nee stom he ben die hele canera vergeten heb filmpje met telefoon gemaakt maar die moet ik ff op gewone computer proberen te zetten, wil niet op de laptop
Grit
Geplaatst: 25-10-09 17:49
Fijn Dagmar, ze moeten het toch samen uitvogelen. Maar klinkt als een goede start.
Westernzadels zijn inderdaad duur, praat me er niet van wil heel graag de boomloze variant, de FreeMax. Maar die gaat vanaf ±950 tot 1500. Op zich nog wel te doen, maar er staat ook nog een auto voor de deur die afbetaald moet worden
Buffel is Flynn geworden he? Hij is helemaal vriendjes met die Haf. Eerst werd hij het hele land doorgejaagd, nou zijn ze onafscheidelijk. Ze klieren de hele dag door, echt leuk om te zien. Flynn heeft eindelijk een vriendje waarop hij al zijn ondeugd op kwijt kan En het is gewoon een heel knap stel
Regendeken met hals idd Petra. Idd, flink vriezen is hier welkom!!! Vorig jaar ging het in de winter hartstikke goed, van de zomer met de deken eigenlijk ook. Het was vandaag ook gewoon te warm, Kascha en Banbay staan dan meteen al ietsie te zweten op de wei, hebben al echte berenvelletjes, zo schattig!
precies, maar ik geloof dat de rangorde al bepaald is die fjord stond de laattse tijd ook alleen in een land, dus zij moet ook weer wennen aan gezelschap denk ik. Maar ik zal straks proberne het filmpje er op te zetten is wel mooi om te zien ik hoop dat ze vriendjes zullen worden..
pfffff zadels.... Heb er zelf een passier grand gilbert op liggen.... wil er niet eens over nadenken wat ik met dat geld allemaal kan doen.... kan m nu verkopen voor om en nabij de 1000,00
jup, ik ook moet mezelf ook altijd wegsleuren bij het weiland. Al staan ze alleen maar gezapig te grazen, ze stralen zo'n rust en tevredenheid uit. Echt een oplaadmomentje voor jezelf
grid
Geplaatst: 25-10-09 17:58
jullie zijn echt erg ik heb vandaag gewoon nog in Shirt gereden was echt warm in de zon Gister wel jas aan brr nat nat...
Heb wel zo'n leuke bivakachtige muts voor winter kan niet tegen koude wind in mijn oren thermobroek heb ik pas aan als t -10 is en sokken eigenlijk heel jaar rond zelfde aan
oeh leon ff spannend en niet aan het stuur ah dan mag je best ff streng zijn Hier wordt ik trouwens ook heel snel streng als ik schrik of gevaarlijke situatie zie of zo
Westernoutfit vaak leuk maar soms idd ook net als Grit te veel zadel/ leer voor te weinig paard
Ah travis en fjord bijelkaar gelukkig niet gemeen fjord wel duidelijk baas!
Ellen moet wel opruimen ivm kijkers voor bank...
en Flynnie met leuk maatje
Zo alweer eten maken
Laatst bijgewerkt door grid op 25-10-09 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt