Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biancaa schreef:oehhh Elke spannend voor Kenyi. Ga je hem toch maar verkopen? Ik ga Bries toch ook maar verkopen. Dit omdat ze een onderbeetje heeft en ik niet het risico wil lopen met fokken om dit door te geven![]()
Wel fijn dat ze dalijk thuis mag bevallen, dat zal toch al een pak van je hart zijn!
Ook fijn dat ze nu thuis zijn en dat het laden zo makkelijk gingZe zijn wel handig daar he, ze hadden Bries er voor mij ook zo snel op.
Nu maar afwachten he...
snowdon schreef:Waar zet je Darlah dan neer, Elke? Op het gazon?
sneppie schreef:KMD, ben zelf ook helemaal voor natuurlijk dekken hoor. Lijkt me voor de beide paarden ook veel leuker![]()
![]()
Ik kies voor een hengst en ga dan pas kijken waar hij staat, en dit jaar helaas voor 2 erg ver. Vindt mijn man niet leuk![]()
Mazzel-meid schreef:En m'n dame en heer zijn weer thuis!!![]()
Laden ging, met dank aan Saskia en haar man, eigelijk vanzelf, binnen 10min/kwartier stonden ze erop!![]()
Nu eventjes afwachten tot 20 juni en hopelijk is het raak!
KootMiraDrum schreef:Same here! Binti heeft thuis 10 minuten lopen RACEN door 't land
peetorlan schreef:Misschien een hele domme vraag.
Maar ik weet echt niet wat het betekent.
Wat is een Maiden merrie??/
Dribbelkont schreef:Ik heb dunla net gebracht bij de hengst
ze wordt gedekt door Baxter
ze zit nu op 18 dagen dus even afwachten nog wanneer ze gedekt kan worden.
Mariska_28 schreef:Dribbelkont schreef:Ik heb dunla net gebracht bij de hengst
ze wordt gedekt door Baxter
ze zit nu op 18 dagen dus even afwachten nog wanneer ze gedekt kan worden.
Ik heb haar zien staan idd!
Henk en Ellen (van ITS) waren een beeeetje moe...3 veulens geboren in 1 nacht, achterelkaar aan. Waren dus zo`n beetje de hele nacht opgeweest
Harvy schreef:Leuk en hopen dat het veulen strax ook een leuke schoonheid isnet zoals de vader en de moeder