[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 18:52

ja hij was een veulen toch?
Toen ik Snowdon al een poosje had, had ik er bijna een tweespanmaatje voor hem bijgekocht Clown
Ivanhoe... voor 750 euro. Ook bij Mollema. Vond dat toen te duur voor een hengstveulen Bloos! (En dat was toen ook echt zo...)
Wel grappig... dat Ivanhoe's moeder hier nog op Bokt rondstruint Lachen

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:53

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 18:55

hij was bijna jaarling Haha! idd
idd hengst veulens zijn minder waard maar bijna net zo duur

weetje het is best wel bagger voor alleen je eigen te koken Bloos
je houd altijd over, wil er niet te lang werk van hebben, weet lang niet altijd wat jezelf wil, paketten zijn vaak voor teveel personen dus die laat je staan en patat en pitza komt je neus uit Bloos

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:15

@ Nijmegen: Schrik me net ook te pletter haha! Zit ik op MP te kijken of er bekende tinkers te koop staan, zie ik SNOWDON in de titel staan!! Ging gelukkig om een 3-kleur ruin Haha! Dacht al Leon zou Snowdon niet zomaar verkopen Haha! Wel grappig dat dat paard precies dezelfde naam heeft, had hem nog nooit eerder bij een ander paard gehoord Haha! Toevallig is het ook een vrij witte ruin met blauwe ogen.
Laatst bijgewerkt door DianneM op 20-07-07 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:16

ik denk dat je nu inderdaad niet meer snel een echt tinker veulen kan vinden voor 750 euro.

rom: over dat eten koken voor 1 persoon. Dat is ook de reden dat ik als ik op dat huis moet passen, gewoon s avonds thuis ga eten. Heb geen zin om voor me eentje te koken als wilco moet over werken, vind ik te veel werk. En ik kook altijd veel te veel. En een hele week ongezond eten is ook geen optie.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 19:17

Teuntje111 schreef:
Toevallig is het ook een vrij witte ruin met blauwe ogen.

Niet zo heel toevallig als je het mij vraagt Knipoog
Zelfde handelaar en hij was nog verzot op Snowdon ook... en dan dat hoofd zo vergelijkend.. hmmz, ik weet bijna zeker dat hij mijn Snowdon er bij in gedachten had.... Bloos

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:20

Haha! Gordijnen hangen Hyper! best goed gelukt al zeg ik het zelf Tong uitsteken

Wisky succes met bijlezen Nagelbijten / Gniffelen

Bloos! Zomaar nog een Snowdon van die stal Scheve mond jammer dat ze niet meer zo creatief zijn met namen en nog een tink snowdon noemen maarja dat zie je toch wel vaker op grote stallen is soms ook best moeilijk om steeds maar weer iets leuks en orgineels te vinden --> petje af voor degenen die het wel lukt Ja

Ah toch meer die Ahearn op Snow vinden lijken Haha! , dacht al ligt dat aan mij of is dat echt zo Bloos

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:21

haha is ook wat, zo'n snowdonfan hahah! Ik zou persoonlijk nooit 2 van mijn eigen paarden dezelfde naam geven Bloos!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:32

ziggy_janet schreef:
ik denk dat je nu inderdaad niet meer snel een echt tinker veulen kan vinden voor 750 euro.

rom: over dat eten koken voor 1 persoon. Dat is ook de reden dat ik als ik op dat huis moet passen, gewoon s avonds thuis ga eten. Heb geen zin om voor me eentje te koken als wilco moet over werken, vind ik te veel werk. En ik kook altijd veel te veel. En een hele week ongezond eten is ook geen optie.

pff mischien als je mazzel hebt
toen ik sil kocht was het eerst opvolgende veulen al gouw 1000 pieter ballen

een hele week zal nog niet zo'n ramp zijn maar 6 a7 weken wel Bloos

edit er zijn ook belachelijk veel tinkers die tink of tinka oid heten

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:40

wat dacht je van Gipsy Haha! en Enya Haha! En zelfs mijn Bonita heette officieel eerst Bonita 3 (Heb de 3 laten verwijderen (vond het net een koe zo) en als ik het paspoort opstuur, komt haar achternaam "of Gypsy Diamonds" erachter, maar vergeet er steeds aan te denken.. Er staan 8 bonita's in het ICS haha
Laatst bijgewerkt door DianneM op 20-07-07 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:42

Heb t even niet bij kunnen houden.. Druk geweest vandaag.
Fijn weekend alvast allemaal!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 19:44

idd ook zelfde verhaal
is idd wel een leuke achternaam Haha!

jellie van het zelfde Haha!
ga je nog leuke dingen doen ???

edit gaat zooi opruimen en omkleden en naar sil toe Haha!
kom vanavond waarschijnlijk nog wel even online moet toch tot half 1 wachten om m'n boek te kunnen halen Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:07

waar zijn je ouders naar toe dan voor zo lang, rom?

