Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LovingTweety schreef:Ik vind zowel King als Baggio geweldig, maar Mo is te oud aan het worden en qua gezondheid niet de beste meer helaas.
Leonoor schreef:LovingTweety schreef:Ik vind zowel King als Baggio geweldig, maar Mo is te oud aan het worden en qua gezondheid niet de beste meer helaas.
Mo was ook niet makkelijk drachtig te krijgen. Niet dat ze niet vruchtbaar is, maar haar eisprong is voordat ze hengstig toont![]()
En als je dát niet weet, dan kun je lang lopen klungelen hoor!
Snackie schreef:sund.
Jaron is ook niet gekeurd
Lepel schreef:Kijk eens wat onze meiden hebben gekregen ?
Een ponietje !
Maandag over een week wordt ze gebracht en dan kunnen wij haar stalletje mooi nog even in orde maken !
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
meiden zijn echt helemaal gelukkig !
Tamadine schreef:Zoooo, ben ik ook weer. Wat een ongelovelijke kl*te dag vandaag zeg. Was met vriendin ff eerst naar haar paardje geweest en toen naar onze stal/land en we hadden ze net ff in de paddock en begint te regenen en onweren, niet normaal. Dus Mona snel maar wat eten gegeven en paardjes in de regen maar weer terug in het land gezet. En toen we thuis waren was het droog en kregen we zelfs blauwe lucht, ongelovelijk. Ik hoop dat deze week beter weer word, zodat ik met Mona weer aan de gang kan met dekje op dr rug.
Afvallen gaat super. Moest ik voorheen echt vechten voor een 1.2/1.3 kilo in de week, zit ik nu op de 4 dagen al op 1,5 kilo. Dus dat gaat wel fijn. Ben alleen wel bang voor een stagnatie straks, maar we zullen zien.
---
Jolanda, wat een gave hengst. Is die nu wel goedgekeurd?
Wat een leuk veulen. En die staart, wauw wat gaaf!!
--
Leonoor schreef:Geen van mijn paarden is bij aankoop gekeurd. Wel later, toen ze voor de hengstenkeuringen moesten. Maar ik kocht veulens, dat scheelt.
SIEMxFUNNY schreef:Mara: wat knap dat het afvallen nog steeds zo goed gaat.
Denzel die een fotoshoot krijgt, leuk !!
Karlijn: spannend morgen. We horen de verhalen wel weer.
Wat leuk om te horen hoe iedereen aan zijn paard is gekomen en wat de kosten waren.
Ik kwam er van de week achter, na alle bedragen opgeteld te hebben, dat Kayleigh haar opleiding + mijn menopleiding meer kost dan wat ik voor haar heb betaald.Oeps.
Toch blijf ik erbij dat het aankoopbedrag nooit zo zeer het grootste bedrag is. Alle kosten die erbij komen elke maand. Dat blijft maar terugkomen. Zou ook wel een leuke (met overheersend zwart) veulentje erbij willen.![]()
![]()
Deze vind ik zo prachtig. Veulen van bokker Julian.
[ Afbeelding ]
Merrieveuelen "Jackie Boss" Moeder Shakyra en vader Hugo Boss
Zien jullie al een mooi 2 span voor jullie ?![]()
veulens van Deaglan vind ik tot nu toe ook erg gaaf. Eigenlijk wel meerdere veulens van bokt die ik leuk vind dit jaar.