Oaaah ik heb de portret foto's binnen Ze zijn zo wauw!
Ik ga vanavond denk ik een topic maken met die foto's.. de fotos van het losgooien en van ons samen krijg ik nog dus dan maak ik er lekker nog 1 Ik heb mijn prinses morgen alweer 1jaar!
Nou dan plaats ik wel wat foto's Heel trots op mijn meisje, lekker vertrouwt zonder zadel rond rijden Ik heb een barebackpad gekocht, zodat we het vaker kunnen doen
Wij gister maar weer gesprongen in de zin van kilometers maken. En ja hoor he is back! Foutloos gesprongen binnen de tijd. Net buiten de prijzen, maar zeker meer dan tevreden tussen al Die hoogbenige spring paarden!
Kimley
Geplaatst: 27-08-17 19:47
Goed hoor van jullie shelly! Ja het gaat heel fijn met mouse nu marieke! Barebackpad was binnen, voor het eerst een drafje gedaan zonder zadel.. Phoe wat confronterent met hoe je zit! Maar zooo trots op mijn guppie
ik ben er ook weer ziet er allemaal goed uit kimley en wat mooie fots van jou en mouse. gaat shelly ook weer goed af met het springen zo te zien vorige week donderdag een kleine buitenrit gemaakt met nikki, ons vaste rondje toen er een stuk plastic bij de weg lag met stenen er om heen. ik had wel in de gaten dat daar een dood dier onder lag. een schaap waarschijnelijk. datplastic keek ze wel naar maar ze was er wel langs gegaan. maar zo kwam er de vrachtwagen van Rendac ons tegemoet. nikki helemaal onrustig ze vond het doodeng. niet zozeer de vrachtwagen maar die dodengeur. ben toch maar afgestapt. en een eindje verder gelopen. toen was ze wat rustiger.toen ben ik weer opgestapt. hetzelfde rondje nog een keer gereden.op wat spanning na ging het wel goed. vandaag weer er langs gereden toen vond ze het nog wel spannend.