Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marsafuba schreef:oo: Excuus tienus63! Ik bedoelde VeryWell!
Marsafuba schreef:Zo Lowara; lekker 1.20 losgesprongen hé! Is nog opgemeten ook
! Ja, we vinden springen idd samen superleuk & doen daarom ook lang wedstrijden!
![]()
tinkerfan555 schreef:tamlin schreef:Ik vond het 2 geslaagde dagen !!![]()
ik heb 64 foto's gemaakt ..![]()
Ik zal ze morgenmiddag plaatsen zitten leuke tussen![]()
ik vond vandaag een heele grote tinker zo gaaf !!![]()
Hij was bruinbont en heel grootdie vrouw reed volgensmij M2 met hem ..
Ben benieuwd hoe het springen nog ging Marsafuba![]()
Ja je proef ging wel goed hea Grid !![]()
Ja ik hoefde niet voor te lezen omdat ik veelste bang was dat ik het fout deed..![]()
Hopelijk mag ik volgend jaar van mijn moeder ook meedoen !!![]()
Groetjes !!!
Ik zag je elke keer lopen, en ik heb nog hallo een paar keer gezegd, maar je verstond me niet
Je stond telkens bij een meisje die vlakbij onze trailer stond,
Ik was die in het roze
Bonte schreef:Op zich kunnen lange mensen makkelijk op Tinkers, net zoals op ijslanders. Maar wat ik op de foto zie, is dat zijn hakken ver omhoog gaan met springen en dus de sporen er lekker ingaan. Dat vind ik minder. Kan een moment opname zijn hoor, maar wel iets om aan te denken voor Wjerdo
tinkerfan555 schreef:Marsafuba schreef:Zo Lowara; lekker 1.20 losgesprongen hé! Is nog opgemeten ook
! Ja, we vinden springen idd samen superleuk & doen daarom ook lang wedstrijden!
![]()
Mochten jullie hoger springen bij inspringen??![]()
Dat wil ik ook wel!!
Bonte schreef:Ik heb de eerste 5 deelnemers van de dressuur van zaterdag op mijn site staan. De rest volgt beetje bij beetje. Deze foto's mogen zonder mijn toestemming niet ergens anders op internet geplaatst worden.![]()
http://www.MBFotos.nl
RonH schreef:Ja zeker weten vonden ze het te gezellig. Er waren ook zoveel mooie vlekken te zien daar.
Thuis even lekker hinniken naar elkaar en dan weer de wei in. Dat maakte een hoop goed.
tinkerfan555 schreef:Leuke foto's ik sta er niet bij, maar ze zijn wel leuk!
Ik zag trouwens ook de foto's staan van de Tinkerrecordrit!
Daar sta ik wel vaak op!
Was ik ook lekker in het roze (wel alles roze, er was er nog 1 namelijk in 't roze, maar die had alleen t-shirt in 't roze)
tinkerfan555 schreef:Ja, veel vlekken idd, ik voelde me niet zo thuis daar met een vlekkeloze tinker