Heb ook wel van hengsten rond de 14000 gehoord ja, maar als je echt iets wilt verkopen? Komt vast omdat ik nog nooit zoveel geld bij elkaar gehad heb... hihi.
Lucy_1
Geplaatst: 18-01-10 20:54
Celtic is leuk! Mooi hengstje!
Pitalo zal inderdaad wel niet goedkoop zijn
Oh Cp112... Heb ook nog een Rufuszoon hier lopen... Die wordt ook schimmel
Beterschappies voor de zieken
Mirjam... dat was schrikken vanmorgen met die vrouw en lantaarnpaal...
Verder weinig blijven hangen
Heb Johnny vandaag laten daten... Wilde eens weten of hij wel lief is voor merries....
Ellen gelukkig nog niks in Niamhs bloed, en van dag voeren, daar heb ik geen verstand van, als jij vindt dat de VA goede argumenten had, gewoon doen
Eevee een pony... krijgen wij dan een foto te zien van voor en na??
Trea arme Damian
Eline leuke foto's!
Doe nou niet al die links van paardjes te koop... Wil heel graag nog een vriendinnetje voor Balou... Maar kan nu nog niet Kan alleen maar kijke, kijke, niet kope.....
die jongen heeft vandaag gemaild... maar totaal geen antwoord gegeven op de vragen die ik sinds gisteravond heb gekregen... alleen da hij geen beltegoed heeft om me te antwoorden :S
*zucht* ik schijn altijd op de klootzakken en hufters te vallen een normale lieve jongen schijnt kennelijk niet voor mij in de wieg gelegd te zijn
grrr
Geplaatst: 18-01-10 20:57
En wastie lief voor z'n vriendinnetje Lies? Ga je met hem eigenlijk ook nog naar een keuring?
niet te geloven dat dit nog maar 7 maanden geleden was! http://www.youtube.com/watch?v=bejgXvLJvMM avelyn die met haar bal speelt, wat klein nog he! halverwegen het filmpje begint ze pas echt gek te doen en op het einde zie je ook nog onze poes arwyn
draaakje
Geplaatst: 18-01-10 21:15
haha kwam deze ook nog tegen, wachten duurde zo lang dat we steeds raardere dingen gingen uithalen. syl ziet er niet uit daar he, wat een buik! kun je wel goed zien hoe we haar stukje hadden afgezet
Kan em niet bekijken Maartje, maar dat ligt aan mijn pc...
Heb net ski's gezocht op MP en gevonden en een mail gestuurd. Stond geen telefoonnummer bij. Wil graag ski's kopen en niet huren. Maar moet ze wel voor 20 februari hebben Nu al zin in wintersport! Ben dan altijd zenuwachtig of iets niet al weg is, of ze wel reageren enzo Stom hè....
Grit
Geplaatst: 18-01-10 21:19
Wat een lieve foto Lies
Desiree , het zal je niet opvrolijken, maar zo te lezen ben je beter af zonder hem.