, en kan je nagaan we hebben 3 poezen en een kater, die gaat dan ook van elende naar boven,

Annick

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:54

Krolse katten, archhh, mijn buurvrouw had er eentje, hele nachten werd je wakkergehouden door dat gekrijs, damn......

Wat een leuke avators hebben sommigen toch.....

Even een vraagje:
Ik weet niet hoe ik ze maken moet, weet iemand dat toevallig, in welk programma?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:03

Ik heb het gevraagd in een topic op CreaBea

Kan me voorstellen dat je die poes laat helpen Annick! De mijne gilt gelukkig ook niet en zo. Ze duwt enkel haar billen steeds naar je toe, ook best charmant *not*

desillies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:13

veearts is geweest....
Tommie is geent tegen de jeuk,er is bloed afgenomen en dat is naar Belgie verstuurd waar ze het gaan testen op zomereczeem,het lijkt vreemd ivm de aanvangstijd van het schuren enzo maar volgens Marielle is het momenteel wel raak met patienten......
dus het verhaal dat er aan zee geen **moeilijkenaam**vliegjes/mugjes voorkomen is dikke onzin!
ik hoop toch zo dat het geen zomereczeem is ten eerste voor het paard en ten tweede voor de hengstenkeuring waar ik dan dus echt niet meer heen hoef.....
duimen jullie met me mee??