wou alleen even zeggen dat dat bij een jonge hengst nog wel erg kan veranderen door bv ingereden te worden, zichzelf anders te gaan dragen, maar spieropbouw en sterkere, meer belaste pezen,...
zie ik bij Angel ook hééééél erg dat verschil
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vond hem echt de leukste, en nu ik zie dat zn beentjes ook ok zijn en dat de foto echt bedrog was vind ik hem super
Maar als een hengst zo weekgekoot was als op die foto leek.. denken jullie nou echt dat de jury en gerenomeerde en ervaren DA de Vries een hengst goed zouden keuren? Wat deze dingen betreft wordt er zeer nauwkeurig gekeurd! Dat weet ik wel zeker.
SuperRoos schreef:irene, kythof x kyara, of zeg ik nu wat stoms! ze deden me aan elkaar denken
Citaat:Lucy: wat bedoel je met "merriehouders moeten nu wel voorzichtig zijn met hun keuze"? Ben wel benieuwd, mag ook per pb
silas schreef:biljardeerde??
tinkywinky2 schreef:ik ga ook maar dit jaar nog niet met mijn hengst volgend jaar is hij zeker van de partij.
Op naar volgend jaar. Leonoor schreef:1e hengst is Sjakie
2e hengst is Tyco
3e hengst is Armano
4e hengst is Marluc
5e hengst is Ryon
6e hengst is Kythof
7e hengst is King Svaldelfari (ligt eruit)
Is Baggio echt een ukkie bij.
Monique_2 schreef:het was ook wel een beetje raar want hij draafde als een tierelier.. ring was haast te klein
Leonoor schreef:Monique_2 schreef:het was ook wel een beetje raar want hij draafde als een tierelier.. ring was haast te klein
persoonlijk denk ik dat het bouwtechnisch is geweest, draf was zeker erg goed!
toch? of zie ik dat te zwart/wit?
. Ik heb zelf een KR van zo'n 1.66, dus wel wat gewend, maar deze was echt nog groter en indrukwekkender.