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:16

Met eten koken gooi ik altijd meer dan de helft weg van zo'n 2-persoonswokschotel van de Appie. Best zonde eigenlijk. Invriezen en later opnieuw opwarmen is niet echt lekker.
Heb ook pas sinds 2 weken geleden leren koken Bloos . Erg saai voor je uppie. Heb ook totaal geen inspiratie. Het allerkleinste potje groentje gaat ook meer dan de helft weg. En 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten doe je ook niet. 1 Aardappel schillen en koken en dat is ook al teveel daar blijft een kwart van over. En net als nog niet zo heel lang geleden, alleen maar op diepvriesmaaltijden leven is ook niet bevordelijk voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:46

ziggy_janet schreef:
Het klinkt inderdaad heel hard. Maar ik heb het al gedaan, ik heb net een einde aan hun leventje gemaakt Verdrietig

Goedzo... Ach gut Ik zou er zelf ook wel even goed voor moeten slikken hoor, dus da's menselijk... Lachen

Berdien, dit is ook het eerste veulen van Jes toch? Iig bij jou? Isa zoog Dewi ook helemaal leeg, na 3 maanden was ze een skelet met een velletje en een paar spieren. Ik zie nu bij Ellie dat Dewi veel strenger is, en Ellie ook gewoon wegjaagt als ze wilt drinken bij vlagen. Goed dat je merriebrok gaat geven, schrik niet van de hoeveelheden die je misschien uiteindelijk moet gaan geven. Dewi staat momenteel op een rantsoen van 1 kg merriebrok, 1 kg muesli en 1 kg maisvlokken, en dan nog 5/6 kg hooi voor de nacht. En verder van 9/10 tot 21/22 op de wei...

Leon (of anderen). Hoe heet de kleur van deze rode kater dan? Clown Lachen

Koken doe ik graag hoor Ja Vries ook gewoon de rest in en warm het op Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 20:56

maya: gewoon donker rood? Mijn poekie heeft ook die kleur alleen dan geen wit. Zijn broerje had een ligt rode kleur.
Heb net weer een hele tijd bij het kleine moeder poesje gezeten. Heb haar de hele tijd geaaid, en ze ging vreselijk hard spinnen. Ach gut eindelijk begint ze een beetje mensen te vertrouwen. Het is niet goed voor je vleeswaren voorraad in de koelkast. Ze heeft in middels al 2 pakjes boterham worst op ROFL . Ze moet een beetje tam worden, zo dat ik haar maandag makkelijk kan vangen voor bezoekje aan de dierenarts.

Ik kook ook graag. Kook meerdere malen per week, lekker makkelijk als mams s middags moet werken. Ik hield het eerst altijd bij spagetti, macaroni en rijst. Maar sinds kort doe ik ook de hollandse pot. Haha! Vork

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:50

Doei!

Niet bijgelezen.. Sorry! Vriendjes zijn?

Wel gelezen dat er toch een einde aan de kleine katjes hun leven is gemaakt.. Ach gut
En dat er nog een Snowdon rondhobbelt en te koop staat..

Koken doe ik ook graag, maar wel aparte dingen. Oosters ed.. Lachen

Net bij de paardjes geweest.. Het Wintec zadel pas zoals ik dacht toch niet zoals het moet..
Amy heeft wat kale plekken, dus als iemand intresse heeft.. Ik ga het overleggen met Hotze en dan terug de verkoop indoen.
Dan ga ik een Barefoot London of Zaldi Hannover aanschaffen.. Dat past tenminste wel. Vind het erg jammer..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:51

balen dat het zadel niet helemaal past zoals het moet.
Barefoor London schijnt een heel mooi zadel te zijn, nog nooit in het echt gezien.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:54

Nee.. Ik ga hem ook eens laten komen als testzadel denk ik.. Ja
Ik ga misschien de brede boom van Maya nog eens proberen als het mag.. Maar ik weet t niet.. Heb het nu niet meer zo op Engelse zadels.. Ze is echt verbreed merk ik nu..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:54

Berdien: Om even in te haken op maya's reactie.
Kyana kreeg ook 2 kilo merriebrok voorheen, had verwacht dat Kyaan erg in ging vallen van het veulen maar merrie is zo rond als iets dus heb afgebouwd naar een halve kilo, 24/7 weidegang en haast onbeperkt hooi. (nog is ze eigenlijk Te rond, maar wil toch nog even die halve kilo er niet af halen)
Hopelijk komt Jes snel weer wat op gewicht (rustig opbouwen ofcourse Knipoog )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:56

Lijkt me vreselijk lastig om een goed passend zadel te vinden op een breed paard. Ik heb boomloos. Lekker makkeijl, want Ziggy zit voorlopig toch nog in de groei. Niet zo zeer meer in de hoogte, maar vooral in de breedte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:58

Siet, ik ga morgen naar Oostburg om HP, zal ik die boom effe dumpen? Ik vergeet het steeds... Clown Had 'm woensdag ook willen meenemen.

Maar, ik snap eigenlijk niet hoe ze nú al kale plekken kan hebben? Zo veel is er toch niet mee gereden?

Barefoot London is qua uiterlijk een vreselijk lelijk zadel, dan is dat van Heather Moffett mooier Lachen Hij zit wel redelijk fijn, die London.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 21:58

Dapper van je Ziggy_Janet (had er overheen gelezen)!! Ik zou het nooit en te nimmer kunnen Nagelbijten / Gniffelen Vind het al moeilijk om een muis te vangen... Ondanks dat ik ook op een boerderij opgegroeid ben en regelmatig ook dit soort dingen heb meegemaakt, heb ik niet de guts om het zelf ook te kunnen Haha!

Iemand toevallig nog een aprilnummr van 2007 liggen van de Tinkerland? Aggie ligt nog steeds in het ziekenhuis en wil haar blij maken met mijn tinkerland, maar zou er graag zelf ook nog eentje willen, omdat Bonnie op de cover staat..

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:00

Ikke..., heb net gereageerd Teuntje!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:01

Wat lastig sita, jammer van de wintec.Heb hier een beetje zo'n zelfde probleem maar dan in de westernversie Clown